Dit is meer dan keurig.quote:
Zal vanaf nu dan wel lastiger wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef Zelva het volgende:
Hij blijft voor die streep, hij blijft ver voor die streep.
Als een Nederlander zo ver erop voor loopt wel jaquote:
quote:
Jaquote:
Het zou wat zijnquote:
Dan is het geen woordgrap meerquote:
Voor een echte sprinter is 500 meter zelfs lang.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef Syntix het volgende:
Die gasten hebben goede tijd op de 100 mtr. maar wat ze daarna doen
Als Mulder zometeen daardoor op zijn muil gaat is het ineens allemaal kut inderdaadquote:
Zie jij een wak?quote:
Dat wou ik ook net postenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Mulder zometeen daardoor op zijn muil gaat is het ineens allemaal kut inderdaad
Strategisch natuurlijk, dan komt niemand meer aan die tijd van Smeekensquote:
Als Michel dan maar blijft staan en Ronald valt is het niet zo erg..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Mulder zometeen daardoor op zijn muil gaat is het ineens allemaal kut inderdaad
Ze mogen het nu wel bij 1 run houdenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smeekens 3e olympische tijd ooit
Nee dat haal je niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef Marco001 het volgende:
Duurt het nog lang genoeg voor Mulder enzo zijn om mijn fietsketting nog even in te kunnen vetten?
Laatste rit is dus altijd in het nadeel.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef Max23 het volgende:
Luchtcirculatie: Als er minder tot geen schaatsers op de inrijbaan rijden, heeft dat effect op de luchtcirculatie. De tijden van de ritten die dan nog komen zijn dan langzamer.
Waarom zou Mulder jouw fietsketting invetten? Dat kan helemaal niet, die zit in Sochi en ik geloof er niks van dat jij daar ook zit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef Marco001 het volgende:
Duurt het nog lang genoeg voor Mulder enzo zijn om mijn fietsketting nog even in te kunnen vetten?
Die doet de 900 meter?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lobkov nu met een magische ronde
Als ze een valse start maken vaak wel ja. Anders zijn er nog genoeg schaatsers die op de inrijbaan aan het uitrijden zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Laatste rit is dus altijd in het nadeel.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 10-02-2014 om 14:59:32Whooooooo #jansmeekens met de quattroturbo naar 34.59 grote klasse #OS2014 reageer retweet
Normaal rijdt hij rondje 24,8 wel handgekloktquote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lobkov nu met een magische ronde
quote:
Gertgodquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef DeLuna het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 10-02-2014 om 14:59:32Whooooooo #jansmeekens met de quattroturbo naar 34.59 grote klasse #OS2014 reageer retweet
Precies.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Lang leve de BBC-live coverage van óók het schaatsen mét commentaar![]()
geen tv?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb de stream op laatste kwaliteit gezet, nu kan ik amper wat zien
Over 4 jaar hangen overal dikke windturbines om de schaatsers een handje te helpenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als je huilt omdat je zonder die "luchtcirculatie" niet kunt winnen dan is het ook niet verdiend...
Was bij Shimizu ook altijd zo extreemquote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als je ze ziet gaan denk je dat het absurd snel is, maar bij de finish liggen ze dan nog ver achter
Idem.quote:
Dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef DeLuna het volgende:
Dat hij nu 34.84 rijdt vind ik al spannend genoeg
Ze startenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Uccie het volgende:
Post even goed verslag, stream weer dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Nee, nu stoppen we allemaal met postenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Uccie het volgende:
Post even goed verslag, stream weer dood
Was blij dat ik niet de enige was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mo is ook nog niet ver weg.quote:
34,63.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Zelva het volgende:
Wat?
[..]
Wat voor tijd dan? Ik mag het van de NOS niet weten.
Zou wel tof zijnquote:
34.63quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Sochi site is overigens vrij goed om het zonder stream bij te houden:quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, nu nog niet helemaal naar de kloten gaan lijkt me.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef IPA het volgende:
"Michel Mulder heeft het nodig om te kunnen jagen." Alsof hij niet iedere ronde 100% geeft
Jaquote:
Lijkt me haast onmogelijk om dat allemaal te calculeren in die 34 seconden dat je los gaatquote:Op maandag 10 februari 2014 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa, nu nog niet helemaal naar de kloten gaan lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |