quote:
Hier nietquote:
Originquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:42 schreef Kijana het volgende:
[..]
PC ja, maar ik krijg al een foutmelding bij het installeren. Dus het gaat al goed.
Die was zo bruut!quote:
Shit son, straks gaat ie nog goede verhalen over Oni vertellen!quote:
vrij weinig mis mee t.b.h.quote:
dat is er mis mee!!! ;-)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij weinig mis mee t.b.h.
en ik heb geen titanfall beta toegang
HEUL vet!!quote:
Niet heel eigenlijk al men eerlijk is :Squote:
>>> GAM / [Call of Duty: Ghosts #6] Eerste DLCquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet heel eigenlijk al men eerlijk is :S
Ik ga ff googlenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Poit het volgende:
Trouwens Fruit.. Ongetwijfeld bekend met Ludemotion en hun game Dules?
Erg benieuwd hoe dat gaat worden!
Ik speelde al deze toen jij nog klein was fruit! En COD moet ik niet! Maar die wie jij liet zien deed me net ff niet veel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
>>> GAM / [Call of Duty: Ghosts #6] Eerste DLC
http://dulesgame.com/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ga ff googlenIk kan niks vinden?
Hyper Light Drifter wordt ook siiiiccckkkkk
Beetje karige sitequote:
Kerel! Die game 'Dules, is gemaakt wordt gemaakt door een groepje docenten. Het idee is dat ze games maken die zo min mogelijk gescript zijn. Random leveldesign etc. Leek me wel leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
GAMES BOUWEN JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Zwaard wordt inderdaad een special pick-up (maar blijft OPquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Kerel! Die game 'Dules, is gemaakt wordt gemaakt door een groepje docenten. Het idee is dat ze games maken die zo min mogelijk gescript zijn. Random leveldesign etc. Leek me wel leuk.
Je game nog wel getest maar je zwaard is OP!
Leuk man! Al had ik hetzelfde probleem als je FB mattie Geen vriendenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zwaard wordt inderdaad een special pick-up (maar blijft OP), sniper wordt nog generfd (cooldown + limited bullets) en shotgun wordt ook nog aangepast (+ standaard wapen).
Vandaag level design, graphics overhaul en finetunen
Yeah local MP games zijn altijd moeilijk online. Het is erg afhankelijk van aantal mensen, input-devices etc. Beetje jammer, maar we hebben gisteren op werk echt een uur lang de unpolished game zitten spelen en het was lachen gieren brullenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk man! Al had ik hetzelfde probleem als je FB mattie Geen vrienden
Op de zaak begon m'n mac te macceren (hihahoe) over de unity webplayer. Thuis moeten proberen. Overigens ook geen PS3 controllers op de zaakquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yeah local MP games zijn altijd moeilijk online. Het is erg afhankelijk van aantal mensen, input-devices etc. Beetje jammer, maar we hebben gisteren op werk echt een uur lang de unpolished game zitten spelen en het was lachen gieren brullen
Mss dat ik nog een multiplayer versie inbouw ergens als het af is / ik tijd over heb. Dat maakt het iets toegankelijker voor web
Ik heb er 3 liggenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Op de zaak begon m'n mac te macceren (hihahoe) over de unity webplayer. Thuis moeten proberen. Overigens ook geen PS3 controllers op de zaak
Same here. Moet ook nog een wired 360 unit halen.. Betere compatibiliteit.. Heb je die Limited edition gezien? Vriendinlief zag die paarse en die moest ik nemenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb er 3 liggenMoet nog een XBox ding halen though, die wireless X360 controllers werken natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |