Nou... ik zag een leuk eerste pakje.quote:
Hij gaat 2 hele en 2 halve dagen. Mijn moeder doet de rest. Ik 'moet' voorlopig echt nog fulltime werken aangezien ik kostwinner ben. Ik twijfel er niet echt door, GO lijkt me zoveel fijner. Lekker huiselijk en je weet wie er 'aan je kind zit'. Wat voor ons sowieso de doorslag geeft is de flexibiliteit. Ik werk in buitendienst en het kan dus voorkomen dat ik door file laat ben ofzo. En ook niet onbelangrijk: de kosten. Scheelt gewoon 1 tot 2 euro per uur!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Limone het volgende:
Wat een goede ontwikkeling (<letterlijk) Mabawa! Fijn voor hem en zijn eigenwaarde ook! Voor hoeveel dagen gaat M. naar de gastouder? Wij hebben ook besloten onze M. een dag naar de opvang te 'doen'. Ik wilde eerst per se een gastouder, maar twijfel nu opeens vanwege alles wat in jouw spoiler stond.Ik weet ook niet waar ik moet beginnen met zoeken. KDV's te over hier, dus dan moet ik maar een vergelijkend warenonderzoek gaan doen.
Wat een liefje LB!
Ik rammelde opeens vanochtend..![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gaaf! School! Wat gaat hij doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou... ik zag een leuk eerste pakje.![]()
![]()
Meidenavond was wel heel leukIk heb haar eerst een maskertje gegeven tegen de berg, daarna heb ik haar in een olie-badje gedaan waardoor ze een lekker zacht zeehondje was, de berg van haar hoofd gewassen en toen haar een lekkere warme pyjama aangetrokken. Vervolgens zijn we in het grote bed gaan liggen met snackjes (zij) en een boek (ik).
Dit klinkt zo schattig!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou... ik zag een leuk eerste pakje.![]()
![]()
Meidenavond was wel heel leukIk heb haar eerst een maskertje gegeven tegen de berg, daarna heb ik haar in een olie-badje gedaan waardoor ze een lekker zacht zeehondje was, de berg van haar hoofd gewassen en toen haar een lekkere warme pyjama aangetrokken. Vervolgens zijn we in het grote bed gaan liggen met snackjes (zij) en een boek (ik).
Het is nog maar zo weinig haarquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef GotC het volgende:
Oh my lord die haartjes! En dat mondje! En zijn handje!!
Met track and trace codequote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh my...
Past ie zo door de brievenbus denk je???? Wil... Hebben...
Eerlijk ruilen dan!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh my...
Past ie zo door de brievenbus denk je???? Wil... Hebben...
Ik hoop dat hij als dreumes of peuter dat wel heeft, dat staat te lief!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Het is nog maar zo weinig haar
Ik had echt een kind met afro verwacht. Van die dikke haren met door vruchtwater op zijn hoofd geplakte krullen. Niets is minder waar
Ja ik hoop het ookquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij als dreumes of peuter dat wel heeft, dat staat te lief!
T. heeft een kale plek op z'n achterhoofden een minimat.
Voordeel van altijd mobiel fokkenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef Mabawa. het volgende:
Omg Mandy, je hebt een andere ava. Dat kan niet hoor!
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Willen jullie straks ook zo'n mooie verse baby fotoshoot doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaaaaaa! Die onderste is mijn stijl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jahquote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef Juud-- het volgende:
Yay LB, zit je nu lekker op je bank in je nieuwe woonkamer te genieten van je nieuwe huis?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Shandaly het volgende:
Ik probeer de troep te vinden LB, en ja, nu je het zegt... twee vieze glazen op tafel, een boekje op de grond, én een stapelbekertje... Wat dingen over de rand van de box (hoe dúrf je!), de kussens liggen inderdaad ietwat scheef, en wat ligt er nou op de bank? Dat lichtblauwe? Wat het ook is, het hoort er vást niet!!![]()
En over de verhuizing, mens, je woont er al zeker 2 dagen en nog stééds een kaal peertje aan het plafond? En had je niet ook iets leuks aan de muur kunnen hangen, wat een kale vlakte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Familieplanner? NFP?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Shandaly!
Dat blauwe is de familieplanner ja![]()
Ja als die planner er ligt is mijn kant van de bank een no-go areaquote:
Ik probeer vanaf morgen ook aan te haken en dan spam ik jullie plat!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef danic het volgende:
OMG!
En LB je elfje![]()
En de kleine van Mabawa![]()
Heerlijk allemaal. Ik hou van foto's!
*gaat foto opzoeken om te spammen*
37.7? Dan gaat J. gewoon vrolijk overal heen hoor, da's toch niet heel hoog? Vorige week heb ik m voor de eerste keer thuisgehouden, toen had ie 's ochtend's 39.6quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Noor is thuis vandaag. Had vanochtend vroeg al 37,7. Ik ben dan altijd bang dat ze niet meer beter wordt
![]()
. Suffe muts ben ik ook
.
Knap hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Gulara het volgende:
Oh!Pi gebruikt zojuist z'n autootje voor de allereerste keer als autootje.
![]()
Dus echt op handen en knieën al rijdend en zo!
Oooh! Het lijkt wel een reclamefoto! Liefffff!quote:
Je hebt ook gelijk! Ik kreeg een beetje koudwatervrees. Heb jij het via een bureau geregeld?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hij gaat 2 hele en 2 halve dagen. Mijn moeder doet de rest. Ik 'moet' voorlopig echt nog fulltime werken aangezien ik kostwinner ben. Ik twijfel er niet echt door, GO lijkt me zoveel fijner. Lekker huiselijk en je weet wie er 'aan je kind zit'. Wat voor ons sowieso de doorslag geeft is de flexibiliteit. Ik werk in buitendienst en het kan dus voorkomen dat ik door file laat ben ofzo. En ook niet onbelangrijk: de kosten. Scheelt gewoon 1 tot 2 euro per uur!
Ik zou inderdaad gewoon goed vergelijken en de pro's en contra's op papier zetten.
[..]
Jaaa, zullen we samen naar WHOTS gaan?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit klinkt zo schattig!! Nu wil ik ook een meisje.
Gehehe M. ookquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
T. heeft een kale plek op z'n achterhoofden een minimat.
Jaaaa! Volgende keer. Dan gaan we ook nagels lakken!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:07 schreef Gulara het volgende:
Limone eenmeidenavond
![]()
Ik zag d'r al helemaal liggen met een schaaltje M&M's en sjippies.![]()
![]()
Ik denk dat je je moet realiseren dat gastouders geen hbo/wo. opleiding hebben, maar daardoor niet minder of misschien juist wel beter voor je kindje kunnen zorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:26 schreef Mabawa. het volgende:
Omg ik ben echt erg. Op elke advertentie van GO heb ik iets aan te merken. Ik kreeg er net eentje waar alle zinnen eindigen met een uitroepteken. Zou ze ook zo praten?
Ben ik erg dat ik daardoor niet wil reageren en moet ik dat gewoon loslaten?
Suiker, F krijgt het wel voor z'n kiezenhe? Huistwijfels, lastig!
Wat een wijze woorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet realiseren dat gastouders geen hbo/wo. opleiding hebben, maar daardoor niet minder of misschien juist wel beter voor je kindje kunnen zorgenga gewoon kennis maken en baseer je mening daarop, hoe ze met kinderen omgaan en hoe ze de opvang praktisch hebben geregeld ipv de advertentietekst
Snotboks!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef Suikertante het volgende:
Pi
Kyara ik vind het zo leuk dat jij steeds bij ikea gaat ontbijtenis misschien off topic maar dat ben jij in z'n totaliteit ook
F is nog steeds niet de oude, veel snot, nu ook spruw en wie weet nog een tandje (ik geloof er eigenlijk niet meer in, maar het zal er toch een keer van komen)
Hij slaapt beroerd en wij dus ook, maar hij is tegelijk zo lief! Klimt de vensterbank in vanaf de bank, danst (twerkt), kruipt als een dolle achter de katten aan
Ik kom ook echt aan niks meer toe.
En wij twijfelen weer wat we met het huis aanmoeten. Of het met een dakraam en hoogslaper niet nog even te doen is en we dan later kunnen kijken of we meer kunnen lenen of meer voor ons huis kunnen krijgen.
Maar we zitten al jaren in de twijfelfase, begin het zat te worden.
Lekkere zeikpost he?Maar over het geheel genomen gaat het goed hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef Limone het volgende:
Ohja vergeet ik helemaal dit leuke verhaal te vertellen:
Gister hadden M en ik de slappe lach! Ze liet echt een hele harde boer. In mijn gezicht. Daarvan moest ik zelf al zo hard lachen, waardoor zij ook weer heel hard moest lachen. Zo hebben we zeker een paar minuten met z'n tweeën gelachen.![]()
Waar je ineens lol om kunt hebben met je kind he??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef Limone het volgende:
Gister hadden M en ik de slappe lach! Ze liet echt een hele harde boer. In mijn gezicht. Daarvan moest ik zelf al zo hard lachen, waardoor zij ook weer heel hard moest lachen. Zo hebben we zeker een paar minuten met z'n tweeën gelachen.![]()
Duidelijk mijn verfijnd gevoel voor humor.
Ja!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar je ineens lol om kunt hebben met je kind he??![]()
+1! Zó leuk!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]Hier ook wel eens gehad, ik vond het echt een soort van mijlpaal dat we voor het eerst samen ergens moesten lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Gulara op 11-02-2014 13:07:34 ]
Arm kind is nog steeds niet mega. Een week geleden voor het eerst een pakje in maat 50 wat echt niet meer paste. Als ze mijn lengte krijgt (1,56 meter) dan sneeuwt ze onder bij jouw Senn. Beste vriendjes past beter denk ik. Alhoewel ik jullie er best in de familie bij wil hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:08 schreef Hilzillah het volgende:
Skips, ik wil jouwnes graag bespreken voor de Senn kan dat?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet realiseren dat gastouders geen hbo/wo. opleiding hebben, maar daardoor niet minder of misschien juist wel beter voor je kindje kunnen zorgenga gewoon kennis maken en baseer je mening daarop, hoe ze met kinderen omgaan en hoe ze de opvang praktisch hebben geregeld ipv de advertentietekst
Ja dat is ook een hele goede. Ik maak ook vaak genoeg taalfouten maar bij een officiele tekst check ik het altijd en laat ik meestal iemand meekijken. Iets met allereerste indruk ofzo. Maar goed, de beste indruk is de persoonlijke.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:42 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden.
Ik zou zelf net als Mawaba ook door de eerste indruk mijn twijfels hebben, maar waarschijnlijk is dat niet helemaal eerlijk. Als ik soms zie wat er in het schriftje van Femke geschreven is, vól met taalfouten en soms amper te lezen.. maar wel met volle aandacht voor wat Femke gedaan heeft enzo... Dan is dat laatste toch wel het belangrijkste. (En ach, het geeft ons thuis ook nog weer wat om te lachenen volledig foutloos zal ik zelf ook niet zijn)
Ha ha ha ha ik zie dat voor me hè... 160 + 210quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Arm kind is nog steeds niet mega. Een week geleden voor het eerst een pakje in maat 50 wat echt niet meer paste. Als ze mijn lengte krijgt (1,56 meter) dan sneeuwt ze onder bij jouw Senn. Beste vriendjes past beter denk ik. Alhoewel ik jullie er best in de familie bij wil hoor!
Maar verder is ze al 4 keer uitgehuwelijkt. Ook aan (eventuele) meisjes en aan Burdies nageslacht als dat een jongen wordt.
Ze moet maar gewoon niet monogaam worden..
Ik ken dus zo'n stel he... Zij ~1m60, hij ruim boven de 2m... Hartstikke gelukkig samen, maar wel flink lastig in de praktijk. Alles bij hen in huis wat voor de één een fijne hoogte is, is voor de ander veel te hoog óf veel te laag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ik zie dat voor me hè... 160 + 210![]()
Oh mijn jongetje wordt max 1.73 m geloof ik. Perfect match!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Arm kind is nog steeds niet mega. Een week geleden voor het eerst een pakje in maat 50 wat echt niet meer paste. Als ze mijn lengte krijgt (1,56 meter) dan sneeuwt ze onder bij jouw Senn. Beste vriendjes past beter denk ik. Alhoewel ik jullie er best in de familie bij wil hoor!
Maar verder is ze al 4 keer uitgehuwelijkt. Ook aan (eventuele) meisjes en aan Burdies nageslacht als dat een jongen wordt.
Ze moet maar gewoon niet monogaam worden..
OH MY GAWD!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
Man en ik schelen ook 30cm. Kan prima!! Lange mannenIsa zou volgens de TNO website 175 ofzo worden. Tof, want dan kan ze gewoon hakken aan zonder zich een reus te voelen
HA! Mooie match voor Isa!M sowieso, jongere, lange manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
OH MY GAWD!!
'De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 202 cm'
Aardje naar zijn vaar. Die valt ook op oude fietsen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA! Mooie match voor Isa!M sowieso, jongere, lange man
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef Limone het volgende:
Duidelijk mijn verfijnd gevoel voor humor.
quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 184 cm.
Uw kind is nu 63 cm. lang. Dit is 1 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar.
73% is korter en 27% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 186 cm.
Van welke app of site is dit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
En Limone, geweldig hoe hard ze kunnen boeren he?
TNO websitequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van welke app of site is dit?
Er komt uit zo'n kleintje idd veel geluid en lucht
Ja heeft een emotionele lading. Ons huis is afgebrand en dus hebben we weinig meer uit onze baby/kindertijd. Bij mijn weten is dit het enige wat het overleefd heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wel een heel bijzondere jurk angelatje!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja heeft een emotionele lading. Ons huis is afgebrand en dus hebben we weinig meer uit onze baby/kindertijd. Bij mijn weten is dit het enige wat het overleefd heeft
Ik ben 1.65 met schoenmaat 41. Zegt niets dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:10 schreef Limone het volgende:
Suiker en F! Schetenmakers!Oh oh oh, hoe moet dat nou als ze later bij de koning op bezoek gaan? (dat zeiden mijn ouders altijd als wij aan het boeren en scheten waren..
)
Volgens de TNO (en het consultatiebureau en eigenlijk volgens alles) wordt M. 1.68.Dat is 10 cm korter dan ik! Blijft ze mooi wel altijd mijn kleine meisje. En krijgt ze misschien wel een wat meer vrouwelijke schoenmaat.
![]()
Dat is natuurlijk om te voorkomen dat je voorover kukelt. Evolutie denkt daaraan joh!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben 1.65 met schoenmaat 41. Zegt niets dus
Tegengewicht voor die tieten en buik! Handig. Niet over nagedacht!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk om te voorkomen dat je voorover kukelt. Evolutie denkt daaraan joh!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu even kijken naar die website met lengtes enzo!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:22 schreef L-E het volgende:
Wat leuk belle! Waar willen jullie gaan kopen?
angelatje, ik heb niets met doopjurken maar hij blijft er gelukkig vrolijk onder![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh nou dan is het nog bijzonderder van die jurk ja!!
Ik zie belle, C en Nin wel op een leuk klein boerderijtje wonen. Met kippen en een geit
E heeft misschien waterpokken2 weken geleden hadden de zoontjes van een vriendin ze, en E heeft nu overal kleine bultjes. Kan ook 5e of 6e ziekte zijn natuurlijk, maar ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Suikertante het volgende:
Oooh, weer ziek TallySterkte!
Belle wat spannend joh! Wij hebben juist een beetje zitten bedenken hoe we hier kunnen blijven nu.. Maar we laten het weer allemaal even bezinken. Komen jullie hierheen?![]()
Limone wat schattig, dat ga ik onthoudenHet is nog allemaal een beetje in de orienterende fase. We willen in ieder geval tuin/grond zodat we buiten kunnen spelen met Nin en eten kunnen laten groeien! En bloemen ook! Wat LB zegt dus, klein boerderijtje met wat diertjes, dat zou helemaal leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu even kijken naar die website met lengtes enzo!Het liefst zou ik zelf gaan bouwen, dus we kijken stiekem ook naar bouwgrond.
We denken nu een beetje aan het midden des lands (en C. had het ook al over Pingjum Suiker ;D). Maar buitenland behoort ook nog steeds tot de opties. Kortom, het kan nog alle kanten op, voor tips over leuke plekken staan we open
En nogbeterschap voor allen die het nodig hebben!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef Suikertante het volgende:
Kyara ik vind het zo leuk dat jij steeds bij ikea gaat ontbijten is misschien off topic maar dat ben jij in z'n totaliteit ook
Ooh, wat is het toch een lekker dingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:54 schreef Gulara het volgende:
En dit is dus ook een "baby".
Disclaimer. De schoenen zijn voor de show. Hij kan nog niet los lopen, maar ze passen nu al.
Ik doe ook één impulsaankoop tijdens m'n zwangerschap.
Hoop het niet voor E. Sterkte!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
E heeft misschien waterpokken 2 weken geleden hadden de zoontjes van een vriendin ze, en E heeft nu overal kleine bultjes. Kan ook 5e of 6e ziekte zijn natuurlijk, maar ik ben benieuwd.
Wat een mooi overzicht. Ik vind zijn piekhaartjes zo liefquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef As1981 het volgende:
Heel ego, want echt geen tijd om bij te lezen, maar wilde toch spammen. Want ik heb net voor het laatst een baby op bed gelegd
SPOILER: LarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FemkeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Zou ik m daarom zo leuk vinden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
As gefeliciteerd!! Hij heeft hetzelfde haar als E van LB![]()
quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 167,7 cm.
Uw kind is nu 72 cm. lang. Dit is 2 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 1 jaar.
18% is korter en 82% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 168 cm.
Aan de andere kant, ik ben onlangs ook voor de derde keer 30 geworden. Dus ik vind dat Isa gewoon nog een paar maandjes 9 maanden blijftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ja wij gaan vrijdag ook de dubbele cijfers in, wtf?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik ben onlangs ook voor de derde keer 30 geworden. Dus ik vind dat Isa gewoon nog een paar maandjes 9 maanden blijftKan prima!!
[ Bericht 27% gewijzigd door Gulara op 11-02-2014 22:07:41 ]
Je hebt trouwens echt jezelf gekloond Gulara!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Gulara het volgende:
Glim, glim! Dankjewel.
En blote beentjes zijn inderdaad
Ik stuur over een paar weken wel wat mooi weer jullie kant op.
Waarom nu niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Gulara het volgende:
Glim, glim! Dankjewel.
En blote beentjes zijn inderdaad
Ik stuur over een paar weken wel wat mooi weer jullie kant op.
Omdat het dan vast toch niet lukt en dan denken jullie dat ik niet goed m'n best heb gedaan.quote:
Eentje danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Kan je niet af en toe op interim-basis een Daily naar binnen slingeren hier?
Yay!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Olf het volgende:
[..]
Eentje dan
Welke goede en minder goede eigenschap herken je al in baby die hij/zij van jou heeft en welke van vriend?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh mijn jongetje wordt max 1.73 m geloof ik. Perfect match!
Ik ben zelf ook 1.55 m, mini's unite! \o/
Maar we sluiten wel achteraan de rij
Wij hadden dat tijdens de vakantie. En toen had Kix de wagen van een trappetje getild en zat het ook nog eens aan zijn broek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Ik wil nog een klacht indienen: Hondenpoep aan kinderwagenwiel![]()
! Echt, gadverdamme.
Poeh... ik herken eigenlijk wel rust in ze. Zowel ml als ik zijn niet van die druktemakers, en onze kinderen ook niet zo. Ok, het kan wel, maar over het algemeen kunnen ze allebei prima rustig spelen zonder al te veel geren, geschreeuw of andere herrie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Olf het volgende:
[..]
Eentje dan
Welke goede en minder goede eigenschap herken je al in baby die hij/zij van jou heeft en welke van vriend?
Dit was een gerecyclede voor de nieuwe generatie ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:45 schreef L-E het volgende:
Die Olf komt me bekend voor, hebben we die niet al eens gehad?
Alleen even eenvoor Cwen. Klinkt alsof je het heel zwaar hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef Limone het volgende:
4 maanden GotC! Toen ging Ellie van Cwen zitten, kan je het voorstellen?
Ach LB!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mweeeehhh ik luister naar een snikkende en jammerende E boven in haar bedje
Ik heb eindelijk aan mijzelf toegegeven dat ik het niet meer zo relaxed vind om 2-3 keer per dag 3 kwartier of langer met een slapende baby op de bank te zitten, dus ik ga haar toch wennen aan slapen in haar bedje. Ze slaapt op de opvang namelijk prima, en ook bij mijn vriendin was ze na een paar seconden huilen lekker gaan slapen!
Maar toch he.... pffff
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef Limone het volgende:
4 maanden GotC! Toen ging Ellie van Cwen zitten, kan je het voorstellen?
Hoow..quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eindelijk aan mijzelf toegegeven dat ik het niet meer zo relaxed vind om 2-3 keer per dag 3 kwartier of langer met een slapende baby op de bank te zitten, dus ik ga haar toch wennen aan slapen in haar bedje. Ze slaapt op de opvang namelijk prima, en ook bij mijn vriendin was ze na een paar seconden huilen lekker gaan slapen!
Maar toch he.... pffff
Dex, nu 4,5 maand, vond het vorige week wel tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]Nee! Maar, als hij op schoot zit gaat hij standaard naar voren zitten uit zichzelf, zonder ondersteuning van ons.
Trouwens, (vanaf wanneer) laten jullie je baby's op een speelkleed liggen, om zelf dingen te doen enzo?
Ja ik ook wel hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:55 schreef Limone het volgende:
ohjee, ik eigenlijk nu al. In die drie minuten dat ze het leuk vindt kan ik net de afwasmachine uitruimen.
Boh! Dat is niet leuk! Maar ik snap het goed dat je je handen gewoon eens vrij wilquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Maar toch he.... pffff
Wat ik me nog kan herinneren ging grote broer hier, met z'n 6 maanden, toen hij kon zitten. Pas echt 'spelen'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:59 schreef GotC het volgende:
Maar T. doet niet veel meer dan een beetje met z'n ringen rammelen of aan z'n kubus likken ik typte eerst z'n bal, maar dat staat zo raar.
Zoek eigenlijk een beetje naar wanneer een kindje echt wat meer gaat spelen, denk ik?
Wel echt super voorlijk voor bijna 4 maand!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:59 schreef GotC het volgende:
Maar T. doet niet veel meer dan een beetje met z'n ringen rammelen of aan z'n kubus likken ik typte eerst z'n bal, maar dat staat zo raar.
Zoek eigenlijk een beetje naar wanneer een kindje echt wat meer gaat spelen, denk ik?
Ik vind het leuk dat je dat zegt, want ik wilde nog tegen Gulara zeggen dat hij Sticker-oortjes heeftquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Limone het volgende:
Oh en Pi heb ik wel gezien! Wat een kind al! En ik hou van zijn oortjes.
Ja dat kan heel goed! E heeft ze niet zo duidelijk gehad, maar haar nichtje had echt duidelijke rode plekken waar het tandje (of kiesje) doorkwam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef Cwen het volgende:
Duiden rode, warme wangen op tandjes? Kind ziet eruit alsof ik haar heb geslagen.
Dat ga ik straks checken als ze wakker isquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed! E heeft ze niet zo duidelijk gehad, maar haar nichtje had echt duidelijke rode plekken waar het tandje (of kiesje) doorkwam.
Voelen haar slapen ook warm aan of dat niet?
Ach, iedereen weet dat jij toch niet hard kan slaan tegenwoordigquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef Cwen het volgende:
Duiden rode, warme wangen op tandjes? Kind ziet eruit alsof ik haar heb geslagen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet dat jij toch niet hard kan slaan tegenwoordig![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet dat jij toch niet hard kan slaan tegenwoordig![]()
![]()
(Hoe gaat het nu met je? Lukt het om voldoende rust te pakken?)
Neuh - ik ben eigenlijk heel kalm van aard. Tenzij de hormonen feestjes vieren, natuurlijk... Zoals het hele afgelopen jaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Shandaly het volgende:
LOL
Gelukkig weet je me niet te vinden anders had ik het vast mogen ervaren
Wauw!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Shandaly het volgende:
Misschien is een speech-to-text app iets voor je? Collega hier met ernstige RSI zit ook de halve dag tegen z'n computer aan te praten, klinkt best handig als je niet makkelijk kunt typen
Hey, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw!
Ik vind die functie van whatsapp ook zo cool(al kun je dan net zo goed bellen natuurlijk)
Ik ga dat ook proberen! Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Shandaly het volgende:
LOL![]()
Gelukkig weet je me niet te vinden anders had ik het vast mogen ervaren
Misschien is een speech-to-text app iets voor je? Collega hier met ernstige RSI zit ook de halve dag tegen z'n computer aan te praten, klinkt best handig als je niet makkelijk kunt typen
S draait op het kleed, schopt tegen het muziekding mept tegen de beestjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:59 schreef GotC het volgende:
T. kan dat wel hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben deze, maar een beetje vrouwelijk voor T denk ik![]()
[ afbeelding ]
In het middel zit een muziek ding wat ze zelf kan aandoen en er zitten ook lampjes in.
De wipstoel!! Ik heb hem echt maar een keer of 3 gebruikt. Mini vond het helemaal niet leuk in de wipper en de bijbehorende speeltjes hingen te hoog. Toen hij rond de 6 maanden langzaamaan hapjes kreeg, kon hij met een extra handdoek als steun ook al een minuut of 10 in de kinderstoel zitten. Daar had ik de wipper dus ook niet voor nodigquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef GotC het volgende:
Hmm..misschien toch maar niet nog zo'n ding erbij kopen dan
Oooh ik had het gisteren met Yur over dingen die we gekocht hadden tijdens zwangerschap. En wat blijkt, we hebben niks teveel gekocht of niet gebruikt (behalve 1 of 2 kleertjes). Hebben jullie wel dingen die je niet hebt gebruikt of waarvan je achteraf denkt 'dat had ik eigenlijk niet nodig'?
Daarom moest ik bij een tweede de stokke kinderstoel. De eerste kwam altijd al rond etenstijd en zat je in je uppie te eten om de beurt. En nu hadden we een new bornset en kon ze daarin liggen als we gingen eten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, bergen gekregen kleertjes die inderdaad verkeerd seizoen zijn. Zelf heb ik niet echt miskopen gedaan.
Ik zou net als Mineola nu juist wel een wipstoeltje kopen, bij een tweede komt ie er sowieso (omdat je dan je kind niet altijd op schoot erbij kunt hebben, en met een dreumes/peuter wel aan tafel wilt eten).
Zo zie je maar weerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:49 schreef Mineola het volgende:
Leuke vraag! Ik zat er toevallig laatst aan te denken.
Een wipstoel is juist iets dat ik voor een tweede wel zou kopen! Zo'n babybjorn ding. En ik zou een speelkleed met activitycenter kopen. Hij lag nu vooral in de box met een boxhanger zeg maar boven zn hoofd, een soort kinderwagenketting. Die hebben we ook niet en zou ik alsnog kopen.
De bumbo heb ik amper gebruikt en snel weer verkocht. Eenvoudige uziekmobiel aan de box (zo'n arm) ook amper gebruikt. Ik zou nu eerder zo'n hysterisch Tinylove ding kopen.
Nee. Ze blijft toch niet liggen op de plek waar je haar neerlegt, vandaar ook dat slaapzakje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef GotC het volgende:
Doen jullie geen lakens/dekens over kindje heen als hij/zij in een slaapzak slaapt?
quote:The first time you realize your mom isn't coming to save you, because you're the mom now.
quote:And then one day, somewhere between releasing an egg into the space where hope and fate collide, and meeting your child for the first time, you realize that you were made to do this. You forgive your body for birthing the stretch marks that wrap around your belly and the purple veins that dot your legs. Suddenly you realize that your C-section scar was earned. That your trembling arms were made to cradle a tiny, newborn head. The curve of your neck was created to fit the flushed, round cheek of a teething baby. Your fingers were formed to stroke the hair of a toddler who is having a nightmare, and the soft flesh that remains around your middle was meant to cushion a little back and bottom, as they curl into you and fall back to sleep. The first time that you truly thank your tired, flawed, beautiful body for giving you the gift of motherhood, you will allow yourself to love what you have become, as much as you love your child.
Wij hebben een babyfoon met camera. En dan staat je ineens in een "leeg bedje"quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee. Ze blijft toch niet liggen op de plek waar je haar neerlegt, vandaar ook dat slaapzakje.
(Laatst was ik haar 'kwijt'... Lag ze overdwars helemaal aan het voeteneind, achter de deur... dus in eerste instantie zag ik alleen een leeg ledikantje. Je weet dat ze er niet uit kan, maar toch sloeg m'n hart even over)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef L-E het volgende:
Hier bij een tweede ook geen wipstoel gebruikt hoor. Ik kan ook niet ontdekken waarom dat bij de tweede meer nodig zou zijn dan bij de eerste, misschien zie ik iets over het hoofdIk vind het sowieso ondingen. Wij wachten met bijvoeding tot een kindje zelf kan zitten, dus dan kan het in de kinderstoel.
En hier slaapzak + klein stukje deken (want bij ons in bed).
Vandaag is onze kater 4 geworden en dat is uitgebreid gevierd. Met haringgebakjes en de kattenpolonaise
Ohhhhquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef GotC het volgende:
BelleWat heb je toch een vreselijk leuk meisje, en wat omschrijf je jullie leven toch prachtig! Ik ben jaloers
Awww beertje van angelatjeCute!
Mooi artikeltje: http://huff.to/1eRRyLe
[..]
[..]![]()
HA! HA! HA! HA!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef L-E het volgende:
Ach gos mandy, arme DVanwaar de Ventolin?
Tip van de dag: wegwerpluiers kun je beter niet mee wassen met de rest van de was. Dat zal me leren met mn wasbare luiers, en dan soms te zondigen.
Karma is een bitch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Tally het volgende:
[..]
HA! HA! HA! HA!
En toen maar roepen dat ik de enige was![]()
![]()
Omgquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef L-E het volgende:
Tip van de dag: wegwerpluiers kun je beter niet mee wassen met de rest van de was. Dat zal me leren met mn wasbare luiers, en dan soms te zondigen.
Nou ja ik voel me gewoon een stukje minder dom meteenquote:
Sucks iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Tally het volgende:
En voor de rest ben ik aardig geirriteerd. Kut UWV. En vooral hun site.
Enige goede aan de avond is dat mijn man eindelijk eens beide kindjes aan het slapen heeft gekregen zonder mijn hulp!
Ik zit vanaf 19:00 uur al in mijn uppie beneden. Wat een rust zeg
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef L-E het volgende:
Ach ik heb alles 5 keer moeten invullen op de site. Mijn werkervaring, scholing en kunnen. Dat is nogal watquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Sucks iddWel heerlijk dat de kindjes slapen! Kan ik ergens mee helpen wb UWV?
Ugh dat deel is idd echt belachelijk kansloos. Sowieso die hele site..quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik heb alles 5 keer moeten invullen op de site. Mijn werkervaring, scholing en kunnen. Dat is nogal wat
Daarna wil je sollicitatie acties invoeren en dat lukt niet. Maar waarschijnlijk omdat mijn werkmap nog niet actief is. Wat gek is want aanmaakt in december. Dus ik moet nu geloof ik 24 uur wachten.
Voor de rest kreeg ik steeds foutmeldingen. Maar ik geloof dat wat ik nu zie aardig klopt.
Of ik moet zo door een pooier gebeld worden voor referentiesDan weet ik dat ik iets fout heb gedaan ergens.
Oh meh.. Hoe doe je dat met wasbaar? In een bakje met water, of met olie ook. En hoeveel van alles dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef L-E het volgende:
Die billendoekjes bleken een fiasco! Heel mooi en leuk, maar ik had ze lieflijk omgestikt en dat liet compleet los in de wasDus nu heb ik andere wasbare gekocht via Green Jump. Erg fijn.
Zijn longen waren wel schoon, maar D is ook erg kortademig, met regelmatig een piepende ademhaling. Als hij daar last van heeft mogen we Ventolin geven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef L-E het volgende:
Eerst even uitkloppen voor je ze gaat wassen. Anders krijg je het er niet uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef L-E het volgende:
Wat een leuke idd Sull!
Enne ja, pluisjes oll over ze pleesHangt nu te drogen, morgen maar nogmaals wassen.
Manducaquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even op de valreep As feliciteren met haar dreumes
Miskopen:
- speelboog ikea. Was twee weken leuk ofzo.
- prachtig ledikantdeken met bijpassende lakens. Kind ligt in slaapzak.
- Manduca.. Het is gewoon niks voor ons geloof ik. Ik krijg m niet om, ze is al 8,5 maand dus ook al beetje gepasseerd station. 2x gebruikt.
Verder weet ik niet meer. Drukke laatste werkdag gehad. Morgen sleutels, laptop, telefoon inleveren. Gek hoor!
Bedoel je met speelboog die houten? Wacht maar tot ze gaat staan en voorzichtig stappen, dan is dat ding ideaal om de kamer mee door te lopen. En peuters kunnen heel goed ijsjes, taartjes en weet ik wat verkopen met dat ding als toonbank!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even op de valreep As feliciteren met haar dreumes
Miskopen:
- speelboog ikea. Was twee weken leuk ofzo.
- prachtig ledikantdeken met bijpassende lakens. Kind ligt in slaapzak.
- Manduca.. Het is gewoon niks voor ons geloof ik. Ik krijg m niet om, ze is al 8,5 maand dus ook al beetje gepasseerd station. 2x gebruikt.
Verder weet ik niet meer. Drukke laatste werkdag gehad. Morgen sleutels, laptop, telefoon inleveren. Gek hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |