Datumvierling!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ik wil ook op 14 febr bevallen.
Ja doe maarquote:Op maandag 10 februari 2014 11:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Wijzigingen graag even een quote.
Fee-nix wil je er al tussen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Fee-nix gefeliciteerd!![]()
heb mijn eerste afspraken gemaakt, de 21ste naar de verloskundige en de 28ste een echo!
U staat erbij!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef Fee-nix het volgende:
Ja doe maar. 20 oktober 2014 is de voorlopige UD!
Nee die dag sowieso niet, ALS we besluiten het te willen weten vertellen we het aan niemand,.en de pretecho is voor de oma'squote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
spannend gm! gaan jullie dan ook kijken wat het gaat worden?
ik kan niet wachten om te kijken of het okee is. nog bedankt voor je reactie gisteren!
Nikki jij ook nog bedankt voor je reactie!
Ik heb daar apps voor...quote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef Fee-nix het volgende:
Dank RFR!
Hebben jullie nog tips voor leuke zwangerschapsboeken? Ik hoef geen uitgebreide info over de bevalling (wordt een geplande ks). Veel foto's van hoe het kindje in de buik er nu uit ziet met wat info er bij, dat wil ik! Is dit iets? En 'Het grote wonder' heb ik al.
Ik heb lang geleden dit boek gekocht bij Prenatal, staan prachtige plaatjes in en ook wat informatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef Fee-nix het volgende:
Dank RFR!
Hebben jullie nog tips voor leuke zwangerschapsboeken? Ik hoef geen uitgebreide info over de bevalling (wordt een geplande ks). Veel foto's van hoe het kindje in de buik er nu uit ziet met wat info er bij, dat wil ik! Is dit iets? En 'Het grote wonder' heb ik al.
wat een leuk idee, voor de oma's.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee die dag sowieso niet, ALS we besluiten het te willen weten vertellen we het aan niemand,.en de pretecho is voor de oma's
Met de 20 weken echo kunnen ze het geslacht ook zien als het goed is![]()
Spannend de 1e echo, hoever ben je dan?
ik heb drie appsquote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee die dag sowieso niet, ALS we besluiten het te willen weten vertellen we het aan niemand,.en de pretecho is voor de oma's
Met de 20 weken echo kunnen ze het geslacht ook zien als het goed is![]()
Spannend de 1e echo, hoever ben je dan?
Ooooh dan zie je n gummibeertjequote:Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wat een leuk idee, voor de oma's.
als we de echo hebben dan ben ik acht weken
O die lijkt me mooi! Dank je!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:27 schreef Butterflower het volgende:
Ik sta 15e![]()
Vanavond afspraak voor liggings/groei-echo, ben benieuwd.
[..]
Ik heb lang geleden dit boek gekocht bij Prenatal, staan prachtige plaatjes in en ook wat informatie.
Ik heb babybump, I'm pregnant en I'm expecting..quote:Op maandag 10 februari 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:
Dubbel gefeliciteerd Fee![]()
Welke apps hebben jullie en vinden jullie ook handig?
Volgens mij ben ik best vroeg met mijn echo op 19 februari, de zenuwpees in mij wakkert weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |