SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UTO / [POLL] Hoe moet het Utopia-kalf gaan heten?
Go!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was niet cool.
wooblabalurg
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
22quote:Op maandag 10 februari 2014 18:20 schreef rokkutsaains het volgende:
Vandaag heb ik in ieder geval een pesthekel aan Charlotte.
Ik vind kleine kinderen leuk, maar niet in het lichaam van een 33-jarige.
Ik wil het niet weten!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik had net zo'n leuke site gevonden
Wel toepasselijk als er net daarvoor een snikkel door je beeld helicoptertquote:Op maandag 10 februari 2014 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had 'smakelijk eten allemaal' als topictitel maar hij deed het niet![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel toepasselijk als er net daarvoor een snikkel door je beeld helicoptert
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel toepasselijk als er net daarvoor een snikkel door je beeld helicoptert
misschien een beetje gekibbel?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou ben benieuwd wat het gaat worden met die drank zo
als ze maar weer die brieven voor gaat lezenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Charlotte wil naar buiten, lekker bij het vuur!
Ik voel een regengebied aankomen!
Heeft ze die al aan iedereen apart voorgelezen?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
als ze maar weer die brieven voor gaat lezen
Ja, meer zal het niet worden. Of wacht.......huilen huilen en huilenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
misschien een beetje gekibbel?
vaatwasserquote:
Met andere woorden, zo lekker kook ik?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:28 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas: "De borden hoef je niet af te spoelen, ze worden allemaal afgelikt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |