Daarvoor hebben wij nu Arrested Development. Ken je dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t nu een lekkere "o niks te doen tijdens het eten, zet maar ff aan, hoef ik niet na te denken" opvul serie
De naam komt me bekend voor, maar daar stopt 'tquote:Op maandag 10 februari 2014 10:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij nu Arrested Development. Ken je dat?
Hi-fucking-larisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef Dirk het volgende:
Wat is dat nou? Homo-erotiek in een shooter?
Er zijn wel meer spellen waar die optie er in zit hoor. Dragon Age bijvoorbeeld. Fable. The Sims. Maar bij Mass Effect dus ook. Vaak bij RPG spellen, omdat er toch steeds meer "vraag" naar is. Vind t een goede ontwikkeling dat de keus er iig is.quote:
En zonder kater. Het is een wonder. Kan me ook het belangrijke deel van gisteravond nog herinneren. Whoohoo, nogsteeds in een goed humeur.quote:
Deze spellen hebben deze "menselijke relaties die raar worden" bug gewoon nog niet gepatched.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer spellen waar die optie er in zit hoor. Dragon Age bijvoorbeeld. Fable. The Sims. Maar bij Mass Effect dus ook. Vaak bij RPG spellen, omdat er toch steeds meer "vraag" naar is. Vind t een goede ontwikkeling dat de keus er iig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke bug.
[ Bericht 22% gewijzigd door Ambiguiteit op 10-02-2014 13:39:10 ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Deze spellen hebben deze "menselijke relaties die raar worden" bug gewoon nog niet gepatched.
Gelukkig maar, want anders kon ik niet flirten met de pizzaboy in the Sims.
MIJN BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef Dirk het volgende:
[..]. DE ADVERTEERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS!!!!!!
.
Niet van zo'n hele ongerepte bos denk ik. Ik ga t m niet navragenquote:
Nog steeds jammer dat e rnooit een S2 van is gekomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben halverwege Orange is the new black. Best gaaf.
Arrested Development heb ik meegekregen omdat Brad het keek. Die goochelaarEn Kings was ook vet, daar heb ik nog een Hulu account voor aangemaakt destijds, dankzij Angel
Let me tell you something about Orange is the New Black. I used to watch it in middle school. I know, right? It's so embarrassing. I don't even... Whatever. So then in eighth grade, I started going out with my first boyfriend Kyle who was totally gorgeous but then he moved to Indiana, and Orange is the New Black was like, weirdly jealous of him. Like, if I would blow it off to hang out with Kyle, it'd be like, "Why didn't you watch the episode?" And I'd be like, "Why are you so obsessed with me?" So then, for my birthday party, which was an all-girls pool party, I was like, "Orange, I can't invite you, because I think you're lesbian." I mean I couldn't have a lesbian at my party. There were gonna be girls there in their *bathing suits*. I mean, right? It was a LESBIAN. So then its mom called my mom and started yelling at her, it was so retarded. And then it wasn't renewed for a new season because no one would watch it, and it came back in the fall for high school, all of its hair was cut off and it was totally weird, and now I guess it's on crack.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:51 schreef Dirk het volgende:
HOE KRIJG IK HET OOIT ALLEMAAL WEG GEKEKEN?!
Minder seks hebben.quote:
Seks en TV combineer ik sinds kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk vooral wegens Kate Mulgrew, eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 13:51 schreef Dirk het volgende:
Is dat Hulu net zoiets als Netflix?
Orange is the New Black zijn veel mensen echt lyrisch over, maar ik was na de pilot niet overtuigd. Misschien toch verder kijken? Then again, nu ik dat Amerikaanse Netflix aanbod heb word ik soms zelfs een beetje benauwd van alles wat ik nog wil zien. Er is zoveel, en er komt steeds meer bij. HOE KRIJG IK HET OOIT ALLEMAAL WEG GEKEKEN?! #EersteWereldDramatiek.
Mwa. Doet me niet zo heel erg veel. Maar als acteur erg fijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef Dirk het volgende:
Wat vinden jullie allemaal van Ryan Gosling eigenlijk? Bij wijze van man candy...
Ik zit op 20 minuten in de eerste aflevering. Hoop M/M kussenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef Dirk het volgende:
Oh, dat Ramses hoor ik ook héle goeie verhalen over (van die Daniël Cohen, overigens).
Hoe vind je het?
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil dat mijn PS3 spelleetje vandaag op de mat ligt anders ga ik stampvoetend naar de Media Markt. Handje in de zij, voetje tikkend, in het Engels "Mhhh-mhhhh" zeggend en stampij maken!
I WANT MY MASS EFFECT 3!!!!!
En Shepard!Nu wil ik dat spel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N A P O L I
C A M P A N I A
10,- bij de Mediamarkt.quote:
Oeh nice, hopelijk bij saturn dan ookquote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10,- bij de Mediamarkt.
Geen geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeld!
Ja ookquote:Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oeh nice, hopelijk bij saturn dan ook
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil dat mijn PS3 spelleetje vandaag op de mat ligt anders ga ik stampvoetend naar de Media Markt. Handje in de zij, voetje tikkend, in het Engels "Mhhh-mhhhh" zeggend en stampij maken!
I WANT MY MASS EFFECT 3!!!!!
En Shepard!Ik moet Mass Effect 2 nog uitspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Skyrim. En Grand Theft Auto V. En Bioshock Infinite. En Animal Crossing durf ik niet eens meer op te starten, met die manipulative, chanterende kutbeesten.![]()
Ik vind dat Steam OS wel interessant. Dan kan ik eindelijk Windows van mijn Macbook gooien.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Cosmo. het volgende:
Ik wou dat mijn laptop nog iets aankon, maar helaas. Geen game toekomst voor mij
Weet ik niet, maar ik ben er in geinteresseerd. Ik vind Steam als platform wel heel prettig.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Cosmo. het volgende:
Heb enkel de algemene dingen erover gezien, is het ook wat?
Nou nou, viel toch wel mee? Of kom je nooit buiten deze SC of zo?quote:Op maandag 10 februari 2014 07:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik net allemaal gelezen hier
Wie?quote:
Ik was hier al eens eerder.quote:
Steam.quote:
En dan? Ga je gamen op een Macbook?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vind dat Steam OS wel interessant. Dan kan ik eindelijk Windows van mijn Macbook gooien.
Mass effect 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik moet Mass Effect 2 nog uitspelen.
En Skyrim. En Grand Theft Auto V. En Bioshock Infinite. En Animal Crossing durf ik niet eens meer op te starten, met die manipulative, chanterende kutbeesten.
Ja, gaat prima.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan? Ga je gamen op een Macbook?
Ik kom tijd tekort.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mass effect 2.Drie kan je eigenlijk net zo goed links laten liggen, is gewoon een shooter.
Skyrim is ook tof, vooral op de PC, en dan een shitload aan mods installeren. Zeker wel meer dan 500 uur in gestoken.Bioshock vind ik een beetje overrated, snap de allure niet.
Animal Crossing begin ik niet aan.
Nee.quote:
Tijd maken dan.quote:
Arrested Development.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:42 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, jeumig, hoe leg ik dat nou uit?
Nou ja, zo dan maar: "Michael Bluth, a widower with a 13-year-old son, named George-Michael, is forced to keep his large and dysfunctional family together after his father is arrested for shifty accounting practices at the family-owned conglomerate and the Bluth family assets are frozen, making each member of the eccentric family panic. Michael's snobbish mother, Lucille, finds herself living alone in a penthouse without the financial means to maintain it, while Michael's two brothers, GOB and Buster, and his sister Lindsay with her husband Tobias and her daughter Maeby also find themselves having to recreate their lifestyles to fit their new financial status."
Hele bizarre humor.
Gokje. Jij bent een scholier/student?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Gamen doe je op een desktop pc joh.
[..]
Tijd maken dan.
Kon je lezen een topic terug, veel plezier.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Gokje. Jij bent een scholier/student?
Er zou eens een Ang3l-serie moeten komenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Steve het volgende:
Friends moet je niet té veel achter elkaar kijken, dan is het volgens mij helemaal niet leuk meer. En de eerste seizoenen zijn inderdaad erg gedateerd. Ik vind het ook helemaal niet een 'Ang3l-serie'.. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Daar zijn wel six seasons and a movie mee te vullen ja. QAF is er niks bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Er zou eens een Ang3l-serie moeten komen
Angel & The Cityquote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zijn wel six seasons and a movie mee te vullen ja. QAF is er niks bij.
Maak je nou maar niet zo druk, ME3 viel best wel tegen imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:12 schreef Ang3l het volgende:
*schiet de media markt helemaal lek*
Of nee, de post bezorging eigenlijk.
Voor 22:00 besteld volgende dag in huis MY ASS!!!!!!!!
Je mag wel bij de casting komen zitten?quote:
Daar heb ik zo weinig aanquote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak je nou maar niet zo druk, ME3 viel best wel tegen imo.
Hoe kun jij dat nu niet kennen, dat was er al toen jij van onze leeftijd wasquote:Op maandag 10 februari 2014 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee wat het is, maar als t op een PC is dan laat maar
Daar speel ik hooguit nog heel af en toe AION op
Wat de neuk? PC-gamen > alles ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee wat het is, maar als t op een PC is dan laat maar
Daar speel ik hooguit nog heel af en toe AION op
Uit 1995quote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat de neuk? PC-gamen > alles ja.En het is een leuk spel ja.
GAM / Transport Tycoon / OpenTTD #43 FIRS is baas
Ik heb nog wel een PS3 staan, amper gebruiktquote:
Origineel is toch nog ouder? 1993 geloof ik.quote:
Ik heb er eentje staan, GTA V op uitgespeeld, niet meer aangeraakt daarna.quote:
De niet-deluxe is uit 1994.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Origineel is toch nog ouder? 1993 geloof ik.
Oh, die van mij is meer een blu ray speler, en onder me bed ligt nog een X360 te stoffenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een PS3 staan, amper gebruikt
Ik heb toch geen tv meer, dus ik heb hem maar helemaal in een kastje geduwd ^^quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oh, die van mij is meer een blu ray speler, en onder me bed ligt nog een X360 te stoffen
Ik kende de afkorting nietquote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nu niet kennen, dat was er al toen jij van onze leeftijd was
Heb ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er eentje staan, GTA V op uitgespeeld, niet meer aangeraakt daarna.
Daar ben ik nooit ver mee gekomenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er eentje staan, GTA V op uitgespeeld, niet meer aangeraakt daarna.
Eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Peter het volgende:
[..]
De niet-deluxe is uit 1994.
Nogsteeds een bazenspel
Hoe kan jij GTA V hebben gespeeld als je al 2 jaar geen TV meer hebt?quote:
IV, sorry verkeerd gelezenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan jij GTA V hebben gespeeld als je al 2 jaar geen TV meer hebt?
Het is mijn dvd, blu ray en gedownloade film/series spelerquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oh, die van mij is meer een blu ray speler, en onder me bed ligt nog een X360 te stoffen
De PS4 heb je inderdaad niet nodig als je een goede PC hebt.quote:
Ik ga de discussie niet aanquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De PS4 heb je inderdaad niet nodig als je een goede PC hebt.
Ik heb van de week weer een poging gewaagd, maar na 5 minuten begon ik alweer met controllers te gooien dus ben maar weer gestopt (FIFA14)quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is mijn dvd, blu ray en gedownloade film/series speler
En ik speel nog geregeld. Nou ja, met fasen.
Er zijn zeker op t eind nog zoveel leuke spellen uitgekomen (Last of Us, Tomb Raider, Beyond: two Souls) dat ik nog goed vooruit kon (inmiddels alle 3 uitgespeeld). En er zijn er nog steeds een stel die ik wil doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Misschien dat ik er een koop als ik de deur uit ga.
Blijft een feit dat next-gen niet echt next-gen is deze generatie, helaas.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet aanMening. En niet de mijne.
Watch_dogsquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Aiciu het volgende:
Ik wil nog dat spel met die hacker kopen, als die niet inmiddels al uit is.
Meestal koop ik games tegen het einde van het jaar. Of als ik toevallig weet dat er wat uit komt.
Jij verwacht post op een maandag?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:12 schreef Ang3l het volgende:
*schiet de media markt helemaal lek*
Of nee, de post bezorging eigenlijk.
Voor 22:00 besteld volgende dag in huis MY ASS!!!!!!!!
Nou, het was zo'n pakketservice. Of doen die t tegenwoordig ook al niet meer op maandag?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij verwacht post op een maandag?
Als je 1 game besteld gaat dat hoogstwaarschijnlijk met de post hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het was zo'n pakketservice. Of doen die t tegenwoordig ook al niet meer op maandag?
Ik had eigenlijk de post al zaterdag verwacht, want vrijdagmiddag besteld.
Heb je een bezorgpakketservice code gekregen dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het was zo'n pakketservice. Of doen die t tegenwoordig ook al niet meer op maandag?
Ik had eigenlijk de post al zaterdag verwacht, want vrijdagmiddag besteld.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een bezorgpakketservice code gekregen dan?
Maar op die site kun je ook zien hoe het verloop van je pakket tot nu toe gaatquote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]Maar da's een beetje wazige shit, want er staat zelfs bij dat ik moet tekenen
Voor een PS spel?
Nou we zien wel. Ik had hem speciaal vrijdag besteld zodat ik hem dit weekend en vanavond kon spelen, want vanaf morgen geen tijd meer. Dus ene beetje irritant is t wel. 1st world problems.
Daar staat nog steeds sorteer centrum. Maar dat stond er zaterdagochtend ook alquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar op die site kun je ook zien hoe het verloop van je pakket tot nu toe gaat
Dan ligt het eerder aan PostNL dan aan MMquote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar staat nog steeds sorteer centrum. Maar dat stond er zaterdagochtend ook al
Ja, alleen is het spel in de PSN store geen 10,- maar het dubbelequote:Op maandag 10 februari 2014 21:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dat vind ik zo fijn aan muziek, boeken, film en games die je kunt downloaden. Je hebt het meteen.
Cosmo punt. Da ziedde toch?!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:29 schreef Dirk het volgende:
Cosmo-wat eigenlijk? Cosmo cocktail, Cosmo tijdschrift, Cosmo kappers, Cosmo reuzenrad, Cosmo Mazda? Questions, questions...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef Dirk het volgende:
Cosmo! Cosmo, Cosmo bo Bosmo
Banana fanna fo Fosmo
Fee fy mo Mosmo, Cosmo!
The naaaaaame gaaaaaame.
Ik moet nog 1 aflevering. Vond het wel leuk hoor, ondanks gemengde verhalen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Uuuuhm. Staat niet echt een spoiler in met een verhaal-detail.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:31 schreef Dirk het volgende:
Moet ik pas na afloop op die spoiler klikken? Of kan 't nu al?
quote:
Guuuuuuuuurrrrl, we are like SOOOO much alike, like!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef Dirk het volgende:
Ik heb 't gelezen!
Hmm, is wel jammer. Then again, ik vond het einde van seizoen 1 eigenlijk ook helemaal niet leuk maar dat nam niet weg dat ik the overall experience wel erg goed vond. Zelfde als wat jij zegt dus eigenlijk.
Haha dat iemand daar op klikt en het überhaupt nog kentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:11 schreef Dirk het volgende:
Hahahahahaaaaa, Cosmo je hebt gewoon de Cheeky Girls in je sig..
"Touch my bum, this is life."
Epicness..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |