Als hij nog 8-10 keer drinkt dan lijkt me dat voor jouw productie en voor zijn hoeveelheid bv geen probleem. Volgens mij is je productie na tien maanden wel redelijk stabiel dacht ik?
Ik zou er lekker van genieten dat Sticker nu een flesje pakt en dat juist stimuleren, met name om een terugval te voorkomen maar ook een beetje met het oog op je eigen vrijheid. 
Als je merkt dat hij minder bij jou gaat drinken door dat water en als dat je zorgen baart, dan zou je idd kunnen kolven en hem bv uit een flesje geven. Of minder flesjes water geven en vaker aanleggen in plaats daarvan. 
Ik zou dat laatste zelf alleen niet doen, maar ik zie het als een natuurlijke ontwikkeling dat een kind naarmate hij ouder wordt meer interesse in ander drinken krijgt en daardoor minder aan de borst wil. Mijne heeft bv zo zelf afgebouwd en ik heb dat als heel fijn ervaren zo. Dit ter toelichting hoor, ik weet niet niet hoe jij daar in staat 

Ik zou iig hem volgen en nieuwe interesse stimuleren, maar wel in de gaten houden dat hij nog wel genoeg bv binnen krijgt. Maar met 8-10 keer drinken nog zou ik me daar niet druk om maken. Mijne dronk beduidend minder keer met die leeftijd.