smelt die kaas dan chill?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Gridlok het volgende:
Zow, culinaire hoogstandjes, ei in een gehaktbal gedraaid, en een andere met kaas
Zonde van de taart.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
smelt die kaas dan chill?
Tevens, jammer van gehaktbal, ik zeg pletten en met sla/augurk/kaas/saus/taart//komkommer/van die voorgebakken cruncy uitjes/random shit op een broodje
Nope, lol.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht dat ik er ongezien mee weg zou komen.
Zonde van je haar.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
smelt die kaas dan chill?
Tevens, jammer van gehaktbal, ik zeg pletten en met sla/augurk/kaas/saus/taart//komkommer/van die voorgebakken cruncy uitjes/random shit op een broodje
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje nog ergens vindbaar van die kerel die zich optrekt met die vrouw eraan?
quote:
Overigens snap ik je jaloezie als je met 215 lbs niet eens jezelf kan optrekkenquote:
Ik snap hem niet, spongebob is van na mijn tijd.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Overigens snap ik je jaloezie als je met 215 lbs niet eens jezelf kan optrekken
Hoevaak kan jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Overigens snap ik je jaloezie als je met 215 lbs niet eens jezelf kan optrekken
Ben geen 215 lbs ( 97 kg ) maar 80 kg. Dus dat is al een verschil. Hoevaak ik kan optrekken.. dus till failure? Geen idee. Doe altijd 4x10 als warm-up.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef VeerEli het volgende:
Pffff Mur die chick is belediging voor me man... Houd op hoor
Mur, pls. Haar lippen zijn ongeveer 3x zo dun als de mijne en haar ogen zijn kleiner/staan anders.quote:
De kont is toch prima?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mur, pls. Haar lippen zijn ongeveer 3x zo dun als de mijne en haar ogen zijn kleiner/staan anders.
sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mur, pls. Haar lippen zijn ongeveer 3x zo dun als de mijne en haar ogen zijn kleiner/staan anders.
Mew, misschien iets in de uitstraling ofzo. Maar daar houdt het dan ook wel mee opquote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
sorryik vond haar wel echt lijken
Als jij ook van dat haar hebt moet je die gehandicapte kinderen waar jij mee werkt, daar even mee om de oren slaan. Hebben ze binnen de kortste keren geen geintjes meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mew, misschien iets in de uitstraling ofzo. Maar daar houdt het dan ook wel mee op
Vind ik dan, he. Kijk anders naar mijzelf dan een ander.
Jij bent mooier, maar ik snap dat hij jou erin ziet, ik zie het ook maar kan niet goed mn vinger erop leggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mew, misschien iets in de uitstraling ofzo. Maar daar houdt het dan ook wel mee op
Vind ik dan, he. Kijk anders naar mijzelf dan een ander.
Helaas, heb niet zo'n bos verlept, versleten touw op m'n kop.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als jij ook van dat haar hebt moet je die gehandicapte kinderen waar jij mee werkt, daar even mee om de oren slaan. Hebben ze binnen de kortste keren geen geintjes meer.
Dawwquote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent mooier, maar ik snap dat hij jou erin ziet, ik zie het ook maar kan niet goed mn vinger erop leggen.
Grgr.
dat hosselingsquote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent mooier, maar ik snap dat hij jou erin ziet, ik zie het ook maar kan niet goed mn vinger erop leggen.
Grgr.
mijn sprinter was vanmiddag overal te vroeg Ie mijn post eerder vandaagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
Sala, 3 Nederlandse sprinters ruim op tijd. Daar zal je werkgever wel jaloers op zijn...
Zal mijn vinger eens op jou leggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grgr.
Te vroeg is ook niet goed hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn sprinter was vanmiddag overal te vroeg Ie mijn post eerder vandaag
Niks, je clitoris moet nog een beetje opzwellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daww
Wat is er met je vinger aan de hand dan?
oh shit hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef VeerEli het volgende:
Wat is er met je vinger aan de hand dan?
Heb een hele bolle clit hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Niks, je clitoris moet nog een beetje opzwellen.
jezusquote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dolletjes. Zou achtjes draaien.
Eentjes en nullen man, amateur. Bewerk die pussy binair, zoals een echte autist betaamt.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dolletjes. Zou achtjes draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |