quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben nu gewoon planningen aan het maken om haar over te halen![]()
Jawel, maar die hebben geen vakantie in juni of hebben geen geldquote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden die willen interrailen?
Ja, 2 uur gepraat ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je haar toen al gesproken? Kan je iets terug halen en vanuit daar opbouwen. Deed ik gisteren ook, werkt prima
Aww, wat is er Fokkie?quote:
Hou het maar op kunstquote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 2 uur gepraat ofzo.
Mja, dat ging vooral over seks en kunst. Is dat niet een rare opening?
[..]
Aww, wat is er Fokkie?
waarom wil je in juni gaan dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben geen vakantie in juni of hebben geen geld
Egypte ben ik ook geweest maar dat vond ik mehh.. Kenia daartegen lijkt me wel super vetquote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Parijs, Rome, Kroatie (nog geen stad gekozen), Budapest (Sziget jeeeeej) en dan terug
[..]
Als het kan, dan kan je beter samen gaan.
[..]
Kenia en EgypteEn daar ben ik geweest toen ik 7 en 8 was, dus mijn inbreng was vooral "chillen bij zwembad"
[..]
It's baddd
goedkoop en heb dan examens gehadquote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
waarom wil je in juni gaan dan?
Het is echt heel gaafquote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nl.interrail.eu/interrail-passes/global-pass#15percent
Kende heel het principe niet echt. Ook eens naar kijken
Ik weet niet of ik nu al met VH wil hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is echt heel gaafTwee jaar geleden ook gedaan met VH. 22 dagen pas en gecombineerd met Sziget
holy shit korting. Dan is interrailen naar sziget net zo duur als een busreisquote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nl.interrail.eu/interrail-passes/global-pass#15percent
Kende heel het principe niet echt. Ook eens naar kijken
Heb je per se een paspoort nodig?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is echt heel gaafTwee jaar geleden ook gedaan met VH. 22 dagen pas en gecombineerd met Sziget
quote:
Is maar geldig tot 16 meiquote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holy shit korting. Dan is interrailen naar sziget net zo duur als een busreis
Oh oke. Interrail is nog steeds leuk in je eentje, maar je moet wel tegen alleen zijn kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
goedkoop en heb dan examens gehad
best logisch
Ik denk dat je gewoon moet afspreken en moet wachten tot ze hem vrijwillig uit je broek haaltquote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot hoe lang moet ik wachten met de foto's van mijn leuter?
Ja kan ik wel, maar ben wel snel bang en voel me dan niet veilig enzo lolquote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke. Interrail is nog steeds leuk in je eentje, maar je moet wel tegen alleen zijn kunnen.
Overleg met Heloef dan, dan kan je er een trip van maken (pro tip, ga niet via munchen)quote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holy shit korting. Dan is interrailen naar sziget net zo duur als een busreis
well fuck. Ik zat al te kijken naar de voorwaardenquote:
Ligt ook wel een beetje aan de locaties natuurlijk. Mijn reis zou toch al snel richting het oosten gaan en dan is gezamenlijk zijn altijd wel verstandiger.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke. Interrail is nog steeds leuk in je eentje, maar je moet wel tegen alleen zijn kunnen.
Gewoon verstandig zijn savonds zoals je in Nederland ook bentquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan ik wel, maar ben wel snel bang en voel me dan niet veilig enzo lol
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon moet afspreken en moet wachten tot ze hem vrijwillig uit je broek haalt
True, zeker als meisje.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan de locaties natuurlijk. Mijn reis zou toch al snel richting het oosten gaan en dan is gezamenlijk zijn altijd wel verstandiger.
Je hoort wel verhalen in oost-europa van mensen die in je nachtcoupe komen en soort slaapgas spuiten ofzoquote:Op maandag 10 februari 2014 13:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
True, zeker als meisje.
In de treinen zit je nog wel veilig, maar in de steden kan het wel een ander verhaal zijn
Klopt. Maar dit houd ik in ieder geval in mijn achterhoofd. Zeker gezien ik voor dit jaar nog helemaal niks op het programma heb staan, zelfs geen festival.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
True, zeker als meisje.
In de treinen zit je nog wel veilig, maar in de steden kan het wel een ander verhaal zijn
En volgens Discovery wordt elke toerist in Amsterdam 5x gerold.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoort wel verhalen in oost-europa van mensen die in je nachtcoupe komen en soort slaapgas spuiten ofzoen je tassen leegroven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |