Sziget is wel wat voor jou denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit houd ik in ieder geval in mijn achterhoofd. Zeker gezien ik voor dit jaar nog helemaal niks op het programma heb staan, zelfs geen festival.
Ja heb je ook gelijk in, zal allemaal ook wel loslopen als je er eenmaal bent.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit houd ik in ieder geval in mijn achterhoofd. Zeker gezien ik voor dit jaar nog helemaal niks op het programma heb staan, zelfs geen festival.
[..]
En volgens Discovery wordt elke toerist in Amsterdam 5x gerold.
Denk het niet. Te groot, te veel onzin en te weinig om de muziek. (En sowieso te weinig muziek naar mijn smaak).quote:Op maandag 10 februari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sziget is wel wat voor jou denk ik
Te weinig om de muziek ja? Oh dacht dat het echt een week lang alleen maar bandjes was de hele dag lang.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Te groot, te veel onzin en te weinig om de muziek. (En sowieso te weinig muziek naar mijn smaak).
Dat had ik al bij Wacken Open Air, en daar kwamen nog veel bands die ik wilde zien.
Het is om de bands heen gebouwd ja, maar het is gewoon een tijdelijk nieuw dorp/stad met alles wat je maar kunt verzinnen, echt alles.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te weinig om de muziek ja? Oh dacht dat het echt een week lang alleen maar bandjes was de hele dag lang.
Interrail is echt heel tof. En protip voor de stoners onder ons. In Kopenhagen heb je cristiania, een oude legerbasis die al 30 jaar bezet wordt gehouden door hippies. En waar de wiet in boodschappentassen op tafels staatquote:Op maandag 10 februari 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En volgens Discovery wordt elke toerist in Amsterdam 5x gerold.
Hm oke. soort Lowlands in het groot wellichtquote:Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is om de bands heen gebouwd ja, maar het is gewoon een tijdelijk nieuw dorp/stad met alles wat je maar kunt verzinnen, echt alles.
Het is zelfs een heuze micronatie, geloof ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interrail is echt heel tof. En protip voor de stoners onder ons. In Kopenhagen heb je cristiania, een oude legerbasis die al 30 jaar bezet wordt gehouden door hippies. En waar de wiet in boodschappentassen op tafels staat
Heel tof daar.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zelfs een heuze micronatie, geloof ik.
Een keer een documentaire over gezien, bijzonder wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interrail is echt heel tof. En protip voor de stoners onder ons. In Kopenhagen heb je cristiania, een oude legerbasis die al 30 jaar bezet wordt gehouden door hippies. En waar de wiet in boodschappentassen op tafels staat
Heb zelf niks met drugs, dus het staat niet hoog op mijn lijstje.quote:
Global Passquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
Hier Sof:
http://forum.worldonrails.nl/
Leuk forum
Hahha je gaat naar Sofia hahaha.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:28 schreef supersof het volgende:
Oke even een vraagje, ik zou graag van Berlijn naar Warschauw, Praag, Boedapest, Belgrado, Sofia naar Athene. Per stad is de reistijd gemiddeld 8 uur.
Red je dat? Jawel toch? En kan je dan beter met vliegtuig terug of met de trein?
hoeveel dagen wil je gaan?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:28 schreef supersof het volgende:
Oke even een vraagje, ik zou graag van Berlijn naar Warschauw, Praag, Boedapest, Belgrado, Sofia naar Athene. Per stad is de reistijd gemiddeld 8 uur.
Red je dat? Jawel toch? En kan je dan beter met vliegtuig terug of met de trein?
Nou, dat je binnen een periode van 10 dagen, 5 dagen in de trein mag zittenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Global Pass
5 dagen binnen 10 dagen: 184 euro
Hoe moet je dit nou precies interpreteren Fok-it?
Je hebt 5 dagen dat je mag reizen binnen 10 dagenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Global Pass
5 dagen binnen 10 dagen: 184 euro
Hoe moet je dit nou precies interpreteren Fok-it?
Dat snap ik nog wel, maar ik bedoel mag je dan elk land in?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, dat je binnen een periode van 10 dagen, 5 dagen in de trein mag zitten
Dit dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, dat je binnen een periode van 10 dagen, 5 dagen in de trein mag zitten
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt 5 dagen dat je mag reizen binnen 10 dagen
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel, maar ik bedoel mag je dan elk land in?
Bijna elk land ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oostenrijkquote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |