of oost-europaquote:
waar ga je heen?quote:
Wat heb je allemaal gedaan/gezien in Afrika?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben al in Afrika geweest, zowel noord-afrika als donker afrika. Noord Amerika is volgens mij wel heel gaaf, daar wil ik nog naar terug, ik ben alleen in Vegas geweest
Knufquote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef arachide. het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn ik voel me weer kut
Is goed te doe hoor, vooral in de vakantieperiode ontmoet je veel backpackersquote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
of oost-europa
of frankrijk italie
frankrijk italie kan ik ook nog wel alleen doen denk ik
maar denk niet dat ik durf
ja maar ik wil met iemand die ik al kenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is goed te doe hoor, vooral in de vakantieperiode ontmoet je veel backpackers
Awwquote:
Neem toto meequote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik wil met iemand die ik al ken
Maar het helpt wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Ik heb nu dat ene meisje van vrijdag op facebook. Ben je trots op me?
waar haal je sziget vandaanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem toto mee![]()
Maar uhm sziget is denk ik ook niks voor je.
Daar had je het net overquote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
waar haal je sziget vandaan
en nee ik ga niet met toto
Goed zoquote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het helpt wel.
Jahoor, it's a startal gepraat?
Parijs, Rome, Kroatie (nog geen stad gekozen), Budapest (Sziget jeeeeejquote:
Als het kan, dan kan je beter samen gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
of oost-europa
of frankrijk italie
frankrijk italie kan ik ook nog wel alleen doen denk ik
maar denk niet dat ik durf
Kenia en Egyptequote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan/gezien in Afrika?
It's badddquote:
hoiquote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo
Nee, nog niet.Ik weet niet goed wat ik moet zeggen zo'n eerste keer.
Hoi'quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo
ooooh leukquote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Parijs, Rome, Kroatie (nog geen stad gekozen), Budapest (Sziget jeeeeej) en dan terug
[..]
Als het kan, dan kan je beter samen gaan.
[..]
Kenia en EgypteEn daar ben ik geweest toen ik 7 en 8 was, dus mijn inbreng was vooral "chillen bij zwembad"
[..]
It's baddd
Ja dat is altijd wel moeilijk iddquote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo
Gooi alles er uit via een medium naar keuze, I've got timequote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Parijs, Rome, Kroatie (nog geen stad gekozen), Budapest (Sziget jeeeeej) en dan terug
[..]
Als het kan, dan kan je beter samen gaan.
[..]
Kenia en EgypteEn daar ben ik geweest toen ik 7 en 8 was, dus mijn inbreng was vooral "chillen bij zwembad"
[..]
It's baddd
quote:
quote:
Feestje van een collega. Zij was daar ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel moeilijk iddHoe ken je haar?
For me as well? Zo ja dm ik je evenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gooi alles er uit via een medium naar keuze, I've got time
Kom maar door.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
For me as well? Zo ja dm ik je even
Heb je haar toen al gesproken? Kan je iets terug halen en vanuit daar opbouwen. Deed ik gisteren ook, werkt primaquote:Op maandag 10 februari 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Feestje van een collega. Zij was daar ook.
Heb je geen vrienden die willen interrailen?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh leuk![]()
en ik durf niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |