SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Ligt eraan. Ben ik de 'square' of één van die dudes?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Twee hippies komen elkaar tegen in de wc. Ze hebben direct connectie de link is drugs.
De een likt LSD van de mouw van de ander omdat die dat gemorst had.
Een derde persoon, een 'square' iemand die altijd in bescherming heeft geleefd komt binnen en ziet het tafereel. Hij is geshockeerd en mogelijk voor het leven verpest. Begrijp je het nou?
Het woord deceptie is al een gevallen vanavond. Ik durf niet te dromen over wat er zou gebeuren als het geld op is. Ik ben er van overtuigd dat er een aanzuivering van het budget komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zou nog wel eens willen weten wie nog door zou kunnen/willen gaan als het geld op is.
Ik denk zelf Emil, Ruud, Isa, Rienk en Jimmy? (als die niet echt als bewaker daar is ?
Wie denken jullie wie er nog blijven als er geen geld voor zakgeld n dergelijke is ?
Degene die voor het eerst op FOK (of het internet) komt is de square.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben ik de 'square' of één van die dudes?
Zuuur. Dan denk ik dat jij 'm niet begrijpt.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:48 schreef community het volgende:
[..]
Degene die voor het eerst op FOK (of het internet) komt is de square.
Vertelquote:Op maandag 10 februari 2014 01:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zuuur. Dan denk ik dat jij 'm niet begrijpt.
Blikjes bier schieten met en luchtdrukkanon.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
Heel sneu dat er even voorbij word gegaan aan het feit dat ik mijn eerste vervolg topic heb geopend.
Verwacht toch minstens dat iedere fokker een zakje wiet en 3 blikken bier nu doneert aan de inwoners van Utopia.
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
Heel sneu dat er even voorbij word gegaan aan het feit dat ik mijn eerste vervolg topic heb geopend.
Verwacht toch minstens dat iedere fokker een zakje wiet en 3 blikken bier nu doneert aan de inwoners van Utopia.
Moet ik al vuurwerk bestellen?quote:
Die zijn niet van mij, Je moet nog wel ff resize naar 100x100 pixels of minder.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk, mag ik die gebruiken ?
Die eerste
Is het groter geworden? ik dacht 60x60quote:Op maandag 10 februari 2014 02:02 schreef community het volgende:
[..]
Die zijn niet van mij, Je moet nog wel ff resize naar 100x100 pixels of minder.
Nee je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het groter geworden? ik dacht 60x60
Dat staat er altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Lol, wil ik een foto uploaden krijg ik dit ...
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
En waarom mocht deze foto van Isabella dan wel geplaatst worden?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Lol, wil ik een foto uploaden krijg ik dit ...
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
roger rogerquote:Op maandag 10 februari 2014 02:14 schreef Punkman het volgende:
Ben benieuwd, als het lukt heb ik mijn Utopia bereikt.
Iedereen nu echt aan het slapen ?
Geen grappen van Ruud meer ?
Die mag omdat die gewoon lekker is .. :quote:Op maandag 10 februari 2014 02:13 schreef glasshole het volgende:
[..]
En waarom mocht deze foto van Isabella dan wel geplaatst worden?
[ afbeelding ]
Jazeker, maar ook enigszins seksueel getint toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die mag omdat die gewoon lekker is .. :
Elizabeth IIquote:Op maandag 10 februari 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die mag omdat die gewoon lekker is .. :
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef Punkman het volgende:
Zit me net wat te bedenken.
Hier op Fok! word er meer geholpen en samen gewerkt dan daar.
Hier maakt men elkaar beter, en daar alleen maar slechter.
Zijn de mensen hier nu zo goed of zijn ze daar nu zo slecht ...
Nachtmerrie?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:23 schreef Flow3r het volgende:
iedereen wakker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, is standaardquote:
Hoeveel ram en cpu heb jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:27 schreef Flow3r het volgende:
Paul nog steeds op de laptop, waarom zo donker? geen infra rood?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |