SVquote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een hoop gemist overdag, dus ik hoop ff bijgepraat te worden
Die lees ik nooitquote:
Ik ook niet vaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat heb ik gemist ff kijken naar de echoquote:Op maandag 10 februari 2014 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
De keuken....dat heb ik wel gezien
Veearts, ook gezien
Ja...ze kwamen erachter dat het meer gaat kosten en minder oplevertquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Ransjih het volgende:
vandaag een pro koeien uitzending en morgen dat ze weg moeten?
Oh, goed. hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee Hakim noemde haar een varken en zei dat ze eruit moet
Is nog geen stemming geweestquote:
Dat kan nog komen. Streams lopen nog steeds wat voor op de uitzendingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Jammer ze laten dus niet zien dat er boze mails binnen kwamen over dat de koeien weg zouden gaan. EN dat toen iedereen als een blad aan de boom omdraaide
Ja! Dat wil ik ook zien. Gemist op de stream en ook nergens een filmpje van te vinden...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Jammer ze laten dus niet zien dat er boze mails binnen kwamen over dat de koeien weg zouden gaan. EN dat toen iedereen als een blad aan de boom omdraaide
Ben bang dat Lot haar in gaat halen met die titel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Montgomery het volgende:
Billy is gewoon de grootste kut die daar rondloopt.
Nou wat we niet te zien kregen maar wat ik wel in de SV en COS heb gelezen is dat ze, omdat ze de bui al voelden hangen de veearts instrueerden dat hij ook moest zeggen dat er niet meer mensen bij mochten, vandaar dat Lot vol zelfvertrouwen aan Isa voorstelde hem er even bij te roepen.quote:
Andrea en Isabella zijn bij mij Billy voorbijgestreeft op mijn 'grootste-kut-ranglijst'quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Montgomery het volgende:
Billy is gewoon de grootste kut die daar rondloopt.
komt misschien nogquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
isa heeft niet zoveel zelfvertrouwenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef mangalie het volgende:
Lot is een raar kind, maar ze riep Isa wel terug..Dat Isa dan jankend wegloopt/zich weg laat sturen zegt ook wel iets over Isa. Die zit graag in de slachtofferrol. Ze had ook gewoon terug kunnen gaan en zeggen wat haar dwars zat.
Helemaal geen!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa heeft niet zoveel zelfvertrouwen
Zeuren kan ze anders wel heel goedquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa heeft niet zoveel zelfvertrouwen
Ja....ze gaan echt binnenlopenquote:
Te veel ha haquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zeuren kan ze anders wel heel goed
ze ziet gewoon beide kanten altijd en wisselt daarom vaak van meningquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zeuren kan ze anders wel heel goed
Ben jij toevallig die briefschrijverquote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze ziet gewoon beide kanten altijd en wisselt daarom vaak van mening
isa is te lievvvvvvvvvvvvvv
je kent prik toch? never nooitquote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij toevallig die briefschrijver
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Dus nu is Utopia ineens een evenementen terrein? Is er nog iets over van het hele Utopia concept zoals dat werd geadverteerd?
En daarna dictator Rienkquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rienk's Utopia begint snel, zodra de kas leeg is komt de revolutie...
Dit dus. Als ze waren begonnen met alleen basis materiaal inplaats van 10.000 euro aan contanten en geen hulp van de buitenwereld dan zou het niet alleen leuker zijn, maar zou de hele handel al lang in elkaar gestort zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
15 bewoners gaan proberen iets op te bouwen. Mar het is de buitenwereld die de 15 mensen helpt iets op e bouwen, zelf doen ze niets
idd, ze bedenken zelfs niets volgens mij, alles komt van febo/onsquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
15 bewoners gaan proberen iets op te bouwen. Mar het is de buitenwereld die de 15 mensen helpt iets op e bouwen, zelf doen ze niets
Ik zit me net te bedenken dat ik ze eigenlijk allemaal niet heel geweldig vind... ben ik de enige?quote:
Nee, het is een democratiequote:
Bij mij springt er ook niet echt iemand uit......quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef patat het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik ze eigenlijk allemaal niet heel geweldig vind... ben ik de enige?
Dat laten ze zelf gebeurenquote:
Zeker weten, als Paul wat wil dan is er altijd geldquote:
Net zo'n democratie als in het echt... Je stemt maar krijgt er altijd iets anders voor terug...quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, het is een democratie
Meeste stemmen gelden
niet uit zichzelf maar als reactie en aangezien alles daar om geld draait komt dat vaak ter sprakequote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk heeft een hekel aan geld maar hij heeft het er 24/7 over.
Ja omdat dat geld de bron van alle problemen in die tent is. Hij is er liever direct vanaf.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk heeft een hekel aan geld maar hij heeft het er 24/7 over.
Nee, vind er ook niet zo heel veel bij zitten eerlijk gezegd!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef patat het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik ze eigenlijk allemaal niet heel geweldig vind... ben ik de enige?
En toch gelden de meeste stemmenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net zo'n democratie als in het echt... Je stemt maar krijgt er altijd iets anders voor terug...
Ja hoor hij werkt net zo hard mee, vandaag ook de hele dag laminaat leggenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
Wat dóet hij nog meer dan uit zijn nek kletsen? Heb hem nog niet één keer zien werken.
tuurlijk want als ze zoals met roken de minderheid denken te krijgen wordt een stemming vermedenquote:
En ondertussen heeft de directie al talloze zaken in de doofpot gestopt die nooit een stemming zullen halen. Laatst nog een mail waar ze meer dan 1000 euro mee konden verdienen. Maar Hakim vond het te lastig en weg was de mail.quote:
idd, net als de aankopen van Paulquote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
tuurlijk want als ze zoals met roken de minderheid denken te krijgen wordt een stemming vermeden
Ja in de eerste of tweede week al, toen Peter die douche had gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Als ik erin zat, zou ik alle mails zelf willen lezenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ondertussen heeft de directie al talloze zaken in de doofpot gestopt die nooit een stemming zullen halen. Laats nog een mail waar ze meer dan 1000 euro mee konden verdienen. Maar Hakim vond het te lastig en weg was de mail.
Als jij er in zat zaten we nu hier jou af te zeiken en hard lachen om fotossoeps...quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik erin zat, zou ik alle mails zelf willen lezen
ja...alles komt van de streams...andere beelden hebben/gebruiken ze nietquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream echt niet 24/7, maar is die laatste discussie tussen Hakim, Billy en Rienk
over die 75 Euro voor verfspullen überhaupt op de streams te zien geweest ?
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream echt niet 24/7, maar is die laatste discussie tussen Hakim, Billy en Rienk
over die 75 Euro voor verfspullen überhaupt op de streams te zien geweest ?
ik kijk geen streams maar alleen op tv en dan komt rienk best goed over. Door de cos ken ik de andere kant van hemquote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Ransjih het volgende:
[..]
niet uit zichzelf maar als reactie en aangezien alles daar om geld draait komt dat vaak ter sprake
Aike staat aan de top van de orde, zij heeft controle!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Aike ook wel erg bazig..Bij haar geld de pikkorde
lolquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij er in zat zaten we nu hier jou af te zeiken en hard lachen om fotossoeps...
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de eerste of tweede week al, toen Peter die douche had gemaaktEn daar heeft ze nu nog spijt van? Belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rienk laten ze op TV idd aardig overkomen....ik zou geen dag met hem kunnen levenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kijk geen streams maar alleen op tv en dan komt rienk best goed over. Door de cos ken ik de andere kant van hem
Ja ze is bang dat vriendje het niet leuk vind, dus was ze heullllllllllllllll verdrietig en wil ze graag post van hemquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar heeft ze nu nog spijt van? Belachelijk.
Ook goeiemorgen..was al in week 1quote:
Ik dacht dat ze wéér gezoend hadden.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen..was al in week 1
Anyway, Bil heeft sinds ze er zit niks meer van dr vriendje gehoord, dat filmpje afgelopen weekend op internet gezien en denkt nu dat het daar door komt, zodoende de "schuldgevoelens".
Ik ook niet. De slome lummelaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rienk laten ze op TV idd aardig overkomen....ik zou geen dag met hem kunnen leven
Verdrietig me neus. Ze vindt het klote dat vriendje het gezien heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is bang dat vriendje het niet leuk vind, dus was ze heullllllllllllllll verdrietig en wil ze graag post van hem
Juistquote:Op maandag 10 februari 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verdrietig me neus. Ze vindt het klote dat vriendje het gezien heeft.
Het is TV, rienk is super, eveneens Aike, die spelen het spel!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. De slome lummelaar.
Als hij het voor het zeggen had...is zijn wil wetquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij heeft rare opvattingen, maar een dictator
Je verward hem met Hakimquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als hij het voor het zeggen had...is zijn wil wet
Nee ze zag nu dat filmpje pas en realiseert zich nu dat dat wel eens de reden zou kunnen waarom ze na al tijd nog altijd niks van vriend heeft gehoord wat ook best opmerkelijk is natuurlijk, volgens mij heeft iedereen die een geliefde heeft inmiddels al post van hem/haar ontvangen behalve Billy.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wéér gezoend hadden.
Hakim heeft alleen een grote bek, welke beslissing komt van hem?quote:
Hakim bepaalt bijvoorbeeld (met Aike) wat er in centraal komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hakim heeft alleen een grote bek, welke beslissing komt van hem?
Iedereen kan alles in centraal brengen toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hakim bepaalt bijvoorbeeld (met Aike) wat er in centraal komt.
Ja maar je ziet al wel dat als je Hakim tegen je hebt, je weinig kans maakt. Als Rienk bv. in centraal weer over zakgeld wil beginnen, kapt Hakim hem snel af.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen kan alles in centraal brengen toch?
omdat het 12 tegen 2 isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja maar je ziet al wel dat als je Hakim tegen je hebt, je weinig kans maakt. Als Rienk bv. in centraal weer over zakgeld wil beginnen, kapt Hakim hem snel af.
Yep, maar democratie is meer dan meeste stemmen gelden. Je moet ook altijd (vooraf en achteraf) kunnen discussiëren en heroverwegen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat het 12 tegen 2 is
Daar was al over gestemd
Democratie is een bestuursvorm. Het Nederlandse woord[1] stamt af van de Griekse woorden δῆμος (dèmos), "volk" en κρατέω (krateo), "heersen, regeren" en betekent dus letterlijk "volksheerschappij". Dit houdt in dat het volk zelf stemt over de wetten, zoals in het oude Athene, of het volk verkiest vertegenwoordigers die de wetten maken,quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Yep, maar democratie is meer dan meeste stemmen gelden. Je moet ook altijd (vooraf en achteraf) kunnen discussiëren en heroverwegen.
De democratie van het oude Athene zouden wij vandaag de dag geen democratie meer noemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Democratie is een bestuursvorm. Het Nederlandse woord[1] stamt af van de Griekse woorden δῆμος (dèmos), "volk" en κρατέω (krateo), "heersen, regeren" en betekent dus letterlijk "volksheerschappij". Dit houdt in dat het volk zelf stemt over de wetten, zoals in het oude Athene, of het volk verkiest vertegenwoordigers die de wetten maken,
Dus is Utopia geen democratie, want er is er maar eén die bepaalt álles daar. Of er gestemd wordt, wanneer er gestemd wordt, hoe er gestemd wordt, hoe de stemmen moeten worden verdeeld. En hoe vaak er gestemd wordt, totdat het besluit naar zijn smaak is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Democratie is een bestuursvorm. Het Nederlandse woord[1] stamt af van de Griekse woorden δῆμος (dèmos), "volk" en κρατέω (krateo), "heersen, regeren" en betekent dus letterlijk "volksheerschappij". Dit houdt in dat het volk zelf stemt over de wetten, zoals in het oude Athene, of het volk verkiest vertegenwoordigers die de wetten maken,
Er zitten er drie, die teveel voor het zeggen willen hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef mangalie het volgende:
Ze zijn er om te discussieren maar Rienk moet zijn mond houden van Minister Aike
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |