SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zag er goed uit, we hebben handjes, voetjes, vanalles gezien, echt bizar dat het al bijna een compleet mensje is en toch maar 6 cm
Ze heeft allerlei metingen gedaan en ik heb een paar keer 12wk5 en 12wk4 voorbij zien komen, maar de uiteindelijke termijn zijn we in alle ooh's en aah's vergeten te vragenVolgende week controle bij de vken dan zullen we het wel horen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 12-02-2014 07:35:30 ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef Dyre het volgende:
Ego komt even binnen:
Jaaaa, hij zit er nog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zag er goed uit, we hebben handjes, voetjes, vanalles gezien, echt bizar dat het al bijna een compleet mensje is en toch maar 6 cm
Ze heeft allerlei metingen gedaan en ik heb een paar keer 12wk5 en 12wk4 voorbij zien komen, maar de uiteindelijke termijn zijn we in alle ooh's en aah's vergeten te vragenVolgende week controle bij de echo en dan zullen we het wel horen
Kwak
Zit er misschien ook nog vit A in?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef kwakz0r het volgende:
*voorzichtige zwaai*
ik heb gisteren twee streepjes gepiest, t was nog erg licht allemaal, en ik ben ook pas 4 wkn en een paar dagen aangezien mn laatste menstruatie 9 januari begon, maar ik kom toch vast aankloppen.
morgen doe ik nog een KV testje en evt. over een paar dagen een CB digital als ik dan nog niet gerust ben.
ik heb wel een vraag die ik nu alvast wil stellen: ik gebruik calcium + vit K + vit D supplementen omdat ik geen melkproducten gebruik. nu staat op die van mij (merk AH) dat ik die niet mag gebruiken wanneer ik zwanger ben. op internet wordt een supplement juist aangeraden... hoe zit t nou, en wie weet wat ik wél mag gebruiken. genoeg calcium en vit D lijkt me nu juist heel belangrijk...
Helaas, ik gebruik helemaal geen zuivel en moet ca. 1000 mg calcium aan supplementen hebben!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef Bolletje... het volgende:
Hoi Kwak, voorzichtig gefeliciteerd!!
Je kan volgens mij het best " Compleet Mama " oid gebruiken, daar zit genoeg in van alles wat je als zwangere nodig hebt per dag, incl Foliumzuur.
In die van Davitamon zit 120 Mg calcium. En extra vitamine D. (200% adh)
nee, echt alleen calcium, vit D en vit K. ik ga wel eens informeren bij de gediplomeerde drogist in de straat - die vertrouw ik meer dan de kruidvat en etos dames...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Zit er misschien ook nog vit A in?
Mijn moeder is zelf ook boven de 1.90, maar ze heeft hierdoor bij haar volgende zwangerschappen veel extra controles gehad, dus het was toen ook redelijk uniekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:57 schreef Bolletje... het volgende:
61 cm?!! Vriendin is 2 weken terug bevallen van 57 cm en dat was al extreem lang volgens gyn.
@Burdie, ja gaat hard nu he! eind Vd week heb ik al verlof!
Dank voor je uitleg, ik weet ook niet goed wat ik voel
Voelde eerst heel goed dat hij links om naar beneden lag, met z'n rug richting m'n buik zeg maar, en dat klopte ook bij de gyn., Maar nu voelt het heel anders
Heb echt geen idee wat ik nu voel, alleen dat t gerommel en getrappel alleen nog links en rechts bovenin is
Donderdag weer naar de gyn, ben benieuwd wat zij zegt
Haha ja inderdaad, wat grappigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dyre![]()
Wat een mooie gup al he! Jouw uk ligt andersommisschien een jongen?
Ik hoef niet naar de gyn nee, behalve als baby over 3 weken nog in stuit ligt. Dan word ik doorgestuurd. Evt ook voor een draaipoging.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Niet met het buikje, maar wel een gemiddeld kleinere mini
Ik ben nadat er werd geconstateerd dat onze mini niet op de 'gemiddelde' lijn lag direct overgedragen aan een gynaecoloog!![]()
Nadat het beentje en het buikje waren gemeten, bleek het allemaal wel mee te vallen. Het hoofdje was niet goed te meten, omdat de kleine al vrij vroeg met zijn/haar koppie omlaag ligt!
Nu vergeleek ze mini met mij en mijn man en dat mini aan de kleinere kant was verwonderde de gyn dus niet, (wij zijn niet zo groot nml) ook gaf ze aan dat ik misschien iets minder ver ben dan er nu als uitgerekende datum staat!
Alleen maar super fijn dat je zo weinig klachten had... Ik had n hoop kwaaltjes al voor de zwangerschap, alleen toen had ik medicatie en veel daarvan mag nu niet... So be it!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Dyre het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, wat grappig(mijn placenta lag ook tegen mijn rug aan)
Een jongen mag bestIk heb er zelf nog niet echt een gevoel bij, het is al apart genoeg dat er uberhaupt een babietje in me groeit
Ik las trouwens dat jij ook al last hebt van moeheid, met je 'pas 13 weken'.
Ik lig al wéken standaard om 9 uur uitgeteld op de bankIk doe echt niks anders meer dan slapen, werken, eten....
Maar dat is gelukkig tot nu toe wel de enige klacht die ik echt heb. Maagzuur, zere stuitjes, vroeg wakker worden, misselijkheid... Ik heb het allemaal niet *klop*klop* en als ik zo die verhalen van jullie lees besef ik dat ik daar behoorlijk mee bof!
Ja toen was buikomtrek ook iets kleiner dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zolang ze haar eigen lijn maar volgt toch? Had ze het bij de 20 weken echo ook dat de omtrek kleiner was dan gemiddeld? Bij ons liep toen het beentje een week achter en bij de echo gisteren met 35 weken was dat nog steeds zo, maar dus wel zijn eigen groeilijn. Wel wonderbaarlijk trouwens vond ik, met twee ouders van 1.80 en 1.88, maar volgens de vk hebben we een heel gemiddeld kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |