Zo, dat heb je ff snel onderhandeld... Wat zegt dat over de aanbieder...?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:46 schreef wichegory het volgende:
Ik had een offerte gekregen van iemand van 1190 euro, en nadat ik hier kritiek had op gegeven voor 660 euro
halve dag? een uurtje bedoel je.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Zo, dat heb je ff snel onderhandeld... Wat zegt dat over de aanbieder...?
Niet zelf doen, zoals IBAZ roept; als je er geen verstand van hebt, niet zelf aan gaan sleutelen.
Anyway, die kast is inkoop ongeveer 285 incl. btw, zo te zien. Ongeveer een halve dag werk om oude te demonteren en nieuwe op te hangen en af te monteren. Voorrijkosten. Het ligt er ook aan hoe de bestaande situatie is en of er veel aangepast moet worden. Redelijke prijs, maar ik zou toch nog ergens ander ook even navragen. Kan je zo 100 euro schelen.
Mogelijk, ligt aan de situatie bij TS, zoals ik al noemde. Lees nu net dat er ook een aardpin geslagen moet worden. Blijkbaar is het dus toch meer dan alleen maar een kastje vervangen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
halve dag? een uurtje bedoel je.
Wat ze hier deden, was eerst de 3-fasen kast plaatsen en de oude 35 A enkele fase op een kam zetten die de drie fasen verbond. Toen kwamen de drie fasen werd de kam weggehaald en de drie fasen aangesloten. Je zit dus hooguit (2x) een uurtje of wat zonder spanning.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:46 schreef wichegory het volgende:
Weet iemand hoe duur het ongeveer is om een groepenkast (8 groepen, 3 fases) te plaatsen en de huidige aansluitingen om te leggen ter voorbereiding van uitbreiding hoofdaansluiting van 1x 25A naar 3x 25A ?
Het ligt eraan waar je woont. Groningen aan de vismarkt bijvoorbeeld heb je kans op rotsbodem zul je er gauw vijf in moeten zien te krijgen voor een goede waarde, en het is een hel om die dingen daar de grond in te jagen. Elders zakken ze bijna spontaan weg in het zand en heb je aan één ruim voldoende.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef wichegory het volgende:
hij had het wel over extra aarde aanleggen / de grond in slagen, weet niet hoeveel werk dat is) lijkt me nog steeds erg veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |