Je weet het niet!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
't Is Flevoland he, niet Groningen...
Shake shake.... drijfzand!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat pas ingepolderde land beeft niet. Het drilt hooguit.
Lelystad?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:13 schreef Ordos20 het volgende:
Er zit toch ook ergens een vliegveldje in de buurt?
Yep, dus ook met crashende cessna's rekening gehouden?quote:
Nou, dan mag je ook wel rekening houden met t pretpark ernaast. Straks vliegt er zo'n achtbaan-karretje uit de rails.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:20 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Yep, dus ook met crashende cessna's rekening gehouden?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, dan mag je ook wel rekening houden met t pretpark ernaast. Straks vliegt er zo'n achtbaan-karretje uit de rails.
Doe je ook iets met valbeveiliging op daken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig ben ik veiligheidskundige in opleiding en weet ik inmiddels waar ik allemaal aan moet denken. Maar bedankt
Zijn geen daken bij Lowlands, maar overal wordt naar gekeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Doe je ook iets met valbeveiliging op daken?
Geen Inventor/SolidWorks/vergelijkbare gebruikenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Ordos20 het volgende:
Jammer, al die moeite en het "out of the box" denken.
Ik mag ook wel weer eens opletten op mijn AutoCAD tekening (werken imiteren doet)
De ingang van t festivalterrein is van steigermateriaal, daar kun je vast ook lelijk vanaf vallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn geen daken bij Lowlands, maar overal wordt naar gekeken.
Staat beveiliging voor om te voorkomen dat je erin klimt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De ingang van t festivalterrein is van steigermateriaal, daar kun je vast ook lelijk vanaf vallen.
Nou, ik vroeg het eigenlijk voor iets anders, ik werk voor een leverancier van dakvalbeveiliging. Als je daar iets van af weet ga ik je porren als ik een vraag hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:39 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het eigenlijk voor iets anders, ik werk voor een leverancier van dakvalbeveiliging. Als je daar iets van af weet ga ik je porren als ik een vraag heb
En de mieren zijn makkelijk te neukenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
En het gras dan? Daar kun je lelijk over uitglijden
Waar staat een vriend van me op dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En de mieren zijn makkelijk te neuken
Die lijkt geborgd te zitten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar staat een vriend van me op dan?
[ afbeelding ]
Ziet eruit als Pinkpop. Maar nogmaals; mieren zijn makkelijk te neuken blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar staat een vriend van me op dan?
[ afbeelding ]
ik heb een schrale werkgeverquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen Inventor/SolidWorks/vergelijkbare gebruiken
Al die SOA's....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En de mieren zijn makkelijk te neuken
Hij heeft een tuigje om ja, maar dat is voor het erop/eraf klimmen, daar loopt hij gewoon vrij rond. Wat je ziet op de grond is de stroomkabel voor de pomp. Het dak kon het water niet meer aan. Was Ground Zero in 2010.quote:
Ground Zero meende ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziet eruit als Pinkpop. Maar nogmaals; mieren zijn makkelijk te neuken blijkbaar.
En dus geen Lowlands. Dankjewel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft een tuigje om ja, maar dat is voor het erop/eraf klimmen, daar loopt hij gewoon vrij rond. Wat je ziet op de grond is de stroomkabel voor de pomp. Het dak kon het water niet meer aan. Was Ground Zero in 2010.
Op Lowlands hadden de podia ook daken, de laatste keer dat ik keek. Hij staat hier ook op t dak van het podiumquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dus geen Lowlands. Dankjewel.
Met een tent met punten eroverheen, zodat er niet op de tenten en dus daken kan worden gestaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op Lowlands hadden de podia ook daken, de laatste keer dat ik keek. Hij staat hier ook op t dak van het podium
Ach, in de laatste assessment heb ik ze dat ook duidelijk gemaakt dus ze weten het zelf ookquote:
Er ligt ook wel een klein zielig dompelpompje in het water met een dikke brandweerslang eraanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft een tuigje om ja, maar dat is voor het erop/eraf klimmen, daar loopt hij gewoon vrij rond. Wat je ziet op de grond is de stroomkabel voor de pomp. Het dak kon het water niet meer aan. Was Ground Zero in 2010.
Nicequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:49 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ach, in de laatste assessment heb ik ze dat ook duidelijk gemaakt dus ze weten het zelf ook
Ontwerp valbeveiligingsystemen op daken, en maak calculaties en offertes en werkbonnen.... en oh ja ik speel kantoormanager, help de uitvoering, kloot wat aan in het magazijn en ben de algemene telefoniste....quote:
Hehe, mooi hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er ligt ook wel een klein zielig dompelpompje in het water met een dikke brandweerslang eraan![]()
Dan zit ie wel met een versleten lijf...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, mooi heRoeien met de riemen die je hebt en zo
![]()
Sowieso heeft die gast een mooie baan, hij bouwt van die podia op en af. In de zomer in west europa en in de winter in Australie. Hij werkt nagenoeg alleen maar, het hele jaar rond. Heeft ook maar een piepklein huisje. Hij spaart iets van 75% van wat hij verdiend en gaat uiterlijk op z'n 40e stoppen met werken. Daarna kan hij rentenieren.
Ik las kloot wat aan met de telefonistequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ontwerp valbeveiligingsystemen op daken, en maak calculaties en offertes en werkbonnen.... en oh ja ik speel kantoormanager, help de uitvoering, kloot wat aan in het magazijn en ben de algemene telefoniste....
Ik wil weer betonconstructeur zijn
Klopt, hij is ook zwaar afgetraind, terwijl hij al jaren geen sportschool heeft gezien of echt sport, buiten af en toe eens wat surfen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ie wel met een versleten lijf...
De halve vestiging in dit geval. Onder de noemer BH op je voorhoofd getatoeëerd hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las kloot wat aan met de telefoniste![]()
Oke dus je runt zo'n beetje het halve bedrijf ?
Nice, nooit winterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, mooi heRoeien met de riemen die je hebt en zo
![]()
Sowieso heeft die gast een mooie baan, hij bouwt van die podia op en af. In de zomer in west europa en in de winter in Australie. Hij werkt nagenoeg alleen maar, het hele jaar rond. Heeft ook maar een piepklein huisje. Hij spaart iets van 75% van wat hij verdiend en gaat uiterlijk op z'n 40e stoppen met werken. Daarna kan hij rentenieren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
De halve vestiging in dit geval. Onder de noemer BH op je voorhoofd getatoeëerd hebben.
En als hij echt thuis gaat zitten...dan wordt je snel mentaal oud. Ik hoop dat ie wel bezig blijft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, hij is ook zwaar afgetraind, terwijl hij al jaren geen sportschool heeft gezien of echt sport, buiten af en toe eens wat surfen.
Hij doet dit nu zo'n 15 jaar meende ik en loopt in de rustige seizoenen wel preventief bij de fysio begreep ik laatst. Vooralsnog lijkt het goed te gaan. Hij verwacht het nog wel tot z'n 40e te redden. Dat is wel een leeftijd waarop de meesten dit niet meer aan kunnen.
BH?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
De halve vestiging in dit geval. Onder de noemer BH op je voorhoofd getatoeëerd hebben.
Vraag het aan Tamashii of een van de andere mods daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:02 schreef sillician het volgende:
Hallo allemaal.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je reactie krijgt voor het keldertje. Had namelijk vorige maand een mailtje naar yvonne@fok.nl gestuurd met een motivatie maar tot op heden nog geen reactie op gehad.
alvast bedankt
Nog een keer mailenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:02 schreef sillician het volgende:
Hallo allemaal.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je reactie krijgt voor het keldertje. Had namelijk vorige maand een mailtje naar yvonne@fok.nl gestuurd met een motivatie maar tot op heden nog geen reactie op gehad.
alvast bedankt
Inderdaad, hij heeft het in mijn ogen prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, nooit winter
Dat is wel chill op zich, beetje doen waar je zin in hebt
Ik vermoed dat hij dan als reisleider aan de slag zal gaan. Zo ken ik hem ook namelijk, jaren geleden in het voor en najaar hebben we samen een paar reizen gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als hij echt thuis gaat zitten...dan wordt je snel mentaal oud. Ik hoop dat ie wel bezig blijft.
haha, heb je het geregeld?quote:
Je stelt het al bijna een week uit joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, had gisteren niet echt tijd om te bellen, vanavond even doen
Heul nie, ik zei vorige week dat ik deze week zou bellenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je stelt het al bijna een week uit joh.
Vage vogel. Hou dan gewoon je mond als je het niet vertellen wiltquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk mag het nog geen 8 maart zijn, komen nog te leuke dingen ervoor
Als het goed is ga ik dan die schitterende Alfa ophalenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vage vogel. Hou dan gewoon je mond als je het niet vertellen wilt
die rooie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik dan die schitterende Alfa ophalen
Denk niet dat ze je nog wil zien daarnaquote:
Stiekem vindt ze het gewoon een vette bak, maar durft ze het niet toe te gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk niet dat ze je nog wil zien daarna
Denken dat ik zo in elkaar zitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk niet dat ze je nog wil zien daarna
Nog niets gezien dus geen idee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze het gewoon een vette bak, maar durft ze het niet toe te geven
En ik weet waar haar huis woont
Je dreigde dat je mij ook niet meer wilde zien als hij er een kochtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik zo in elkaar zit
Ik zou ook echt alles serieus nemen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je dreigde dat je mij ook niet meer wilde zien als hij er een kocht
Bamquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je dreigde dat je mij ook niet meer wilde zien als hij er een kocht
Nou ja, je dacht inderdaad ook dat ik een Alfa reedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook echt alles serieus nemen ja
Tgnd
Komt welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niets gezien dus geen idee.
Je wordt bedanktquote:
Allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, je dacht inderdaad ook dat ik een Alfa reed
Zeker niet, maar goed, je rijdt Opel, je weet niet beterquote:
Jij bent zo verschrikkelijk denigrerendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet, maar goed, je rijdt Opel, je weet niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |