Schaats omhoog of zo?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Redefine het volgende:
Oh ja, dat met Kuipers was toen echt belachelijk
Misschien in de tussentijd een rookverslaving ontwikkelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
Mijn directe collega hierhele tactieken om volgende week ongemerkt de 10km te zien
Zoiets ja. Dat was toen een periode waarbij ze het helemaal anders gingen doen.quote:
Dit niet fakenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in de tussentijd een rookverslaving ontwikkelen.
Wennegod!quote:Voor de mensen die hét moment nog een keer willen herbeleven.
http://nos.nl/os2014/vide(...)anjedrieklapper.html
Nee we gaan maandag om half 8 beginnen, dan kunnen we een kamertje fixen voor 2 personen en kan de stream en/of Radio 1 gewoon aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in de tussentijd een rookverslaving ontwikkelen.
Gewoon doen alsof je veel dorst hebt, veel moet drinken en dus veel naar de 'wc' moet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
Mijn directe collega hierhele tactieken om volgende week ongemerkt de 10km te zien
Wij happy.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ik heb
jij heb
hij heb
snap het probleem niet
de 10km is op dinsdagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee we gaan maandag om half 8 beginnen, dan kunnen we een kamertje fixen voor 2 personen en kan de stream en/of Radio 1 gewoon aan.
Ik zat ooit eens met iemand in een projectgroepje en hij ging presenteren, hij praatte ook zo, maar wij dacht 'hij praat vast wel normaal als hij moet presenteren'. Niet dusquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ik heb
jij heb
hij heb
snap het probleem niet
Of het gebouw waar je werkt in de fik en dan krijg je vrijquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee we gaan maandag om half 8 beginnen, dan kunnen we een kamertje fixen voor 2 personen en kan de stream en/of Radio 1 gewoon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |