Klopt. Het liefst blijf ik er weg, maar mijn budget momenteel dwong me ertoe.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef Sauslepel het volgende:
Vreemd dat je toch naar binnen gaat -ondanks dat het een chaotische teringbende is- en hier vervolgens een klacht over schrijft.
Goedkoop is duurkoop. Zeker bij Primark.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt. Het liefst blijf ik er weg, maar mijn budget momenteel dwong me ertoe.
Supermarktquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef aequus het volgende:
Primark is de enige winkel waar je voor 200,- euro met 2 tassen weggaat
Mijn moeder zegt altijd Primark op de manier zoals je het schrijftquote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht. Het is er goedkoop, maar dat zie je er ook wel vanaf
+ Van die tutjes die Priemark zeggen!![]()
![]()
Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LMLucky het volgende:
Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LMLucky het volgende:
Vind dat alles klein uitvalt daar.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Heb daar twee broeken gekocht.
Eentje was me te klein. Ik kon wel passen maar er liepen iets van 3.417.141 mensen rond op de zaterdag daar bie de Primaaaaark. Bovendien werd je er verplicht gefouilleerd dus dat leek me al niks.
De andere broek zit me wel goed, echter zijn er daar al twee knoopjes vanaf geschoten. En neen, ik ben geen fattie.
Wellicht ben je zelf aan het uitdijen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Vind dat alles klein uitvalt daar.
Hoe moet je het dan uitspreken?quote:Van die tutjes die Priemark zeggen
Praimark, op z'n englishquote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan uitspreken?
Uhuhquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef aequus het volgende:
[..]komt door jou verneukt post, zie post onder de mijne
Valt reuze mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Sauslepel het volgende:
Wellicht ben je zelf aan het uitdijen.
Groot gemak. Je kunt met 4 tassen weggaan voor 100 euroquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef aequus het volgende:
Wut? Echt mensen die dit doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef BlueJeans het volgende:
Van die mensen, omdat het 3 kwartier wachten is voor de paskamer, midden in de winkel in hun oma onderbroek gaan staan omkleden voor een broek.![]()
Juistquote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef BlueJeans het volgende:
Van die mensen, omdat het 3 kwartier wachten is voor de paskamer, midden in de winkel in hun oma onderbroek gaan staan omkleden voor een broek.![]()
Wel in de Primark, en dan is eerder regel dan uitzondering heb ik het gevoelquote:Op maandag 10 februari 2014 16:33 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wut? Echt mensen die dit doen?____!
Bedankt voor deze waarschuwing.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wel in de Primark, en dan is eerder regel dan uitzondering heb ik het gevoel
Dat klinkt net iets te 'overdreven' engels voor mij. Zeker als je de laatste r ook op z'n engels uitspreekt. Dan kun je het bijna niet op een normale manier in een Nederlandse zin gebruiken zonder over te komen als iemand die net iets te hard probeert om geletterd over te komen.quote:Praimark, op z'n english
Tokkie gespot!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat klinkt net iets te 'overdreven' engels voor mij. Zeker als je de laatste r ook op z'n engels uitspreekt. Dan kun je het bijna niet op een normale manier in een Nederlandse zin gebruiken zonder over te komen als iemand die net iets te hard probeert om geletterd over te komen.
Ik houd het lekker op Priemark. Net als dat ik Ernst en Young (wat ik wel engels uitspreek) geen ie wai ga noemen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef RonnieGardocki het volgende:
Klacht: Primark, maar eigenlijk is dit topic weer een van mijn verkapte vrouwenklachten topics
Hoezo te overdreven Engels?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat klinkt net iets te 'overdreven' engels voor mij. Zeker als je de laatste r ook op z'n engels uitspreekt.
Jij zegt zeker Praimarkquote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht. Het is er goedkoop, maar dat zie je er ook wel vanaf![]()
+ Van die tutjes die Priemark zeggen!![]()
![]()
Schijtwinkel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Jij zegt zeker Praimark
Dan zeg je wss ook:
Wai-fai Ja
Pee Es three Nee, Pee Es Drie (Als je het Engels wil laten klinken kun je beter Pie Es three doen
Exbox threesixty Iksboks driezestig
Hemburger Hamburger
Om dat wie-fie echt achterlijk en infantiel klinkt naar mijn mening. Doet me ook denken aan bifi (die worstjes)quote:Op maandag 10 februari 2014 17:45 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Pie, haha wtf waarom zeg je wai-fai
Dan is Pee-Es drie ook achterlijk en infantiel lijkt mijquote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Om dat wie-fie echt achterlijk en infantiel klinkt naar mijn mening. Doet me ook denken aan bifi (die worstjes)
Nee, in dat geval vind ik het weer pretentieus klinken om Pie-Es three te zeggen. Bij Wai-fai niet, omdat dat gewoon ingeburgerd isquote:Op maandag 10 februari 2014 17:48 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Dan is Pee-Es drie ook achterlijk en infantiel lijkt mij
Ecto.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Dan toch niet
2,23M
167kg
3% bf
SQ: 400kg
DL: 380kg
Sa-iedquote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Thats what she said(tats wat sje sa-ied)
Die engels-sprekenden hebben het de hele tijd over hemquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Sa-ied
Dit is sa-ied
[ afbeelding ]
Is said. Hij is de ekte.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Die engels-sprekenden hebben het de hele tijd over hemwie is hij??
Alleen wai-fai, de rest op z'n Nederlands.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Jij zegt zeker Praimark
Dan zeg je wss ook:
Wai-fai
Pie Es three
Exbox threesixty
Hemburger
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:44 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Alleen wai-fai, de rest op z'n Nederlands.
Beter bij de kringloop. Minder paupers..quote:Op maandag 10 februari 2014 21:51 schreef HSG het volgende:
Kleding kopen bij de Primark. Je kunt net zo goed je kleding bij de kringloop kopen.
Verbazingwekkend genoeg niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog niet om pics van ts zijn vriendin in die lingerie gevraagd??
Je moet eens bij Zeeman langsgaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef aequus het volgende:
Dan had je voor hetzelfde geld beter een sportschoolabonnement voor haar kunnen aanschaffen. Of vetbinders of maaltijdshakes bij Kruidvat.quote:
Had gekund, maar maak me er niet echt druk om, zolang het niet te extreem wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Pulzzar het volgende:
Dan had je voor hetzelfde geld beter een sportschoolabonnement voor haar kunnen aanschaffen. Of vetbinders of maaltijdshakes bij Kruidvat.
Waarom neuk je een ranzig vet zwijn?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef RonnieGardocki het volgende:
Helaas heeft de Primark maar weinig lingerie in haar maat.
Omdat het kan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom neuk je een ranzig vet zwijn?
Prima err-kaaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd Primark op de manier zoals je het schrijft(Nederlands uitgesproken dan)
zag pas een folder van Lidl.. met lingerie.. dat is pas erg..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:23 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Prima err-kaa
Trouwens, kleding van de primark is net zoiets als koffie in kartonnen bekertjes: 1x gebruiken en je kunt het weggooien
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je moet eens bij Zeeman langsgaan.
Ligt er toch aan waar je in het Verenigd Koninkrijk bent.quote:
Die lingerie of die modellenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zag pas een folder van Lidl.. met lingerie.. dat is pas erg..
Betaal je ook wegenbelasting voor dat ding?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Dan toch niet
2,23M
167kg
3% bf
SQ: 400kg
DL: 380kg
Net zo goed? Beter zelfs. Daar ligt beter spul en lopen niet 5.000 paupers in de rekken te graaien.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:51 schreef HSG het volgende:
Kleding kopen bij de Primark. Je kunt net zo goed je kleding bij de kringloop kopen.
[ afbeelding ]
2 shirts gekocht om te fitnessen. 2 keer wassen en niks meer van over. Het is kleding om 1x aan te doen, tijdens het schilderen of zo, en dan weg te gooien.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Zeker bij Primark.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |