SVquote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een hoop gemist overdag, dus ik hoop ff bijgepraat te worden
Die lees ik nooitquote:
Ik ook niet vaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat heb ik gemist ff kijken naar de echoquote:Op maandag 10 februari 2014 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
De keuken....dat heb ik wel gezien
Veearts, ook gezien
Ja...ze kwamen erachter dat het meer gaat kosten en minder oplevertquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Ransjih het volgende:
vandaag een pro koeien uitzending en morgen dat ze weg moeten?
Oh, goed. hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee Hakim noemde haar een varken en zei dat ze eruit moet
Is nog geen stemming geweestquote:
Dat kan nog komen. Streams lopen nog steeds wat voor op de uitzendingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Jammer ze laten dus niet zien dat er boze mails binnen kwamen over dat de koeien weg zouden gaan. EN dat toen iedereen als een blad aan de boom omdraaide
Ja! Dat wil ik ook zien. Gemist op de stream en ook nergens een filmpje van te vinden...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Jammer ze laten dus niet zien dat er boze mails binnen kwamen over dat de koeien weg zouden gaan. EN dat toen iedereen als een blad aan de boom omdraaide
Ben bang dat Lot haar in gaat halen met die titel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Montgomery het volgende:
Billy is gewoon de grootste kut die daar rondloopt.
Nou wat we niet te zien kregen maar wat ik wel in de SV en COS heb gelezen is dat ze, omdat ze de bui al voelden hangen de veearts instrueerden dat hij ook moest zeggen dat er niet meer mensen bij mochten, vandaar dat Lot vol zelfvertrouwen aan Isa voorstelde hem er even bij te roepen.quote:
Andrea en Isabella zijn bij mij Billy voorbijgestreeft op mijn 'grootste-kut-ranglijst'quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Montgomery het volgende:
Billy is gewoon de grootste kut die daar rondloopt.
komt misschien nogquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
isa heeft niet zoveel zelfvertrouwenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef mangalie het volgende:
Lot is een raar kind, maar ze riep Isa wel terug..Dat Isa dan jankend wegloopt/zich weg laat sturen zegt ook wel iets over Isa. Die zit graag in de slachtofferrol. Ze had ook gewoon terug kunnen gaan en zeggen wat haar dwars zat.
Helemaal geen!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa heeft niet zoveel zelfvertrouwen
Zeuren kan ze anders wel heel goedquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa heeft niet zoveel zelfvertrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |