SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:
Mja, ik had mijn FTC naar BTC-e moeten sturen 17 uur geleden, dan had ik ze nu vast al kunnen verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Overigens zag ik later dat de FTC-wallet niet automatisch een fee rekent, dus die deposit is onbedoeld zonder fee verstuurd. Maar dan nog duurt het geen 17 uur toch?.
Lijkt me wel heel lang jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had mijn FTC naar BTC-e moeten sturen 17 uur geleden, dan had ik ze nu vast al kunnen verkopen.
Overigens zag ik later dat de FTC-wallet niet automatisch een fee rekent, dus die deposit is onbedoeld zonder fee verstuurd. Maar dan nog duurt het geen 17 uur toch?.
Ver van Craptsy blijvenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op mijn support-ticket van 7 uur geleden is op Craptsy ook nog niet gereageerd.
Ik heb er nog wat EAC staan, die verkoop ik denk ik met verlies, zodat ik mijn BTC daar weg kan halen... en ik hoop dat mijn FTC daar ooit nog aankomenquote:
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat EAC staan, die verkoop ik denk ik met verlies, zodat ik mijn BTC daar weg kan halen... en ik hoop dat mijn FTC daar ooit nog aankomen.
Ik deed er al niets meer maar had er nog 16M Tips staan :-)quote:
Duurt ook al zo lang dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:34 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik deed er al niets meer maar had er nog 16M Tips staan :-)
Die heb ik getrade voor DOGE en vanmorgen een withdrawal gedaan. Die staat nog steeds op pending
Mee eensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:37 schreef DaMart het volgende:
Wel jammer dat je een transactie die nog niet is aangekomen bij de ontvanger, niet kunt cancelen.
Go doge!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:38 schreef roislecxe het volgende:
Doge gaat echt veel te hard, kan toch niet goed gaan zou je zeggen..
Ik vraag me al af vanaf het moment de coin haar intrede deed hoe je het uitspreekt...quote:
Ik spreek het ook uit als hoge, maar dan met 'n Dquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik vraag me al af vanaf het moment de coin haar intrede deed hoe je het uitspreekt...
Kameraad van me spreekt het uit als Dodge, iemand andere weer als loge maar dan met een d.
Zelf zeg ik het zoals je het schrijft. Zoals hoge.
Ik heb daar m'n verlies genomen een paar dagen terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
WDC gaat ook veel te hard... maar dan de andere kant op.
Idemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik spreek het ook uit als hoge, maar dan met 'n D
Doogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik vraag me al af vanaf het moment de coin haar intrede deed hoe je het uitspreekt...
Kameraad van me spreekt het uit als Dodge, iemand andere weer als loge maar dan met een d.
Zelf zeg ik het zoals je het schrijft. Zoals hoge.
zal wel goed zijn toch..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik spreek het ook uit als hoge, maar dan met 'n D
cache spreek ik uit als kaschjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
zal wel goed zijn toch..
Ik sprak cache ook altijd zo uit. Als kachel maar dan zonder L. Schijnt wel fout te zijn.
of 'dokke' zoals weer iemand anders het zegt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Is het niet gewoon dog (gedekte o) - ie?
geen audio hier op de zaakquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
EAC gaat ook veel te hard... maar dan de andere kant op.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
geen audio hier op de zaak![]()
maar thanks! luuster er thuis wel naar
Nee.quote:
Nee, dan moet je deze kijken:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens mij zou je deze vid moeten kijken als je paddo's op hebt.
klinkt dus als 'doggy'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
ik doe dog-e, zoals e-mail (maar dan andersom)... vind de e het internetgehalte lekker benadrukken. Klopt natuurlijk geen hout van, maar het is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |