Je verwacht het nietquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Rockiejj het volgende:
We gaan verder met rit 11 en 12 en 13 en 14..
oh. wel.
Ik heb geen snacks gekocht. Dan word ik vies dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik barst van de honger en heb geen boodschappen gedaan, kun je me wat snacks brengen?
En we kijken ook nog steeds naar Studio Voetbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi man. Allemaal kankeren op de NOS en gewoon blijven kijken. En vanavond ook weer naar Studio Sportwinter.
kwartetstartquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef essnhills het volgende:
We beginnen met 4 ritten tegelijk? Gaat wel lekker snel dan
Henryquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi man. Allemaal kankeren op de NOS en gewoon blijven kijken. En vanavond ook weer naar Studio Sportwinter.
SS is een topprogramma.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Die snacks moet je dan ook aan hem geven. Wordt je zelf niet dik vanquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen snacks gekocht. Dan word ik vies dik.
Gewoon met zn 8en op die baan. Kan ook met shorttrack, dus waarom hier niet?quote:
Van FOK!ken word je dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
studio sportdinges is eigenlijk best wel goed ...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hear hearquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die snacks moet je dan ook aan hem geven. Wordt je zelf niet dik van
Spannend wel.quote:
Ik lust ook gezond voer.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |