nou echt eng is het niet, loopt dat nu op de veluwe?quote:
Ff snel naar de winkel geweest, en onderweg maar denken mork.. mork.. , Wie was dat ook alweer .. haha nu weet ik het weer ..quote:
ja of Robin Williams is een kind van Mork..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou echt eng is het niet, loopt dat nu op de veluwe?
btw je hebt wel betere photoshop skilss die mork lijkt veel op Robin Williams
of de nederlandse mork is gewoon een haarbal wat tot leven is gekomen van deze Mork?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja of Robin Williams is een kind van Mork..
Ja dat ie ff op de veluwe kwam kotsen omdat ie zo´n jetlag had van zn lange reis.. en na een paar maanden ontstond THE MORK!!..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
of de nederlandse mork is gewoon een haarbal wat tot leven is gekomen van deze Mork?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja dat ie ff op de veluwe kwam kotsen omdat ie zo´n jetlag had van zn lange reis.. en na een paar maanden ontstond THE MORK!!..
Volgens mij Dwalen we een beetje af hahaa..
Trouwens nog bedankt voor dit. ga ik even verder bestuderen..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mysteries in Nederland, is een complete boekenreeks, per plaats. (Auteur: Martijn J. Adelmund)
Een voorbeeld:
[..]
... en anders hebben we nog de "Vliegende Hollander".
heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan moet je het wel bewijzen. Met wild camera's moet dat zeker kunnen. Maar er zijn gewoon onverklaarbare zaken. Zoals pas in de US een DNA test op haar dat gevonden was. Dat bleek overeen te komen met het DNA van een uitgestorven poolbeer.
Ow ik geloof je hoor ik vind dit soort dingen altijd zeer boeiend vandaar dat ik er naar vraag, dit topic begon erg serieus beetje flauwe grappen tussen door houd de humor er inquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bryan_Sykesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ik geloof je hoor ik vind dit soort dingen altijd zeer boeiend vandaar dat ik er naar vraag, dit topic begon erg serieus beetje flauwe grappen tussen door houd de humor er in
Wat mijn link aangeeft is een bepaalde verklaring......quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah leuk!
Mijn favo blijft toch de Jackalope
[ afbeelding ]
(o en 'ledgends')
Eh, waar is die link?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat mijn link aangeeft is een bepaalde verklaring......
Had hem gemist, thanksquote:
Dat laatste.....duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had hem gemist, thanks
Maar dat gaat vooral over de Yeti (uiteindelijk).
Van de Jackalopen geloof ik dat het vooraal een geintje was van een taxidermist
Ach, heel veel is gefabriceerd (de eenhoorn is een mooi voorbeeld). en heel veel is onwetendheid of mensen die (al dan niet angstig) in een donker bos lopen en menen iets vreemds te zien/horen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat laatste.....duidelijk.
Ik geloof niet direct in de Yeti als zag ik pas een docu over Rusland waar wel iets geks was gebeurt.
Wat ik niet begrijp is dat er zo weinig werkelijk bewijs wordt gevonden. En als het zou bestaan is het duidelijk dat het dier vrij slim is. Geen contact wil met mensen. En duidelijk veel sterker is dan een mens. Misschien moet je het dan maar met rust laten. Mensen willen het gelijk neerschieten om te onderzoeken......
zo heeft elke regio wel iets.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat laatste.....duidelijk.
Ik geloof niet direct in de Yeti als zag ik pas een docu over Rusland waar wel iets geks was gebeurt.
Wat ik niet begrijp is dat er zo weinig werkelijk bewijs wordt gevonden. En als het zou bestaan is het duidelijk dat het dier vrij slim is. Geen contact wil met mensen. En duidelijk veel sterker is dan een mens. Misschien moet je het dan maar met rust laten. Mensen willen het gelijk neerschieten om te onderzoeken......
Die is toch ook nooit werkelijk gevonden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
zo heeft elke regio wel iets.
En nou jah neerschieten, bij el-chupacabra de amerikaanse variant gebeurde dat wel idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |