SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Dat "god" gebeuren bij spelers is welwaardig.
Proberen VdV terug te halen na dit seizoen die moet het zinkend schip dat HSV heet toch wel verlaten na dit seizoen![]()
Ik snap ook niet waarom je een type voetballer als Ziyech of Djuricic op de vleugel wilt hebben. Typische nummer 10 spelers.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen bod, maar wel een gesprek met Djuricic over wat zijn rol kon worden bij Ajax en of hij interesse had. Ajax zag hem waarschijnlijk als vleugelspeler, wat Djuricic niet wilde.AFCA!![]()
Maar ik vond Duarte ook beroerd invallen vorige wedstrijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb wel t idee dat hij makkelijker een mannetje uitspeelt, zijn techniek is wel functioneel.
Daarbij heeft hij gewoon een veel beter shot, dat is bij serero gewoon armoedigWat is er dan zo gek aan dat mensen hier Ziyech willen halen?quote:Oh.![]()
We hebben een negatieve balans op aankopen. Er stroomt genoeg door vanuit jeugd.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij wilt volgend jaar weer met deze selectie verder?![]()
Ja ik moest iets verzinnenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat "god" gebeuren bij spelers is welwaardig.
Proberen VdV terug te halen na dit seizoen die moet het zinkend schip dat HSV heet toch wel verlaten na dit seizoen. Mag wel veranderd worden.
OT: VdV gaat het niet kunnen belopen als halfspeler.Oh.![]()
Omdat onze beste vleugelspeler dit seizoen ook oorspronkelijk een nummer 10 was. En ik liever een Ziyech of Djuricic op de vleugels zie dan een de Sa of Boerrigter ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je een type voetballer als Ziyech of Djuricic op de vleugel wilt hebben. Typische nummer 10 spelers.Oh.![]()
Een goede voetballer hoeft niet veel te lopen die laat de bal het werk doenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik moest iets verzinnen. Mag wel veranderd worden.
OT: VdV gaat het niet kunnen belopen als halfspeler.![]()
Ik zeg ook niet dat je net als PSV waanzinnig veel moet kopen. Maar het is toch voor het elftal beter als je er 1 of 2 goede spelers bij haaltquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We hebben een negatieve balans op aankopen. Er stroomt genoeg door vanuit jeugd..
Oh.![]()
Je hebt ook wel eens de bal niet hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede voetballer hoeft niet veel te lopen die laat de bal het werk doenOh.![]()
dat is niet zo gek. Je kan een speler pas beoordelen na een paar wedstrijden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vond Duarte ook beroerd invallen vorige wedstrijd.
Dat riep iemand ook over serero en toen bleek hij ook niet zo slecht als gedacht.
Met het komende programma zal duarte zijn kans wel krijgen gok ik.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In dit systeem amperquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel eens de bal niet hè.![]()
Ik vind Duarte ook geen slechte speler, maar ik denk niet dat hij veel meer potentie heeft dan een Serero.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is niet zo gek. Je kan een speler pas beoordelen na een paar wedstrijden.
Dat riep iemand ook over serero en toen bleek hij ook niet zo slecht als gedacht.
Met het komende programma zal duarte zijn kans wel krijgen gok ik.Oh.![]()
Serero en Klaassen leggen toch wel behoorlijk wat meters af hoor.quote:Achteraf gelul. Was een prima speler bij AZ, maar het TH heeft goed gezien dat het aan zijn mentaliteit schort.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die voor Maher bij Ajax warenOh.![]()
Ik ben altijd een tegenstander van het aantrekken van Maher geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en Klaassen leggen toch wel behoorlijk wat meters af hoor.
[..]
Achteraf gelul. Was een prima speler bij AZ, maar het TH heeft goed gezien dat het aan zijn mentaliteit schort.AFCA!![]()
Ik was een voorstander. En achteraf moet ik mijn ongelijk toegeven. Maar misschien is Ziyech wel net zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben altijd een tegenstander van het aantrekken van Maher geweest.Oh.![]()
ik denk dat hij wel meer aanvallende dreiging heeft. En het doelsaldo wijst uit dat we dat nodig hebben. Daarom wil ik hem wel zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Duarte ook geen slechte speler, maar ik denk niet dat hij veel meer potentie heeft dan een Serero.
Niet dat ik serero kak vind, maar denk dat duarte iets kan brengen dat we nu missen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Het schort niet alleen aan mentaliteit bij Maher maar ook gewoon aan kwaliteit die was vorig seizoen echt maar een handje vol wedstrijden goed![]()
Wie moeten we vervangen na dit seizoen?
Vermeer en De Jong lijkt zeker.
Poulsen heeft aflopend contract dat, neem ik aan, niet meer verlengd gaat worden.
Bojan's huurcontract loopt af. Willen Bojan, Ajax en Barcelona nog wel een jaar door?
Moisander en Blind willen misschien een stap maken.
Sigthorsson is teleurgesteld dat hij zijn basisplaats kwijt is.
Flink wat (potentiële) basisspelers, maar de meerderheid is z'n plaats door blessures en/of vormverlies kwijtgeraakt en niet onmisbaar gebleken. Alleen Moisander en Blind zijn belangrijke schakels.
Ik denk dat ook dat we met de huidige selectie echt wel verder kunnen. Alleen aan de voorhoede moet serieus gesleuteld worden.![]()
Als Duarte beter is zal hij zich vanzelf wel in het elftal spelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel meer aanvallende dreiging heeft. En het doelsaldo wijst uit dat we dat nodig hebben. Daarom wil ik hem wel zien.
Niet dat ik serero kak vind, maar denk dat duarte iets kan brengen dat we nu missenOh.![]()
Denk het niet, al kan je dat nooit zeker weten.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een voorstander. En achteraf moet ik mijn ongelijk toegeven. Maar misschien is Ziyech wel net zo.
Een vriend van mij is een soort van opgegroeid (i.i.g zelfde buurt) met Ziyech en kent hem dus wel redelijk, schijnt een hele bescheiden jongen te zijn. Hij zorgt bij Heerenveen ook nooit voor problemen.AFCA!![]()
We moeten sowieso een spits halen als de Jong, Sigthorsson, Hoesen (waarschijnlijk met die optie tot koop) en Bojan (misschien) weggaan. En nog een of twee vleugelaanvallers. Voor de rest zit het wel goed denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wie moeten we vervangen na dit seizoen?
Vermeer en De Jong lijkt zeker.
Poulsen heeft aflopend contract dat, neem ik aan, niet meer verlengd gaat worden.
Bojan's huurcontract loopt af. Willen Bojan, Ajax en Barcelona nog wel een jaar door?
Moisander en Blind willen misschien een stap maken.
Sigthorsson is teleurgesteld dat hij zijn basisplaats kwijt is.
Flink wat (potentiële) basisspelers, maar de meerderheid is z'n plaats door blessures en/of vormverlies kwijtgeraakt en niet onmisbaar gebleken. Alleen Moisander en Blind zijn belangrijke schakels.
Ik denk dat ook dat we met de huidige selectie echt wel verder kunnen. Alleen aan de voorhoede moet serieus gesleuteld worden.Oh.![]()
Ik dacht van Maher ook dat het een bescheiden jongen was. Maar geld en nieuwe status doen gekke dingen met mensen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk het niet, al kan je dat nooit zeker weten.
Een vriend van mij is een soort van opgegroeid (i.i.g zelfde buurt) met Ziyech en kent hem dus wel redelijk, schijnt een hele bescheiden jongen te zijn. Hij zorgt bij Heerenveen ook nooit voor problemen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: