Wat is het probleem?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:47 schreef lf2 het volgende:
kan niets verdienen pff al deze klote exchanges wanneer komen de echte professionals deze gasten kutten maar wat aan man.
Ik zou zeggen 17 is een prima prijs om te kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]___________________!
Pleur op man.
Nog niet inkopen! Bull trap!
Behoorlijk dom ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Kadooosh het volgende:
Is het trouwens dom om nu bitcoins te kopen en deze op een mtgox wallet te zetten?
Snap niet helemaal wat er aan de hand is
En op hayypycoins van de mtgox exchange kopen en op een eigen wallet zetten?quote:
Nieuwsdiensten zijn commerciële bedrijven. Die hebben ten eerste geen mensen in dienst die overal verstand van hebben en ten tweede verkoopt zo'n titel veel beter dan : Ongefundeerde paniek in bitcoinwereld"quote:Op maandag 10 februari 2014 13:06 schreef Ame_thyst het volgende:
<GG> It seems the market is reacting very negatively to the news. What advice would you give to the average Bitcoiner regarding this situation?
<gmaxwell> The challenge for me in offering something here is that this isn’t news to me – for years – and it’s never been a particularly large concern. This wouldn’t make the top ten list of dangers in the Bitcoin technology.
Al jaren bekend maar nu.nl en co "LEK OMFG"
Totoquote:
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nieuwsdiensten zijn commerciële bedrijven. Die hebben ten eerste geen mensen in dienst die overal verstand van hebben en ten tweede verkoopt zo'n titel veel beter dan : Ongefundeerde paniek in bitcoinwereld"
Mee eens hoor, ik ben er 1 vanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."
BTC is een protocol, geen software. Zijn een paar honderd werkeloze journalisten in NL die beter kunnen schrijven dan dat zootje prutsers.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."
BTC is een protocol, geen software. Zijn een paar honderd werkeloze journalisten in NL die beter kunnen schrijven dan dat zootje prutsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |