SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Dat "god" gebeuren bij spelers is welwaardig.
Proberen VdV terug te halen na dit seizoen die moet het zinkend schip dat HSV heet toch wel verlaten na dit seizoen![]()
Ik snap ook niet waarom je een type voetballer als Ziyech of Djuricic op de vleugel wilt hebben. Typische nummer 10 spelers.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen bod, maar wel een gesprek met Djuricic over wat zijn rol kon worden bij Ajax en of hij interesse had. Ajax zag hem waarschijnlijk als vleugelspeler, wat Djuricic niet wilde.AFCA!![]()
Maar ik vond Duarte ook beroerd invallen vorige wedstrijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb wel t idee dat hij makkelijker een mannetje uitspeelt, zijn techniek is wel functioneel.
Daarbij heeft hij gewoon een veel beter shot, dat is bij serero gewoon armoedigWat is er dan zo gek aan dat mensen hier Ziyech willen halen?quote:Oh.![]()
We hebben een negatieve balans op aankopen. Er stroomt genoeg door vanuit jeugd.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij wilt volgend jaar weer met deze selectie verder?![]()
Ja ik moest iets verzinnenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat "god" gebeuren bij spelers is welwaardig.
Proberen VdV terug te halen na dit seizoen die moet het zinkend schip dat HSV heet toch wel verlaten na dit seizoen. Mag wel veranderd worden.
OT: VdV gaat het niet kunnen belopen als halfspeler.Oh.![]()
Omdat onze beste vleugelspeler dit seizoen ook oorspronkelijk een nummer 10 was. En ik liever een Ziyech of Djuricic op de vleugels zie dan een de Sa of Boerrigter ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je een type voetballer als Ziyech of Djuricic op de vleugel wilt hebben. Typische nummer 10 spelers.Oh.![]()
Een goede voetballer hoeft niet veel te lopen die laat de bal het werk doenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik moest iets verzinnen. Mag wel veranderd worden.
OT: VdV gaat het niet kunnen belopen als halfspeler.![]()
Ik zeg ook niet dat je net als PSV waanzinnig veel moet kopen. Maar het is toch voor het elftal beter als je er 1 of 2 goede spelers bij haaltquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We hebben een negatieve balans op aankopen. Er stroomt genoeg door vanuit jeugd..
Oh.![]()
Je hebt ook wel eens de bal niet hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede voetballer hoeft niet veel te lopen die laat de bal het werk doenOh.![]()
dat is niet zo gek. Je kan een speler pas beoordelen na een paar wedstrijden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vond Duarte ook beroerd invallen vorige wedstrijd.
Dat riep iemand ook over serero en toen bleek hij ook niet zo slecht als gedacht.
Met het komende programma zal duarte zijn kans wel krijgen gok ik.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In dit systeem amperquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel eens de bal niet hè.![]()
Ik vind Duarte ook geen slechte speler, maar ik denk niet dat hij veel meer potentie heeft dan een Serero.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is niet zo gek. Je kan een speler pas beoordelen na een paar wedstrijden.
Dat riep iemand ook over serero en toen bleek hij ook niet zo slecht als gedacht.
Met het komende programma zal duarte zijn kans wel krijgen gok ik.Oh.![]()
Serero en Klaassen leggen toch wel behoorlijk wat meters af hoor.quote:Achteraf gelul. Was een prima speler bij AZ, maar het TH heeft goed gezien dat het aan zijn mentaliteit schort.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die voor Maher bij Ajax warenOh.![]()
Ik ben altijd een tegenstander van het aantrekken van Maher geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en Klaassen leggen toch wel behoorlijk wat meters af hoor.
[..]
Achteraf gelul. Was een prima speler bij AZ, maar het TH heeft goed gezien dat het aan zijn mentaliteit schort.AFCA!![]()
Ik was een voorstander. En achteraf moet ik mijn ongelijk toegeven. Maar misschien is Ziyech wel net zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben altijd een tegenstander van het aantrekken van Maher geweest.Oh.![]()
ik denk dat hij wel meer aanvallende dreiging heeft. En het doelsaldo wijst uit dat we dat nodig hebben. Daarom wil ik hem wel zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Duarte ook geen slechte speler, maar ik denk niet dat hij veel meer potentie heeft dan een Serero.
Niet dat ik serero kak vind, maar denk dat duarte iets kan brengen dat we nu missen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Het schort niet alleen aan mentaliteit bij Maher maar ook gewoon aan kwaliteit die was vorig seizoen echt maar een handje vol wedstrijden goed![]()
Wie moeten we vervangen na dit seizoen?
Vermeer en De Jong lijkt zeker.
Poulsen heeft aflopend contract dat, neem ik aan, niet meer verlengd gaat worden.
Bojan's huurcontract loopt af. Willen Bojan, Ajax en Barcelona nog wel een jaar door?
Moisander en Blind willen misschien een stap maken.
Sigthorsson is teleurgesteld dat hij zijn basisplaats kwijt is.
Flink wat (potentiële) basisspelers, maar de meerderheid is z'n plaats door blessures en/of vormverlies kwijtgeraakt en niet onmisbaar gebleken. Alleen Moisander en Blind zijn belangrijke schakels.
Ik denk dat ook dat we met de huidige selectie echt wel verder kunnen. Alleen aan de voorhoede moet serieus gesleuteld worden.![]()
Als Duarte beter is zal hij zich vanzelf wel in het elftal spelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel meer aanvallende dreiging heeft. En het doelsaldo wijst uit dat we dat nodig hebben. Daarom wil ik hem wel zien.
Niet dat ik serero kak vind, maar denk dat duarte iets kan brengen dat we nu missenOh.![]()
Denk het niet, al kan je dat nooit zeker weten.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een voorstander. En achteraf moet ik mijn ongelijk toegeven. Maar misschien is Ziyech wel net zo.
Een vriend van mij is een soort van opgegroeid (i.i.g zelfde buurt) met Ziyech en kent hem dus wel redelijk, schijnt een hele bescheiden jongen te zijn. Hij zorgt bij Heerenveen ook nooit voor problemen.AFCA!![]()
We moeten sowieso een spits halen als de Jong, Sigthorsson, Hoesen (waarschijnlijk met die optie tot koop) en Bojan (misschien) weggaan. En nog een of twee vleugelaanvallers. Voor de rest zit het wel goed denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wie moeten we vervangen na dit seizoen?
Vermeer en De Jong lijkt zeker.
Poulsen heeft aflopend contract dat, neem ik aan, niet meer verlengd gaat worden.
Bojan's huurcontract loopt af. Willen Bojan, Ajax en Barcelona nog wel een jaar door?
Moisander en Blind willen misschien een stap maken.
Sigthorsson is teleurgesteld dat hij zijn basisplaats kwijt is.
Flink wat (potentiële) basisspelers, maar de meerderheid is z'n plaats door blessures en/of vormverlies kwijtgeraakt en niet onmisbaar gebleken. Alleen Moisander en Blind zijn belangrijke schakels.
Ik denk dat ook dat we met de huidige selectie echt wel verder kunnen. Alleen aan de voorhoede moet serieus gesleuteld worden.Oh.![]()
Ik dacht van Maher ook dat het een bescheiden jongen was. Maar geld en nieuwe status doen gekke dingen met mensen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk het niet, al kan je dat nooit zeker weten.
Een vriend van mij is een soort van opgegroeid (i.i.g zelfde buurt) met Ziyech en kent hem dus wel redelijk, schijnt een hele bescheiden jongen te zijn. Hij zorgt bij Heerenveen ook nooit voor problemen.Oh.![]()
Misschien als hij de laatste maanden weer productief isquote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou niet weten welke club De Jong nou wil.
Oh.![]()
Die gaat wel iets vinden in de middenmoot van Duitsland of Engeland.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou niet weten welke club De Jong nou wil![]()
Wolfsburg, Hertha BSC of in die richting.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou niet weten welke club De Jong nou wilAFCA!![]()
Ik denk dat Siem wel uitkijkt waar hij heen gaat. Z'n broer is keihard op z'n bek gegaan en er zullen geen clubs staan te springen om Siem![]()
Met een beetje pech blijft Siem hier zijn hele carriere. Waardoor hij altijd een plek bezet moet houden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:48 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat Siem wel uitkijkt waar hij heen gaat. Z'n broer is keihard op z'n bek gegaan en er zullen geen clubs staan te springen om SiemOh.![]()
Misschien kan hij op het bankje van Endt gaan zitten.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje pech blijft Siem hier zijn hele carriere. Waardoor hij altijd een plek bezet moet houden.![]()
Wat een pech zegquote:Op maandag 10 februari 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje pech blijft Siem hier zijn hele carriere. Waardoor hij altijd een plek bezet moet houden.![]()
![]()
Op rechtshalf vind ik Klaassen beter, en er zullen genoeg spitsen zijn die veel meer potentie hebben dan Siem. Sympathieke jongen hoor, maar met hem kan je nooit doorgroeien.quote:Oh.![]()
De jong loopt gewoon 2 op 3 als hij weer ritme heeftHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Klaassen moet het ook nog maar laten zien voor een langere periodequote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op rechtshalf vind ik Klaassen beter, en er zullen genoeg spitsen zijn die veel meer potentie hebben dan Siem. Sympathieke jongen hoor, maar met hem kan je nooit doorgroeien.![]()
Inderdaad. Die is ook niet echt de onderscheidende factor. Maargoed; zelfs Blind's passjes komen niet aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen moet het ook nog maar laten zien voor een langere periodeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat mag hij ook laten zienquote:Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen moet het ook nog maar laten zien voor een langere periode.
Oh.![]()
Ja maar om nou al te zeggen dat hij beter is op rechtshalf dan de Jong gaat mij weer veel te verquote:![]()
Heeft al meer goede wedstrijden gespeeld op rechtshalf dan de Jong.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar om nou al te zeggen dat hij beter is op rechtshalf dan de Jong gaat mij weer veel te verOh.![]()
Dit seizoen misschien wel jaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft al meer goede wedstrijden gespeeld op rechtshalf dan de Jong.![]()
Klaassen speelt er pas sinds dit seizoen jaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen misschien wel ja.
Oh.![]()
Ik heb De Jong ook goede wedstrijden op half zien spelen. Maar deze discussie hebben we al tig keer gevoerd en gaan we toch niet uitkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen speelt er pas sinds dit seizoen ja.
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb De Jong ook goede wedstrijden op half zien spelen. Maar deze discussie hebben we al tig keer gevoerd en gaan we toch niet uitkomen.Oh.![]()
DE JONG IS EEN DOMME LOPER!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb De Jong ook goede wedstrijden op half zien spelen. Maar deze discussie hebben we al tig keer gevoerd en gaan we toch niet uitkomen.
Lobotka, andersen, serero moet ons middenveld zijn!!!Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Heb je hem wel zien spelen? Vooralsnog totaal niet geschikt voor een 4-3-3 met de punt naar achteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Achteraf gelul. Was een prima speler bij AZ, maar het TH heeft goed gezien dat het aan zijn mentaliteit schort.![]()
Klaassen is een slimme loperquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
DE JONG IS EEN DOMME LOPER!!!
Lobotka, andersen, serero moet ons middenveld zijn!!!.
En daarnaast mag inderdaad een creatieveling.Oh.![]()
Dat is gebleken ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je hem wel zien spelen? Vooralsnog totaal niet geschikt voor een 4-3-3 met de punt naar achteren.Oh.![]()
Speculatief inderdaad. Denk dat we nog veel beter gaan spelen en dan in de zomer "er niets bij hoeven"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:13 schreef Class het volgende:
Ziyech dit, Ziyech dat. Zondag maar eens kijken of er echt iemand over het veld loopt.
We gaan het zien natuurlijk.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dan hebben we nog maar 2 aanvallers overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Speculatief inderdaad. Denk dat we nog veel beter gaan spelen en dan in de zomer "er niets bij hoeven"
We gaan het zien natuurlijk..
Oh.![]()
Geef de jong nog wat tijd, kan moeilijk een oordeel veilen over 2 wedstrijden direct na een blessure.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waarom niet eerst in Jong Ajax ? of is meneer daar te groot voor ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Geef de jong nog wat tijd, kan moeilijk een oordeel veilen over 2 wedstrijden direct na een blessure.RED ONS HENNIEGOD![]()
mag hij niet meer gok ik. En dat hoeft ook niet want hij is geblesseerd al beter dan siggiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom niet eerst in Jong Ajax ? of is meneer daar te groot voor ?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mag wel hoor. Heeft 13 wedstrijden gespeeld, waar 15 de grens is. Komt op mij totaal niet scherp over dus helemaal niet zo'n misselijk idee. Hare Kishna verdient ook wel een kans imo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mag hij niet meer gok ik. En dat hoeft ook niet want hij is geblesseerd al beter dan siggieCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hij scheen het op de training heel goed te doen, Kishna's kans komt nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Heeft 13 wedstrijden gespeeld, waar 15 de grens is. Komt op mij totaal niet scherp over dus helemaal niet zo'n misselijk idee. Hare Kishna verdient ook wel een kans imo.![]()
Heb altijd geroepen dat het een naar ventje was naar aanleiding van een aantal uitspraken van em in de media en z'n houding jegens AZ.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en Klaassen leggen toch wel behoorlijk wat meters af hoor.
[..]
Achteraf gelul. Was een prima speler bij AZ, maar het TH heeft goed gezien dat het aan zijn mentaliteit schort.
O.a. het gehuil van em dattie niet iedere wedstrijd op z'n favoriete positie speelde. Dat hij vond dat 5 miljoen voor een wintertransfer wel genoeg was en dat AZ hem niet mocht belemmeren blablabla. Kotsmisselijk ventje, met als topppunt de CR7 imitatie in de Kuip.
[ Bericht 19% gewijzigd door fathank op 11-02-2014 09:32:51 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Deel mee eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt.
Goede speler , maar we hebben al zo een overvol middenveld: Klaassen , de Jong , Serero , Duarte , Blind , Poulsen , Schone en ik zal er nog wel wat vergeten zijnIk ben inmiddels overleden![]()
Is op Schone en Blind na beter dan alle andere middenvelders die we hebben. En is ook gewoon prima op de flanken waar we nu helemaal armoede hebben lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt.![]()
Allemaal aannames. Hij heeft 20 wedstrijden gespeeld. Minder dan Veltman die hier inmiddels alweer afgeschreven wordt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is op Schone en Blind na beter dan alle andere middenvelders die we hebben. En is ook gewoon prima op de flanken waar we nu helemaal armoede hebben lopen.
Dat opportunisme gaat nergens over.![]()
Denk het niet, is ook niet te vergelijken Heerenveen en Ajax qua niveau niet en qua speltype niet, het blijft wel een middenvelder waarom hij het goed zou doen op de flanken begrijp ik niet zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is op Schone en Blind na beter dan alle andere middenvelders die we hebben. En is ook gewoon prima op de flanken waar we nu helemaal armoede hebben lopen.![]()
Dat sommigen een vleugelspeler in Ziyech zien vat ik ook niet helemaal, puurdere spelverdelers zijn er niet, die ga je niet flanken imo. Daarnaast dient hij hier binnen de discipline te spelen van een halfspeler, dat wordt een probleem, zie Maher.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, is ook niet te vergelijken Heerenveen en Ajax qua niveau niet en qua speltype niet, het blijft wel een middenvelder waarom hij het goed zou doen op de flanken begrijp ik niet zo.Charlie: How's it going in there?
Had dan Hoesen gehouden en in februari in de spits laten spelen terwijl Siem een paar potjes bij Jong Ajax meedeed. In Griekenland gaat hij het ook maar met invalbeurten moeten doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mag hij niet meer gok ik. En dat hoeft ook niet want hij is geblesseerd al beter dan siggie![]()
Beker telt ook mee, staat nu op 15 en kan dus niet meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Heeft 13 wedstrijden gespeeld, waar 15 de grens is. Komt op mij totaal niet scherp over dus helemaal niet zo'n misselijk idee. Hare Kishna verdient ook wel een kans imo.![]()
Daar had men bij Ziggy McAwesome anders geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Geef de jong nog wat tijd, kan moeilijk een oordeel veilen over 2 wedstrijden direct na een blessure.![]()
Geen loonkosten en Ajax wilt alleen maar geld maken of geld in de jeugd pompen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Had dan Hoesen gehouden en in februari in de spits laten spelen terwijl Siem een paar potjes bij Jong Ajax meedeed. In Griekenland gaat hij het ook maar met invalbeurten moeten doen.![]()
Veltman schrijft niemand af, tenzij het idioten zijn. Verder is volgens VI transfervrij volgend jaar, dat risico kun je moeiteloos nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Allemaal aannames. Hij heeft 20 wedstrijden gespeeld. Minder dan Veltman die hier inmiddels alweer afgeschreven wordt.
Dat opportunisme gaat nergens over.![]()
Ik meende gelezen te hebben dat spelers die meer dan 15 wedstrijden gespeeld hebben, met toestemming van de KNVB wel mogen spelen in de JL als ze terugkomen van een blessure.![]()
Dan wel, idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verder is volgens VI transfervrij volgend jaar, dat risico kun je moeiteloos nemen.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:29:53Kroatische media melden komst talent Muric (D. Zagreb) naar #Ajax, maar dat is voorbarig. 'Heel Europa zit achter hem aan' aldus Overmars reageer retweet
![]()
Lekker wedstrijdjes verkopen . Niks mis meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:31 schreef Heeinz het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:29:53Kroatische media melden komst talent Muric (D. Zagreb) naar #Ajax, maar dat is voorbarig. 'Heel Europa zit achter hem aan' aldus Overmars reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: