quote:
Mogguhquote:
Nee klopt niet, je hebt toch HIV. Gelukkig in Nederland wel vrij goed te behandelen, dus je hebt vast nog wel een jaar of 10 te levenquote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
SERIEUS??????Sommige zeggen dat je geen hiv kan krijgen als je een condoom om hebt. Klopt dit?
HIV heeft zich ook geëvolueerd, tijd staat niet stil hè. Dat vreet zich gewoon door het condoom heen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
SERIEUS??????Sommige zeggen dat je geen hiv kan krijgen als je een condoom om hebt. Klopt dit?
Is er ook een andere manier?quote:
Je hebt HIV man, veel erger dan dat wordt het niet...quote:Op maandag 10 februari 2014 09:01 schreef shaadow het volgende:
Ze zei dat ze verkouden was, maarjah mijn eigen domme fout. Mijn hele leven verneukt voor 5 minuten. Ik hoop dat het niks ernstigs is. Ik ga zo snel mogelijk een test doen voor soa en hiv.
Nee helaad. Hiv vreet zich er makkelijk doorheen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
Nee je hebt een dikke kans op HIV nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
Twee weken voor een soa-test, drie maanden voor een hiv-test.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:01 schreef shaadow het volgende:
Ze zei dat ze verkouden was, maarjah mijn eigen domme fout. Mijn hele leven verneukt voor 5 minuten. Ik hoop dat het niks ernstigs is. Ik ga zo snel mogelijk een test doen voor soa en hiv.
Dat kan.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:32 schreef shaadow het volgende:
Kan ik niet 3 maanden wachten en allebei tegelijkertijd doen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
Wat ik me wel afvraag is. Hoe kan je eigenlijk besmet raken met een condoom? Vaginale vocht komt daar toch niet doorheen. Ik heb geen wondjes op mijn penis of iets dergelijks. Condoom was ook goed en zag niks verkeerds. Alle reclames op tv met condoom doe je het veilig is dus ook onzin. Als ik geen hiv heb na testen, ga ik ook nooit meer aan sex doen.
Je kan ook HIV krijgen als je geen soa hebt ja. HIV is namelijk een virus. De meeste soa's daarentegen komen voort uit een bacteriële infectie.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
Wat ik me wel afvraag is. Hoe kan je eigenlijk besmet raken met een condoom? Vaginale vocht komt daar toch niet doorheen. Ik heb geen wondjes op mijn penis of iets dergelijks. Condoom was ook goed en zag niks verkeerds. Alle reclames op tv met condoom doe je het veilig is dus ook onzin. Als ik geen hiv heb na testen, ga ik ook nooit meer aan sex doen.
Kan je ook hiv krijgen als je geen soa hebt?
5 jaar is wel erg negatief hoor. Met de medicijnen van tegenwoordig kan TS zeker nog wel 10 jaar leven. Er zijn zelfs mensen die vanaf moment van besmetting nog wel 15 jaar hebben gehad!quote:Op maandag 10 februari 2014 09:59 schreef thom_05 het volgende:
HIV is een erg agressief virus waardoor als je het oraal met een condoom doet het virus door de speeksel en condoom muteert en het via de kleine gaatjes in de latex in je systeem terechtkomt.
Zoals al meerdere keren gezegd is hiv tegenwoordig minder dodelijk en je kan zomaar 5 tot 10 jaar ermee leven.
Heb je wel Durex Topsafe gebruikt? Dit specifieke soort condoom verminderd de kans met 50% om HIV te krijgen van besmette hoertjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
Die cocktails hebben wel erg veel bijwerkingen en het is niet bewezen dat het ook echt helpt tegen HIV.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef hpeopjes het volgende:
Lijkt me inderdaad een duidelijk verhaal: je bent besmet met HIV.
Als je nu snel naar de huisarts gaat, kunnen ze je nog een zware medicijnencocktail geven om de HIV in de kiem te smoeren. Daar ben je dan wel 3 weken doodziek van, al je haar valt ervan uit en je hebt kans op blijvende impotentie. Maar dan is de HIV in elk geval verdwenen!
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:32 schreef shaadow het volgende:
Hoi. Ik ben bij een prostituee langs geweest. Heb nu heel erg spijt en ga ik nooit meer doen. Pijpen als oraal is met een condoom gegaan. Ik ben nu bang voor soa/hiv. Ze zei dat ze een beetje grieperig was. Nu heb ik op internet informatie gezocht naar hiv en lees dat er griepverschijnselen ontstaan. Help
Heb ik een kans dat ik hiv ben opgelopen?
Bij mij heeft het wel goed geholpen! De hiv is helemaal verdwenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die cocktails hebben wel erg veel bijwerkingen en het is niet bewezen dat het ook echt helpt tegen HIV.
De biologische urnen zijn toch een stuk goedkoper als kisten.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.goedkoopstegrafkist.nl/assortiment.html
Ik zou vanaf nu gewoon op standje #YOLO gaan en alles neuken wat los en vast zit zonder condoom.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:04 schreef shaadow het volgende:
Ik hoop dat het goed afloopt. Mijn dank is groot aan iedereen die een goede of slechte reactie heeft achtergelaten. Ik zit niet goed jn mijn vel, maar kan alleen mijn best doen om niet aan te denken. Mocht ik het toch hebben opgelopen, laat dit dan een voorbeeld zijn voor de mensen die prostituees bezoeken. Ik wens iedereen een heel veel gezonde jaren.
Blijf altijd de (HIV)positieve kant van het verhaal zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:04 schreef shaadow het volgende:
Ik hoop dat het goed afloopt. Mijn dank is groot aan iedereen die een goede of slechte reactie heeft achtergelaten. Ik zit niet goed jn mijn vel, maar kan alleen mijn best doen om niet aan te denken. Mocht ik het toch hebben opgelopen, laat dit dan een voorbeeld zijn voor de mensen die prostituees bezoeken. Ik wens iedereen een heel veel gezonde jaren.
Vaginaal vocht komt er niet doorheen, maar het hiv virus is zo microscopisch klein dat het zelfs door latex wel een weg kan banen, de reclames over condooms zijn gewoon om geld te verdienen en ze houden zat andere soa's wel tegen, en zwangerschappen natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
Que?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef shaadow het volgende:
Als het condoom niet gescheurd is, en jij haar (menstruatie)bloed niet opgelikt hebt, is er niets aan het handje...quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
Probeer je hem nou in de maling te nemen? Als hij dit niet serieus neemt dan kan hij zeer snel in het aids stadium belanden.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het condoom niet gescheurd is, en jij haar (menstruatie)bloed niet opgelikt hebt, is er niets aan het handje...
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Probeer je hem nou in de maling te nemen? Als hij dit niet serieus neemt dan kan hij zeer snel in het aids stadium belanden.
Aids is geen grapquote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
De grap heeft lang genoeg geduurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |