quote:
Mogguhquote:
Nee klopt niet, je hebt toch HIV. Gelukkig in Nederland wel vrij goed te behandelen, dus je hebt vast nog wel een jaar of 10 te levenquote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
SERIEUS??????Sommige zeggen dat je geen hiv kan krijgen als je een condoom om hebt. Klopt dit?
HIV heeft zich ook geëvolueerd, tijd staat niet stil hè. Dat vreet zich gewoon door het condoom heen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
SERIEUS??????Sommige zeggen dat je geen hiv kan krijgen als je een condoom om hebt. Klopt dit?
Is er ook een andere manier?quote:
Je hebt HIV man, veel erger dan dat wordt het niet...quote:Op maandag 10 februari 2014 09:01 schreef shaadow het volgende:
Ze zei dat ze verkouden was, maarjah mijn eigen domme fout. Mijn hele leven verneukt voor 5 minuten. Ik hoop dat het niks ernstigs is. Ik ga zo snel mogelijk een test doen voor soa en hiv.
Nee helaad. Hiv vreet zich er makkelijk doorheen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
Nee je hebt een dikke kans op HIV nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
Twee weken voor een soa-test, drie maanden voor een hiv-test.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:01 schreef shaadow het volgende:
Ze zei dat ze verkouden was, maarjah mijn eigen domme fout. Mijn hele leven verneukt voor 5 minuten. Ik hoop dat het niks ernstigs is. Ik ga zo snel mogelijk een test doen voor soa en hiv.
Dat kan.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:32 schreef shaadow het volgende:
Kan ik niet 3 maanden wachten en allebei tegelijkertijd doen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
Wat ik me wel afvraag is. Hoe kan je eigenlijk besmet raken met een condoom? Vaginale vocht komt daar toch niet doorheen. Ik heb geen wondjes op mijn penis of iets dergelijks. Condoom was ook goed en zag niks verkeerds. Alle reclames op tv met condoom doe je het veilig is dus ook onzin. Als ik geen hiv heb na testen, ga ik ook nooit meer aan sex doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |