abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136555505
Let me see you stripped down to the bone
pi_136555524
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Kan natuurlijk wel, maar als mijn lief nu echt geen brood meer uit de winkel wil en erop staat om 's morgens met brood te ontbijten op doordeweekse dagen, dan kan -ie natuurlijk het beste met een broodbakmachine met timer aan de slag. Die hebben we nu niet in huis, want ik bak altijd gewoon in de oven.
Ik bak heeeeeeeeeeel graag zelf brood, maar puur en zelfgemaakt brood is eigenlijk alleen lekker op de dag zelf en ik ga niet om half vier 's morgens opstaan om ervoor te zorgen dat meneer voordat -ie naar kantoor gaat z'n boterham met hagelslag heeft. Hoe lief -ie ook is. :)
(En invriezen heeft geen zin. We hebben geen magnetron, dus extreem snel ontdooien gaat niet en voor langzaam ontdooien is 's ochtends geen tijd)
Dat probleem is vrij eenvoudig te verhelpen met een broodbakmachine met timer, dunkt me.
zuurdezem brood blijft best een hele tijd goed. Juist die zware brioche is niet zo lekker meer morgen...
pi_136555618
Ik vind brioche na een paar uur (want ik bak pas vanavond) juist nog wel heel lekker, mits onaangebroken. Mara heb vooral zin om ze te bakken hoor. ;)

Zuurdesem, daar heb ik me nog nooit aan gewaagd. Ik laat planten, goudvissen en al dat soort dingen altijd akelig snel doodgaan en vertrouw mezelf daarom niet zo met een desem in leven houden. :')
pi_136556087

^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 10 februari 2014 @ 17:38:31 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136556286
Snurk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136556373
Pompidom.. Lepeltje Grand Marnier erdoor en in potten ermee! Kumquatmarmelade is klaar.
pi_136556517
Iemand een idee met welke kruiden ik wat gebakken aardappeltjes kan opleuken?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136556553
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een idee met welke kruiden ik wat gebakken aardappeltjes kan opleuken?
Cajunkruiden :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136556618
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Cajunkruiden :7
Heb ik ff niet bij de hand :P Denk dat ik het ga proberen met zoete paprika en zout :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136557039
Met de helft van het normale maandagpersoneel gewerkt.
Er heerste een serene rust en alles is af *O*
pi_136557144
Lekker :D Bij ons was dat anders -O-
  maandag 10 februari 2014 @ 18:01:45 #12
45206 Pietverdriet
pi_136557201
Spek, ui en rozemarijn zijn klassiek op gebakken aardappels
pi_136557224
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb ik ff niet bij de hand :P Denk dat ik het ga proberen met zoete paprika en zout :9
Gerookte paprika en madras w/

Serene rust B-) lekker toch ?!
Voorheen waren het hectische verhalen van drukte en niet- complete dossiers
die nog uit de kelders moesten komen...zoiets....
pi_136557284
Loona, slavinken was ik vroeger dol op O+

Thuis aten wij elke avond vlees. Van een runderlap tot een schnitzel en van slavinken tot saucijsjes.
Sinds ik op mezelf woon (3 jaar nu) eet ik het nooit meer. En waarom..geen idee?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136557830
Ik ben nog steeds dol op slavinken. O+

Heb m echter bewaard voor bij de zuurkool woensdag. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136558569
Even kopiëren uit vorig deel hoor:

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:03 schreef minilot het volgende:
De kassadame van de Sligro heeft me vandaag trouwens geout als niet-horeca! :o

Er kwam niemand meer na mij in de rij bij de kassa en ze zei zo heel samenzweerderig: "Kom jij weer hč, met je twee stukkies raar fruit, en je flesje van dit en je bakkie van dat... Ķf jij heb het kleinste vreettentje van Nederland, ķf jij ben gewoon van wat anders!"

Ze ging het niet verklappen zei ze. :D

Damn, nou durf ik niet meer.
Ik weet dat een aantal van jullie ook een groothandelpasje heeft.. Wel eens zoiets meegemaakt? :)
pi_136558620
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik weet dat een aantal van jullie ook een groothandelpasje heeft.. Wel eens zoiets meegemaakt? :)
Nope! En ik haal ook geen grote hoeveelheden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 februari 2014 @ 18:44:46 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136558714
Zo maar eens naar het eerste lijsttrekkerdebat. Frenk vd Linden is voorzitter :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 10 februari 2014 @ 18:44:49 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136558718
quote:

[..]

Neuh, en je bent echt niet uniek, staan er zoveel met de wekelijkse boodschappen.Had een keer een pas die niet meer werkte, deden ze ook niet moeilijk over. Gewoon afrekenen en pas achterlaten, kreeg ik paar weken later een nieuwe thuis.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 10 februari 2014 @ 18:55:37 #20
45206 Pietverdriet
pi_136559232
  maandag 10 februari 2014 @ 20:16:02 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136563012
quote:

Om een Sligropas te hebben hoef je toch geen Horeca-gelegenheid te hebben. Je moet gewoon met je bedrijf of als zelfstandige ingeschreven staan bij de KvK. Mijn vriend is beroepsfotograaf en heeft ook een Sligropas. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 10 februari 2014 @ 20:18:09 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136563128
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Om een Sligropas te hebben hoef je toch geen Horeca-gelegenheid te hebben. Je moet gewoon met je bedrijf of als zelfstandige ingeschreven staan bij de KvK. Mijn vriend is beroepsfotograaf en heeft ook een Sligropas. :)
Ik heb er een als voorzitter van een vereniging met 15 leden... Er zijn gezinnen die groter zijn zonder pas :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136563663
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef AnneX het volgende:

Serene rust B-) lekker toch ?!
Voorheen waren het hectische verhalen van drukte en niet- complete dossiers
die nog uit de kelders moesten komen...zoiets....
Soms is het nog wel een speurtocht naar een status, maar dit systeem (overboeken dmv barcode lezen/bliepen :P ) werkt beter.
Omdat iedereen haar eigen 'taak' heeft ipv iedereen doet alles door elkaar, werkt dit gewoon beter en overzichtelijker. Zelfs met minder personeel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 februari 2014 @ 23:05:03 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136571790
RIP Els Borst. :'(.

Afgelopen zaterdag was ze gewoon op het congres en deed als een actief lid mee in de discussies .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136572572
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
RIP Els Borst. :'(.

Afgelopen zaterdag was ze gewoon op het congres en deed als een actief lid mee in de discussies .
Nou ja wat een raar bericht! Onder verdachte omstandigheden.. Tante Els..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')