I am the one who knocks dit dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of snitchen of je moeder dood. Vader was al vermoord. Soms heb je geen keus.
hoe ga je verkleed?quote:
Je stelt me (en chloro) teleurquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam ik pas recent achter gewoon, als in vorige maand, die 'i' na de 'a'.
hoe ziet dat uit?quote:
Zo voelt het wel, omdat het zo heftig isquote:Op maandag 10 februari 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt het alsof het 2x per jaar is?
Ja, zijn gewoon weinig mensen die dat weten.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gecorrigeerd door Veerquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee hoe ik dat al die jaren niet heb opgemerktquote:
Zou alleen voor de sma's naar een Drake concert gaan, als ze zich realiseren dat ze niet backstage komen en dan hopelijk settlen voor minderquote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo voelt het wel, omdat het zo heftig is. Maar dit jaar verheug ik me meer op de dag ná carnaval =$. Oke, ik hou er over op
.
Jij bent aanvoerder van de 2014 lijstquote:Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gecorrigeerd door Veer
EN van 2013quote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee hoe ik dat al die jaren niet heb opgemerkt.
[..]
Zou alleen voor de sma's naar een Drake concert gaan, als ze zich realiseren dat ze niet backstage komen en dan hopelijk settlen voor minder.
[..]
Jij bent aanvoerder van de 2014 lijst.
Niks mis met een corrigerende tik op de bips van Veer. Moet je voor openstaan (no homo).quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN van 2013
Maar nog nooit gecorrigeerd door Veer.
Kan me nooit voorstellen dat er sma's zijn die Drake echt lekker vindenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou alleen voor de sma's naar een Drake concert gaan, als ze zich realiseren dat ze niet backstage komen en dan hopelijk settlen voor minder.
Was meer een corrigerende vinger in de bips ;cquote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis met een corrigerende tik op de bips van Veer. Moet je voor openstaan (no homo).
Nee, Lil Wayne danquote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan me nooit voorstellen dat er sma's zijn die Drake echt lekker vinden. Maar het zal wel hysterisch worden ja
. A_F moet ook gaan
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
razige troep
is drinken leukemie had, dan zou het coca cola vanilla zijn
..sprak het lelijke eendjequote:Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Als of het bij die artiesten om uiterlijk gaatwat zeg ik, als of het bij vrouwen uberhaupt om uiterlijk gaat
geld jong, geld
Maar ik heb wel gelijk. Right?quote:
Je kan alleen op de lijst als je member bentquote:
Laat mij er toch eens buiten joh kk flikkertjequote:Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gecorrigeerd door Veer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |