Ik hoop op een leuke discussie met Rienkquote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef Flow3r het volgende:
Nicoline komt ook al met allerlei ' wijsheden'
Nicolien weet ALLES!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef Flow3r het volgende:
DIe doet niet anders sinds ze binnen isquote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef Flow3r het volgende:
Hij komt er gloeiende net uit!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
hakim wil vroeg naar zijn nest... (zoals gewoonlijk)
Ik vond Rienk al zo stil sinds Nico binnen is.. die durft ineens geen Reli/Boedda-verzinsels ,meer te blatenquote:
Worden ze bot van.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry, maar wat is er mis met messen in de vaatwasser?
volgens nic verliezen ze hun scherptequote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Persefoneia het volgende:
Goede messen en goede pannen was je met de hand, gaan ze langer mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Persefoneia het volgende:
Is ook zo hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Ransjih het volgende:
[..]
volgens nic verliezen ze hun scherpte
Bedankt voor je input.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Estherdv het volgende:
ik vind andrea een stiekemerd...in ieder geval niet aardig...vooral tegen isabel
want hebben ze het al goed gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:36 schreef cobain1994 het volgende:
Rienk: als er maar geen E621 in zit dan is het goed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:37 schreef community het volgende:
"Een hele geile goeie avond, je spreekt met Billy"
Moet altijd even nadenken over dat soort dingen, totdat ik besef dat ze toch echt 37 is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:37 schreef Dotteke het volgende:
"Me vader en moeder zuipen en roken als een ketter, daar hoef ik het niet voor te laten", zegt Vanessa
Het zal eens niet, niets op eigen kracht daar.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor ze worden weer eens gemats.
Ze kunnen ze pers leasen voor 20 euro per maand, folie kan ook en t-shirt erbij voor 90 euro
Denken is voor Billy al lastig, nadenken is schier onmogelijk!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet altijd even nadenken over dat soort dingen, totdat ik besef dat ze toch echt 37 is.
Had het over Vanass die het over haar 'levende' ouders had.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Denken is voor Billy al lastig, nadenken is schier onmogelijk!
Ja, dat wordt voor het gemak even vergeten, hoop dat Emil hier tegen in gaatquote:Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef Ransjih het volgende:
weet je wat een toffe deal is billy?
die deal van emil en zijn sporttoestellen
Regie heeft het even geregeld.. dat "spontane" telefoontje van "ik heb er nog es over nagedacht"quote:Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor ze worden weer eens gemats.
Ze kunnen ze pers leasen voor 20 euro per maand, folie kan ook en t-shirt erbij voor 90 euro
Ja dit is wel heel vaag.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie heeft het even geregeld.. dat "spontane" telefoontje van "ik heb er nog es over nagedacht"
Van ¤450 voor ¤90.. me réét zeg
Echt ?? Wat achterlijk, wat ik ook niet snap dat ze wel een rooster hebben voor melken maar qua koken is het toch ook leuk een een ander eens iets te laten klaarmaken. Ik zou spuugzat worden als één persoon mijn eten kooktquote:Op maandag 10 februari 2014 18:38 schreef Ransjih het volgende:
zo neem je ook echt een zakelijk telefoontjes aan
"een hele geile goeienavond "
Als ik bel voor die prijs dan lachen ze me keihard uit. Of ik even de tyfus wil krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie heeft het even geregeld.. dat "spontane" telefoontje van "ik heb er nog es over nagedacht"
Van ¤450 voor ¤90.. me réét zeg
Ligt eraan wie kookt toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ?? Wat achterlijk, wat ik ook niet snap dat ze wel een rooster hebben voor melken maar qua koken is het toch ook leuk een een ander eens iets te laten klaarmaken. Ik zou spuugzat worden als één persoon mijn eten kookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |