Inderdaad erg leuk als mensen geld verliezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
Als bankier kan ik hier enkel smakelijk om lachen.
Dat begrijp ik niet. Dan zou je met dezelfde redenatie kunnen zeggen dat de aftermath van het omvallen van LB aantoont dat het (klassieke) financiele systeem niet volwassen is en ook niet de potentie heeft om dat te worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het laat wellicht vooral zien dat het geen volwassen systeem is en voorlopig ook niet de potentie heeft om dat wel te worden. Wat alleen maar goed is om die hype weer in te dammen. Zo'n bubbel voegt immers niets toe.
het falen van bitcoin als betaalmiddel is bewezen. dus iedereen stopt er vanaf nu mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Volgens mij valt het met de omvang van de crash wel mee. Er is wel wat gebeurd, maar om nou te stellen dat Bitcoin compleet is ingestort is overdreven.
Er is een exchange omgevallen. Een plek waar je je dollars en euro's in BTC kon omzetten. Dat heeft met betalen verder niet veel te maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het falen van bitcoin als betaalmiddel is bewezen. dus iedereen stopt er vanaf nu mee.
Euh yeah right daarom werd op alle fok topiques ook met MtGox exchange waarde als 'dit is de waarde van een bitcoin' gerekend.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er is een exchange omgevallen. Een plek waar je je dollars en euro's in BTC kon omzetten. Dat heetf met betalen verder niet veel te maken.
Dat gaat over het beleggen in BTC, jij hebt het over BTC als betaalmiddel. Dat zijn twee verschillende zaken. Overigens werd de laatste maanden eerder BTC-e als referentie genomen dan MtGox waar je al tijden je geld niet meer vanaf kreeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh yeah right daarom werd op alle fok topiques ook met MtGox exchange waarde als 'dit is de waarde van een bitcoin' gerekend.
in elk FOK! topique lees je grafiekjes van die Mt Gox en nu ie ingestort is heeft het ineens met bitcoin niets te makenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat gaat over het beleggen in BTC, jij hebt het over BTC als betaalmiddel. Dat zijn twee verschillende zaken.
Wijs even aan waar ik dat zeg,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in elk FOK! topique lees je grafiekjes van die Mt Gox en nu ie ingestort is heeft het ineens met bitcoin niets te maken
Dan heb je iets gemist, in dit subforum was geloof ik niemand die Gox prijzen aanhieldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in elk FOK! topique lees je grafiekjes van die Mt Gox en nu ie ingestort is heeft het ineens met bitcoin niets te maken
ohd us dan is het helemaal niet erg dat ie is ingestort he...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan heb je iets gemist, in dit subforum was geloof ik niemand die Gox prijzen aanhield
Hadden ze maar moeten beleggen in solide bluechips in plaats van een online orgasme van wat overijverige fanboys.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad erg leuk als mensen geld verliezen
Niet dus
Je bent goed in het bij anderen woorden in de mond leggen, daar moet je iets mee gaan doen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ohd us dan is het helemaal niet erg dat ie is ingestort he...
Geen geld. Waardeloze bitcoins.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dus
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ohd us dan is het helemaal niet erg dat ie is ingestort he...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent goed in het bij anderen woorden in de mond leggen, daar moet je iets mee gaan doen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten beleggen in solide bluechips in plaats van een online orgasme van wat overijverige fanboys.
Mijn Bitcoins zitten veilig in mijn wallet, en hebben nog steeds waarde.quote:
Gebaseerd op niks, je kan ze beter gewoon verkopen en er iets van waarde van kopen, zoals reguliere aandelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mijn Bitcoins zitten veilig in mijn wallet, en hebben nog steeds waarde.
Dat gebeurt wel vaker als je zaken doet met een onbetrouwbare tegenpartij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mijn Bitcoins zitten veilig in mijn wallet, en hebben nog steeds waarde.
Er zijn ook genoeg mensen die fiat geld hadden staan bij Gox, dat lijkt ook weg nu.
Laat mij maar lekker mijn btc houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks, je kan ze beter gewoon verkopen en er iets van waarde van kopen, zoals reguliere aandelen.
Precies, gelukkig zijn er nog genoeg betrouwbare partijen om zaken mee te doen qua Bitcoinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker als je zaken doet met een onbetrouwbare tegenpartij.
Juist, en die onbetrouwbare partijen zitten ook in vastgoed, effectenhandel, kredietverlening, etc. Ik denk zelf dat cryptocurrencies het prima overleven zonder MtGox. Sterker nog, ik denk dat op den duur de stabiliteit van de crypto's alleen maar gebaat is bij het verdwijnen van dit soort rotte appels.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker als je zaken doet met een onbetrouwbare tegenpartij.
Suit yourself.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker mijn btc houden
[..]
Mensen die bitcoin en dergelijke zijn gestapt hebben heel bewust een risico genomen. Dat de boel nu klapt was voorspeld en logisch. Kan ik weinig medelijden mee hebben...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dus
Dat het financiele systeem een correctie nodig had en kreeg is toch wel duidelijk? Echter wel vanuit een volwassener basis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Dan zou je met dezelfde redenatie kunnen zeggen dat de aftermath van het omvallen van LB aantoont dat het (klassieke) financiele systeem niet volwassen is en ook niet de potentie heeft om dat te worden.
Gox is niet hetzelfde als Bitcoinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen die bitcoin en dergelijke zijn gestapt hebben heel bewust een risico genomen. Dat de boel nu klapt was voorspeld en logisch. Kan ik weinig medelijden mee hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |