Nou... ik zag een leuk eerste pakje.quote:
Hij gaat 2 hele en 2 halve dagen. Mijn moeder doet de rest. Ik 'moet' voorlopig echt nog fulltime werken aangezien ik kostwinner ben. Ik twijfel er niet echt door, GO lijkt me zoveel fijner. Lekker huiselijk en je weet wie er 'aan je kind zit'. Wat voor ons sowieso de doorslag geeft is de flexibiliteit. Ik werk in buitendienst en het kan dus voorkomen dat ik door file laat ben ofzo. En ook niet onbelangrijk: de kosten. Scheelt gewoon 1 tot 2 euro per uur!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Limone het volgende:
Wat een goede ontwikkeling (<letterlijk) Mabawa! Fijn voor hem en zijn eigenwaarde ook! Voor hoeveel dagen gaat M. naar de gastouder? Wij hebben ook besloten onze M. een dag naar de opvang te 'doen'. Ik wilde eerst per se een gastouder, maar twijfel nu opeens vanwege alles wat in jouw spoiler stond.Ik weet ook niet waar ik moet beginnen met zoeken. KDV's te over hier, dus dan moet ik maar een vergelijkend warenonderzoek gaan doen.
Wat een liefje LB!
Ik rammelde opeens vanochtend..![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gaaf! School! Wat gaat hij doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou... ik zag een leuk eerste pakje.![]()
![]()
Meidenavond was wel heel leukIk heb haar eerst een maskertje gegeven tegen de berg, daarna heb ik haar in een olie-badje gedaan waardoor ze een lekker zacht zeehondje was, de berg van haar hoofd gewassen en toen haar een lekkere warme pyjama aangetrokken. Vervolgens zijn we in het grote bed gaan liggen met snackjes (zij) en een boek (ik).
Dit klinkt zo schattig!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou... ik zag een leuk eerste pakje.![]()
![]()
Meidenavond was wel heel leukIk heb haar eerst een maskertje gegeven tegen de berg, daarna heb ik haar in een olie-badje gedaan waardoor ze een lekker zacht zeehondje was, de berg van haar hoofd gewassen en toen haar een lekkere warme pyjama aangetrokken. Vervolgens zijn we in het grote bed gaan liggen met snackjes (zij) en een boek (ik).
Het is nog maar zo weinig haarquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef GotC het volgende:
Oh my lord die haartjes! En dat mondje! En zijn handje!!
Met track and trace codequote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh my...
Past ie zo door de brievenbus denk je???? Wil... Hebben...
Eerlijk ruilen dan!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh my...
Past ie zo door de brievenbus denk je???? Wil... Hebben...
Ik hoop dat hij als dreumes of peuter dat wel heeft, dat staat te lief!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Het is nog maar zo weinig haar
Ik had echt een kind met afro verwacht. Van die dikke haren met door vruchtwater op zijn hoofd geplakte krullen. Niets is minder waar
Ja ik hoop het ookquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij als dreumes of peuter dat wel heeft, dat staat te lief!
T. heeft een kale plek op z'n achterhoofden een minimat.
Voordeel van altijd mobiel fokkenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef Mabawa. het volgende:
Omg Mandy, je hebt een andere ava. Dat kan niet hoor!
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Willen jullie straks ook zo'n mooie verse baby fotoshoot doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaaaaaa! Die onderste is mijn stijl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jahquote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef Juud-- het volgende:
Yay LB, zit je nu lekker op je bank in je nieuwe woonkamer te genieten van je nieuwe huis?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Shandaly het volgende:
Ik probeer de troep te vinden LB, en ja, nu je het zegt... twee vieze glazen op tafel, een boekje op de grond, én een stapelbekertje... Wat dingen over de rand van de box (hoe dúrf je!), de kussens liggen inderdaad ietwat scheef, en wat ligt er nou op de bank? Dat lichtblauwe? Wat het ook is, het hoort er vást niet!!![]()
En over de verhuizing, mens, je woont er al zeker 2 dagen en nog stééds een kaal peertje aan het plafond? En had je niet ook iets leuks aan de muur kunnen hangen, wat een kale vlakte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Familieplanner? NFP?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Shandaly!
Dat blauwe is de familieplanner ja![]()
Ja als die planner er ligt is mijn kant van de bank een no-go areaquote:
Ik probeer vanaf morgen ook aan te haken en dan spam ik jullie plat!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef danic het volgende:
OMG!
En LB je elfje![]()
En de kleine van Mabawa![]()
Heerlijk allemaal. Ik hou van foto's!
*gaat foto opzoeken om te spammen*
37.7? Dan gaat J. gewoon vrolijk overal heen hoor, da's toch niet heel hoog? Vorige week heb ik m voor de eerste keer thuisgehouden, toen had ie 's ochtend's 39.6quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Noor is thuis vandaag. Had vanochtend vroeg al 37,7. Ik ben dan altijd bang dat ze niet meer beter wordt
![]()
. Suffe muts ben ik ook
.
Knap hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Gulara het volgende:
Oh!Pi gebruikt zojuist z'n autootje voor de allereerste keer als autootje.
![]()
Dus echt op handen en knieën al rijdend en zo!
Oooh! Het lijkt wel een reclamefoto! Liefffff!quote:
Je hebt ook gelijk! Ik kreeg een beetje koudwatervrees. Heb jij het via een bureau geregeld?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hij gaat 2 hele en 2 halve dagen. Mijn moeder doet de rest. Ik 'moet' voorlopig echt nog fulltime werken aangezien ik kostwinner ben. Ik twijfel er niet echt door, GO lijkt me zoveel fijner. Lekker huiselijk en je weet wie er 'aan je kind zit'. Wat voor ons sowieso de doorslag geeft is de flexibiliteit. Ik werk in buitendienst en het kan dus voorkomen dat ik door file laat ben ofzo. En ook niet onbelangrijk: de kosten. Scheelt gewoon 1 tot 2 euro per uur!
Ik zou inderdaad gewoon goed vergelijken en de pro's en contra's op papier zetten.
[..]
Jaaa, zullen we samen naar WHOTS gaan?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit klinkt zo schattig!! Nu wil ik ook een meisje.
Gehehe M. ookquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
T. heeft een kale plek op z'n achterhoofden een minimat.
Jaaaa! Volgende keer. Dan gaan we ook nagels lakken!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:07 schreef Gulara het volgende:
Limone eenmeidenavond
![]()
Ik zag d'r al helemaal liggen met een schaaltje M&M's en sjippies.![]()
![]()
Ik denk dat je je moet realiseren dat gastouders geen hbo/wo. opleiding hebben, maar daardoor niet minder of misschien juist wel beter voor je kindje kunnen zorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:26 schreef Mabawa. het volgende:
Omg ik ben echt erg. Op elke advertentie van GO heb ik iets aan te merken. Ik kreeg er net eentje waar alle zinnen eindigen met een uitroepteken. Zou ze ook zo praten?
Ben ik erg dat ik daardoor niet wil reageren en moet ik dat gewoon loslaten?
Suiker, F krijgt het wel voor z'n kiezenhe? Huistwijfels, lastig!
Wat een wijze woorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet realiseren dat gastouders geen hbo/wo. opleiding hebben, maar daardoor niet minder of misschien juist wel beter voor je kindje kunnen zorgenga gewoon kennis maken en baseer je mening daarop, hoe ze met kinderen omgaan en hoe ze de opvang praktisch hebben geregeld ipv de advertentietekst
Snotboks!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef Suikertante het volgende:
Pi
Kyara ik vind het zo leuk dat jij steeds bij ikea gaat ontbijtenis misschien off topic maar dat ben jij in z'n totaliteit ook
F is nog steeds niet de oude, veel snot, nu ook spruw en wie weet nog een tandje (ik geloof er eigenlijk niet meer in, maar het zal er toch een keer van komen)
Hij slaapt beroerd en wij dus ook, maar hij is tegelijk zo lief! Klimt de vensterbank in vanaf de bank, danst (twerkt), kruipt als een dolle achter de katten aan
Ik kom ook echt aan niks meer toe.
En wij twijfelen weer wat we met het huis aanmoeten. Of het met een dakraam en hoogslaper niet nog even te doen is en we dan later kunnen kijken of we meer kunnen lenen of meer voor ons huis kunnen krijgen.
Maar we zitten al jaren in de twijfelfase, begin het zat te worden.
Lekkere zeikpost he?Maar over het geheel genomen gaat het goed hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef Limone het volgende:
Ohja vergeet ik helemaal dit leuke verhaal te vertellen:
Gister hadden M en ik de slappe lach! Ze liet echt een hele harde boer. In mijn gezicht. Daarvan moest ik zelf al zo hard lachen, waardoor zij ook weer heel hard moest lachen. Zo hebben we zeker een paar minuten met z'n tweeën gelachen.![]()
Waar je ineens lol om kunt hebben met je kind he??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef Limone het volgende:
Ohja vergeet ik helemaal dit leuke verhaal te vertellen:
Gister hadden M en ik de slappe lach! Ze liet echt een hele harde boer. In mijn gezicht. Daarvan moest ik zelf al zo hard lachen, waardoor zij ook weer heel hard moest lachen. Zo hebben we zeker een paar minuten met z'n tweeën gelachen.![]()
Duidelijk mijn verfijnd gevoel voor humor.
Ja!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar je ineens lol om kunt hebben met je kind he??![]()
+1! Zó leuk!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]Hier ook wel eens gehad, ik vond het echt een soort van mijlpaal dat we voor het eerst samen ergens moesten lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Gulara op 11-02-2014 13:07:34 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |