Ik heb al lokposts geplaatst, geroepen, gehuild, geschreeuwd en hij komt niet terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Rois waar heb je Stryder gelaten
Maxbet is een dikkiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu nog een paar kilo kwijt en ik ben helemaal fabulous
Wie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit je nou alles hier weer vol te spammen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit je nou alles hier weer vol te spammen?
Wiequote:
Hou je mond Alinaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:28 schreef roislecxe het volgende:
Wie bedoel jij dan? En pas op he angelique
Nee.quote:
Doe het nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:31 schreef roislecxe het volgende:
Wow Doge op 210.
Misschien moet ik sellen...
Als Doge niet meer boven de 217 komt spring ik van de brug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Dag sletjequote:
Niet als je nachtdienst hebt gehadquote:
BTC kopen bij Bitonic en die naar BTC-e sturen. Heb je niks meer te maken met de limieten op fiat (en de belachelijke fee en wachttijd ook niet trouwens)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:00 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand waar je buy/sell orders kan aanmaken zonder limiet van minimaal €2000 storten zoals bij btc-e?
Gaat hierdoor MT. Gox weer down en daarmee de rest?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:58 schreef Maxbet het volgende:
Bitcoin Paranoid removes MtGox on update 2.1.3
MtGox removed from cryptocoincharts.info
CoinDesk Removes Mt. Gox from Bitcoin Price Index
BitcoinAverage - We've removed MtGox's data from our calculations until withdrawals resume.
En nu is het bedtijd, tot vanmiddag een keer
Haha, slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet als je nachtdienst hebt gehad
Vanmiddag begint de dag speciaal voor mij nog wel een keer
Ja maar ik wou dus een buy order maken zodat ie pas koopt als de koers laag is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BTC kopen bij Bitonic en die naar BTC-e sturen. Heb je niks meer te maken met de limieten op fiat (en de belachelijke fee en wachttijd ook niet trouwens)
Kraken is uitstekend! Supersnelle uitbetalingen etc. Alleen ten opzichte van btc-e iets lagere euro prijzen voor een btc. Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de fees waardoor je een stuk meer over houdt dan bij btc-equote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:20 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja maar ik wou dus een buy order maken zodat ie pas koopt als de koers laag is.
Maar goed kan net zogoed op bitonic kopen en dan naar btc-e en weer naar euro converteren en dan de order plaatsen.
Maar hierbij zitten dus grote fees bij?
Dan wacht ik nog even tot de volgende crash.... had moeten kopen voor €400....
Heb mij net geregistreerd bij Kraken, is wel een goeie exchange toch? Beter dan Mt Gox sowieso
Tijd voor Gox om te stoppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:58 schreef Maxbet het volgende:
Bitcoin Paranoid removes MtGox on update 2.1.3
MtGox removed from cryptocoincharts.info
CoinDesk Removes Mt. Gox from Bitcoin Price Index
BitcoinAverage - We've removed MtGox's data from our calculations until withdrawals resume.
En nu is het bedtijd, tot vanmiddag een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |