zuurdezem brood blijft best een hele tijd goed. Juist die zware brioche is niet zo lekker meer morgen...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel, maar als mijn lief nu echt geen brood meer uit de winkel wil en erop staat om 's morgens met brood te ontbijten op doordeweekse dagen, dan kan -ie natuurlijk het beste met een broodbakmachine met timer aan de slag. Die hebben we nu niet in huis, want ik bak altijd gewoon in de oven.
Ik bak heeeeeeeeeeel graag zelf brood, maar puur en zelfgemaakt brood is eigenlijk alleen lekker op de dag zelf en ik ga niet om half vier 's morgens opstaan om ervoor te zorgen dat meneer voordat -ie naar kantoor gaat z'n boterham met hagelslag heeft. Hoe lief -ie ook is.![]()
(En invriezen heeft geen zin. We hebben geen magnetron, dus extreem snel ontdooien gaat niet en voor langzaam ontdooien is 's ochtends geen tijd)
Dat probleem is vrij eenvoudig te verhelpen met een broodbakmachine met timer, dunkt me.
Cajunkruidenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een idee met welke kruiden ik wat gebakken aardappeltjes kan opleuken?
Heb ik ff niet bij de handquote:
Gerookte paprika en madrasquote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik ff niet bij de handDenk dat ik het ga proberen met zoete paprika en zout
Ik weet dat een aantal van jullie ook een groothandelpasje heeft.. Wel eens zoiets meegemaakt?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:03 schreef minilot het volgende:
De kassadame van de Sligro heeft me vandaag trouwens geout als niet-horeca!![]()
Er kwam niemand meer na mij in de rij bij de kassa en ze zei zo heel samenzweerderig: "Kom jij weer hč, met je twee stukkies raar fruit, en je flesje van dit en je bakkie van dat... Ķf jij heb het kleinste vreettentje van Nederland, ķf jij ben gewoon van wat anders!"
Ze ging het niet verklappen zei ze.![]()
Damn, nou durf ik niet meer.
Nope! En ik haal ook geen grote hoeveelheden.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Even kopiëren uit vorig deel hoor:
[..]
Ik weet dat een aantal van jullie ook een groothandelpasje heeft.. Wel eens zoiets meegemaakt?
Neuh, en je bent echt niet uniek, staan er zoveel met de wekelijkse boodschappen.Had een keer een pas die niet meer werkte, deden ze ook niet moeilijk over. Gewoon afrekenen en pas achterlaten, kreeg ik paar weken later een nieuwe thuis.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet dat een aantal van jullie ook een groothandelpasje heeft.. Wel eens zoiets meegemaakt?
Om een Sligropas te hebben hoef je toch geen Horeca-gelegenheid te hebben. Je moet gewoon met je bedrijf of als zelfstandige ingeschreven staan bij de KvK. Mijn vriend is beroepsfotograaf en heeft ook een Sligropas.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Ik heb er een als voorzitter van een vereniging met 15 leden... Er zijn gezinnen die groter zijn zonder pasquote:Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Om een Sligropas te hebben hoef je toch geen Horeca-gelegenheid te hebben. Je moet gewoon met je bedrijf of als zelfstandige ingeschreven staan bij de KvK. Mijn vriend is beroepsfotograaf en heeft ook een Sligropas.
Soms is het nog wel een speurtocht naar een status, maar dit systeem (overboeken dmv barcode lezen/bliepenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef AnneX het volgende:
Serene rustlekker toch ?!
Voorheen waren het hectische verhalen van drukte en niet- complete dossiers
die nog uit de kelders moesten komen...zoiets....
Nou ja wat een raar bericht! Onder verdachte omstandigheden.. Tante Els..quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
RIP Els Borst..
Afgelopen zaterdag was ze gewoon op het congres en deed als een actief lid mee in de discussies .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |