ohd us dan is het helemaal niet erg dat ie is ingestort he...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan heb je iets gemist, in dit subforum was geloof ik niemand die Gox prijzen aanhield
Hadden ze maar moeten beleggen in solide bluechips in plaats van een online orgasme van wat overijverige fanboys.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad erg leuk als mensen geld verliezen
Niet dus
Je bent goed in het bij anderen woorden in de mond leggen, daar moet je iets mee gaan doen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ohd us dan is het helemaal niet erg dat ie is ingestort he...
Geen geld. Waardeloze bitcoins.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dus
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ohd us dan is het helemaal niet erg dat ie is ingestort he...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent goed in het bij anderen woorden in de mond leggen, daar moet je iets mee gaan doen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten beleggen in solide bluechips in plaats van een online orgasme van wat overijverige fanboys.
Mijn Bitcoins zitten veilig in mijn wallet, en hebben nog steeds waarde.quote:
Gebaseerd op niks, je kan ze beter gewoon verkopen en er iets van waarde van kopen, zoals reguliere aandelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mijn Bitcoins zitten veilig in mijn wallet, en hebben nog steeds waarde.
Dat gebeurt wel vaker als je zaken doet met een onbetrouwbare tegenpartij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mijn Bitcoins zitten veilig in mijn wallet, en hebben nog steeds waarde.
Er zijn ook genoeg mensen die fiat geld hadden staan bij Gox, dat lijkt ook weg nu.
Laat mij maar lekker mijn btc houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks, je kan ze beter gewoon verkopen en er iets van waarde van kopen, zoals reguliere aandelen.
Precies, gelukkig zijn er nog genoeg betrouwbare partijen om zaken mee te doen qua Bitcoinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker als je zaken doet met een onbetrouwbare tegenpartij.
Juist, en die onbetrouwbare partijen zitten ook in vastgoed, effectenhandel, kredietverlening, etc. Ik denk zelf dat cryptocurrencies het prima overleven zonder MtGox. Sterker nog, ik denk dat op den duur de stabiliteit van de crypto's alleen maar gebaat is bij het verdwijnen van dit soort rotte appels.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker als je zaken doet met een onbetrouwbare tegenpartij.
Suit yourself.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker mijn btc houden
[..]
Mensen die bitcoin en dergelijke zijn gestapt hebben heel bewust een risico genomen. Dat de boel nu klapt was voorspeld en logisch. Kan ik weinig medelijden mee hebben...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dus
Dat het financiele systeem een correctie nodig had en kreeg is toch wel duidelijk? Echter wel vanuit een volwassener basis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Dan zou je met dezelfde redenatie kunnen zeggen dat de aftermath van het omvallen van LB aantoont dat het (klassieke) financiele systeem niet volwassen is en ook niet de potentie heeft om dat te worden.
Gox is niet hetzelfde als Bitcoinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen die bitcoin en dergelijke zijn gestapt hebben heel bewust een risico genomen. Dat de boel nu klapt was voorspeld en logisch. Kan ik weinig medelijden mee hebben...
Je eigen kleine waarheidje zoeken als toevluchtsoord om de werkelijkheid maar niet te hoeven trotseren. Vrij standaard gedrag bij een ineenstortende bubbel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan heb je iets gemist, in dit subforum was geloof ik niemand die Gox prijzen aanhield
Vooralsnog klapt de boel niet maar gaat er een grote exchange kapot. Dat brengt uiteraard de nodige onrust en paniek met zich mee. MtGox != BTC.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen die bitcoin en dergelijke zijn gestapt hebben heel bewust een risico genomen. Dat de boel nu klapt was voorspeld en logisch. Kan ik weinig medelijden mee hebben...
Ik kan er enkel om lachen dat het grootste deel van de samenleving bankiers uitkotstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
Als bankier kan ik hier enkel smakelijk om lachen.
Lees even waar dat een reactie op was voor je gaat raaskallen:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je eigen kleine waarheidje zoeken als toevluchtsoord om de werkelijkheid maar niet te hoeven trotseren. Vrij standaard gedrag bij een ineenstortende bubbel.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Maanvis het volgende:
in elk FOK! topique lees je grafiekjes van die Mt Gox en nu ie ingestort is heeft het ineens met bitcoin niets te maken.
Maar bekijk het eens van een ander oogpunt, terwijl de grote centrale banken de bitcoin afschrijven geloven jullie nog in een toekomst. Welke waarde koppel je dan aan de fictieve munt behalve ijdele hoop?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vooralsnog klapt de boel niet maar gaat er een grote exchange kapot. Dat brengt uiteraard de nodige onrust en paniek met zich mee. MtGox != BTC.
Van alles wordt door doomdenkers wel voorspeld dat er ooit iets klapt. Dit is een te makkelijk argument.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo dat gekunstelde onderscheid? Dat soort faciliteiten hoort nu eenmaal bij dit soort verzonnen munteenheden. Bewust gekozen risico dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gox is niet hetzelfde als Bitcoin
Ik heb met Bitcoin heel bewust een risico genomen, maar mijn coins zitten nog steeds mooi in mijn wallet.
Het kan zeker een risico zijn om geld in cryptocurrency te steken, maar je geld kwijt raken door een incompetente exchange is nog steeds zuur.
Dat zal, dat is je voorrecht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan er enkel om lachen dat het grootste deel van de samenleving bankiers uitkotst.
Munteenheden draaien om vertrouwen. Dat was al mager boor BTC, dit is een nieuwe klap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vooralsnog klapt de boel niet maar gaat er een grote exchange kapot. Dat brengt uiteraard de nodige onrust en paniek met zich mee. MtGox != BTC.
Je moet echt debiel zijn om als bank in btc te investeren op een exchange als Goxquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef SeLang het volgende:
De MtGox crisis breidt zich nu uit
[ afbeelding ]
Hoe diep zou ING in deze bubble zitten?
heb het gelezen en van raaskallen is van mijn kant uiteraard geen sprake. Maar je toont jezelf als prachtig voorbeeld van wat ik aandraag. Blijf vrolijk ontkennenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lees even waar dat een reactie op was voor je gaat raaskallen:
[..]
Ik heb anders geen risico gelopen door/met Goxquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo dat gekunstelde onderscheid? Dat soort faciliteiten hoort nu eenmaal bij dit soort verzonnen munteenheden. Bewust gekozen risico dus.
Daarom investeren we er ook niet in.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moet echt debiel zijn om als bank in btc te investeren op een exchange als Gox.
Oh, maar dit was op voorhand een zekerheidje. Staat nogal los van enige doemdenkerij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van alles wordt door doomdenkers wel voorspeld dat er ooit iets klapt. Dit is een te makkelijk argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |