Meestal ben je dan juist de verdachtequote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'
quote:Lichaam Borst naar NFI
De politie is nog steeds bezig met het onderzoek naar de doodsoorzaak van oud-minister van Volksgezondheid Els Borst. Het lichaam van de overleden D66-politica wordt overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag.
Daar vindt vanmiddag sectie plaats. Zo wil de politie meer duidelijkheid krijgen over de doodsoorzaak.
De politie zegt dat er sprake is van "een niet-natuurlijk overlijden". Volgens politiewoordvoerder Thomas Aling gaat het of om een ongeval of om een misdrijf.
De D66-politica werd gisteren rond 18.45 uur in de garage van haar woning in Bilthoven gevonden door een vriendin. De politie startte een onderzoek omdat een forensisch arts niet meteen een verklaring van een natuurlijke dood kon afgeven.
Tot 04.00 uur vannacht hebben rechercheurs sporen veiliggesteld. Vanochtend werd het onderzoek rond de woning van Borst deels afgerond. De politie laat in een persbericht weten dat forensische rechercheurs nog naar sporen zoeken bij de woning.
Theo blijft een dikke baas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier nog leuk relletje van tien jaar terug
http://www.theovangogh.nl/metro_19.html
natuurlijk kan dat, maar dat moeten ze wel vastellen - vandaar onderzoekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef svann het volgende:
Jee, wat een gedoe.
Kan ze niet gewoon een of andere toeval hebben gekregen?
dat zou dan toch een natuurlijke doodsoorzaak zijn? En die lijkt mij toch uitgesloten te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef svann het volgende:
Jee, wat een gedoe.
Volgens mij is ze gevonden in de garage met een hoofdwond.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:12 schreef Elan het volgende:
Als ze zelf gevallen was dan was dat inmiddels toch wel duidelijk nu?
Theo !! Borst vergelijken met Florrie Rost van Tonningen dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier nog leuk relletje van tien jaar terug
http://www.theovangogh.nl/metro_19.html
Originele garp...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef xzaz het volgende:
Ach ja, misschien heeft ze gebruik gemaakt van haar eigen wetten.
Yep dat kan, en dat ze toen is gevallen en met het hoofd ergens tegenaan is gekomen...probleem is wel dat ze dat even moeten bekijken of dat zo is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef svann het volgende:
Jee, wat een gedoe.
Waar heb je het over...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:26 schreef mikerw het volgende:
en liet vele mensen die zorg nodig hadden keihard stikken
Pim Fortuyn napraten gok ik, die vergeleek haar met Saddam Hoessein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |