En altijd voor dezelfde he,quote:Op maandag 10 februari 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie heeft het even geregeld.. dat "spontane" telefoontje van "ik heb er nog es over nagedacht"
Van ¤450 voor ¤90.. me réét zeg
Dan mag de hele toko weer op audiëntie komenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef iBenny het volgende:
Hakim: "Vanavond vroeg erin" Doelend op z'n bed.
Die ligt er meer in dan dat hij eruit is te vinden.
'Ja maar andere mensen zijn onhygiënisch en ik heb smetvreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees'quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ?? Wat achterlijk, wat ik ook niet snap dat ze wel een rooster hebben voor melken maar qua koken is het toch ook leuk een een ander eens iets te laten klaarmaken. Ik zou spuugzat worden als één persoon mijn eten kookt
Schande!!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:42 schreef cobain1994 het volgende:
Vanass is niet blij. De handdoek hing niet op zijn plaats.
een wereld ramp!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:42 schreef cobain1994 het volgende:
Laat Emiel haar een keer als boksbal gebruiken, dat domme gezeik de hele tijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:42 schreef cobain1994 het volgende:
Zoveel mensen zoveel smaken. Maar ja ik vind koken leuk dat scheelt ook welquote:
Ik ook...dat gaat nog wel leuke fitties wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef Clank het volgende:
Maar ik vind het toch wel leuk hoe Nicolien zich in de keuken van Vanas wurmt..
Flink hard slaan?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat Emiel haar een keer als boksbal gebruiken, dat domme gezeik de hele tijd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef Clank het volgende:
Maar ja duidelijk, nicoline gaat de confrontatie aan met Vanessa! Zij weet meer wan koken, en Rienk heeft ze al op haar handquote:Op maandag 10 februari 2014 18:42 schreef cobain1994 het volgende:
Zo hard dat ze een week geen halve liters kan drinken, niet kan roken en niet kan zeiken over 'haar keuken'.quote:
En zo ratte we het jaar door.. end vd maand de ¤10,000 voor Gio's spelletje.. en einde maand zuipfeest, Weer een Bio-markt met doorslaand (geregeld) succes van ¤4000,- en zo gaat het maar door ben ik bangquote:
* in een pan gooien en 2 uur lang doorkokenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef rokkutsaains het volgende:
Vanessa heeft maar één houvast en dat is het eten klaarmaken.
Ontneem je haar dat, dan is het einde oefening voor haar.
Moet ze Rienk nog even duidelijk maken dat tanden poetsen niet echt in de keuken thuis hoort.....quote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Maar ja duidelijk, nicoline gaat de confrontatie aan met Vanessa! Zij weet meer wan koken, en Rienk heeft ze al op haar hand
Eigenlijk te zielig voor woorden..Maar jah..quote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef rokkutsaains het volgende:
dan is het echt niet te vretenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
* in een pan gooien en 2 uur lang doorkoken
Ik denk dat dat de bedoeling is!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef Clank het volgende:
Echt he. Dat doet ze dus om de dag door te komen. Ga maar lekker naar Helmond, kan ze zo verder.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef rokkutsaains het volgende:
Klopt helemaal, zodra iemand bij haar ingrijpt, vertoond ze gelijk Exit-drangquote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef rokkutsaains het volgende:
Nah vind Hakim niet nodigquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
Ze vinden het dus zielig voor Vanas, en laten haar maar aanmodderen in de keuken?
zoals rienk het zegt klinkt sympathiekerquote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
Ze vinden het dus zielig voor Vanas, en laten haar maar aanmodderen in de keuken?
Pompoen soepquote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Ze hebben net gegeten.. wat maakt Nic nu klaar ?
En wat is dat precies ?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk heeft het door. Wat hier al geschreven wordt.
ditquote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt he. Dat doet ze dus om de dag door te komen. Ga maar lekker naar Helmond, kan ze zo verder.
Dat als je Vanessa 'haar keuken ontneemt' zij daar ( voor haar gevoel) geen reden voor aanwezigheid meer heeft.quote:
Laten we zeggen dat het eten op dezelfde manier behandeld wordt als de rest van Utopia. Veel lullen, weinig verandering laten zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik zie nog steeds geen vooruitgang qua eten.
Vorige week grootse plannen, met meer salades, vis enzovoorts.
Tot nog toe alleen maar smoesjes; boer Klaver moet het meebrengen.
Vis kan de Super ook leveren en anders bel je een visboer.....
Ok merciquote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat als je Vanessa 'haar keuken ontneemt' zij daar ( voor haar gevoel) geen reden voor aanwezigheid meer heeft.
Maar aan de andere kant heb je het wel over de gezondheid van 15 mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat als je Vanessa 'haar keuken ontneemt' zij daar ( voor haar gevoel) geen reden voor aanwezigheid meer heeft.
Zit er altijd, is een moedervlek denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicolien 1 dag in Utopia en nu al een MEGA puist op haar voorhoofd!
Ze is haar puistjes-camofleer-stift vergeten.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Was gisteren al, ze heeft hem meegenomenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Paste niet in haar kistquote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Was gisteren al, ze heeft hem meegenomen
hakim en paul waren dat van plan om op de nieuwen te gaan stemmen zodat de oldbies blijven zittenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
t zou toch balen zijn, als iedereen op haar gaat stemmen als nieuwe..
Och erm........quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Was gisteren al, ze heeft hem meegenomen
Ze woont toch in India?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
De oude bewoners komen m.i. ook voor Vanas op omdat ze daarmee ook voor zichzelf opkomen. Want nu is het Vanessa aan wiens positie wordt geknabbeld, de vorige keer was het Paul die Ruut in zijn nek voelde hijgen. En een volgende keer kan het iemand anders zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb je het wel over de gezondheid van 15 mensen
Hakim wil vroeg naar bed, dan is deze dag ook weer voorbijquote:
Tis precies zo een monnikquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hakim wil vroeg naar bed, dan is deze dag ook weer voorbij
nou dat treft, vanavond stoeltjes bij elkaar, drank en chips, samen om het kampvuurquote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Heerlijk, die komende koude wintermaanden, die geweldige oeverloze gezwam-filosofische gesprekken bij de open haard.. Ik kijk er nu al naar uit
Dat werkt met meerdere dingen daarzo denk ik. Degenen die iets willen veranderen in Utopia komen gelijk op de schopstoel.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude bewoners komen m.i. ook voor Vanas op omdat ze daarmee ook voor zichzelf opkomen. Want nu is het Vanessa aan wiens positie wordt geknabbeld, de vorige keer was het Paul die Ruut in zijn nek voelde hijgen. En een volgende keer kan het iemand anders zijn.
Liever houden ze de rijen gesloten, zelfs als dat betekent dat ze blootgesteld blijven worden aan de uiterst matige kookkunsten van Vanas.
Dus 25 feb is het Lau-Jim-of Nic eruit.. zo simpel.. áls de G4 hun woord houdt danquote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude bewoners komen m.i. ook voor Vanas op omdat ze daarmee ook voor zichzelf opkomen. Want nu is het Vanessa aan wiens positie wordt geknabbeld, de vorige keer was het Paul die Ruut in zijn nek voelde hijgen. En een volgende keer kan het iemand anders zijn.
Liever houden ze de rijen gesloten, zelfs als dat betekent dat ze blootgesteld blijven worden aan de uiterst matige kookkunsten van Vanas.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je input.Intermediair mist nog in de lijst, had ik op haar topic er al bij gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dankzij haar bemiddeling mogen de koeien blijven, heeft ze tegen John Klaver gezegd.
Thanks!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Intermediair mist nog in de lijst, had ik op haar topic er al bij gezet.
Want dankzij haar bemiddeling mogen de koeien blijven, heeft ze tegen John Klaver gezegd.
quote:
quote:
Uhuh. Toevoegen is nog enigszins veilig, maar elke verandering moet héél erg omzichtig worden aangepakt. Nog even los van dat je andermans domein betreedt, spreekt er ook afkeuring van de huidig sitiuatie uit. Tenminste: zo kun je dat uitleggen, en laat het maar aan types als Paul en Hakim over om dat dan ook vol overgave te doen. "Die kut denkt hier wel even te bepalen hoe blablabla"quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat werkt met meerdere dingen daarzo denk ik. Degenen die iets willen veranderen in Utopia komen gelijk op de schopstoel.
Ik dacht dat een aantal op Emil wilde stemmen i.v.m zijn gesnurk?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dus 25 feb is het Lau-Jim-of Nic eruit.. zo simpel.. áls de G4 hun woord houdt dan
Eerst kwamen ze voor de huisvrouwquote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |