quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:59 schreef Muck het volgende:
Maandag worden er nog twee beestjes opgehaald
(die met die rode trui mag blijven)ratjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Jaquote:
ik ga nog heel vaak in den haag zijn komende tijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
godverik ben onderweg naar mn werk tijdens de vrouwenschaatswedstrijd van zometeen
ows combobreaker
volgende week disndag toevalligquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga nog heel vaak in den haag zijn komende tijd
ik hoor straks wanneer ik moet beginnen, waarschijnlijk deze week alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgende week disndag toevallig? dan hoef ik maar n halve dag
Mooi manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoor straks wanneer ik moet beginnen, waarschijnlijk deze week al
quote:
ik mis hier ook alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
godverik ben onderweg naar mn werk tijdens de vrouwenschaatswedstrijd van zometeen
ows combobreaker
Ik ben heel blij met interactieve tv....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mis hier ook alles.
gisteren in de auto gevolgd en voor de laatste rit snel bij mn ouders naar binnen gesprint
ja, maar dan is et al gebeurdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met interactieve tv....
Gistermiddag een bakkie gedaan bij mijn moeder en in de dweilpauze naar huis geracet, waar ik de tv een klein stukje terug kon spoelen om hem na de dweil weer op te pikken
dat kloptquote:
dit dusquote:
ik vond zondag de jong zo schattig dat ze aan het huilen was toen ze 7de werdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit dusdan is t moment voorbij
ongeacht of ik t dan al gezien/gehoord heb of niet.
Gisteren was epic met de mooie broertjes
was ook bij de slopestyle snowboarden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb sowieso ook wel minder met vrouwensport.. bijna alles wat ze doen gaat minder snel/hoog/extreem. Met als grote voorbeeld vrouwen mogulstraag, sullige sprongetjes.. en toen zag ik gisteren de heren hetzelfde doen
![]()
die gingen me toch n partij hard
ze zijn wel vaak bloedjemooi jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was ook bij de slopestyle snowboarden.
maar: snowboardchicks
met uitzondering van onze cheryl maas natuurlijk weerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn wel vaak bloedjemooi jaen blond
mannen uit Zwollequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit dusdan is t moment voorbij
ongeacht of ik t dan al gezien/gehoord heb of niet.
Gisteren was epic met de mooie broertjes
zij is cute jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind hege bokko ook zon schatje
die zweedsequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
van die lekkere blozende koppenquote:
Is de zus van havard toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van die lekkere blozende koppenik hou ervan
zn voornaam weet ik niet maar ze is idd wel een "zusje van .... "quote:
haaaaavard, met bolletje op de eerste aquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zn voornaam weet ik niet maar ze is idd wel een "zusje van .... "
zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet trouwens ook wel wat aantrekkelijke vrouwen uit zwolle
niet helemaal waar. ik heb er ook familie wonenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeker
Zwolle is gewoon een mooie mensen stad
nope.. 2quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Lees ik nou goed dat wr nu wel een Nederlandse op 1 staat?
jammer dat nederland alleen hard kan schaatsen. zullen dus nog wel worden ingehaaldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
1 CHN Hong ZHANGquote:
niet met schaatsenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer dat nederland alleen hard kan schaatsen. zullen dus nog wel worden ingehaald
dat zijn die zonder haar?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet helemaal waar. ik heb er ook familie wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |