SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee, is wel een los ding. Wel jammer, ben altijd voorzichtig geweest; laadt het altijd pas op als het nodig is, draai geen overbodige apps, automatische synchronisatie staat uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Zit die ingebakken of kun je 'm vervangen?
Over "Broken Arrow" gesproken, deze moet je dan maar eens kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef iamredleader het volgende:
Broken Arrow. Blijft een matig-slechte film, dus prima dom vermaak voor de zondagavond
Zal wel in de cijfertjes gaan lopen ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, is wel een los ding. Wel jammer, ben altijd voorzichtig geweest; laadt het altijd pas op als het nodig is, draai geen overbodige apps, automatische synchronisatie staat uit.
Een nieuwe accu zal wel erg duur zijn.
Wat voor kerstpakket heb je?
En zou je een kitten willen?
Accu hoeft niet duur te zijn, soms ben je voor minder dan een tientje al klaarquote:Op maandag 10 februari 2014 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, is wel een los ding. Wel jammer, ben altijd voorzichtig geweest; laadt het altijd pas op als het nodig is, draai geen overbodige apps, automatische synchronisatie staat uit.
Een nieuwe accu zal wel erg duur zijn.
Wat voor kerstpakket heb je?
En zou je een kitten willen?
Heb je ons wat nieuws te vertellen C4?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik heb al een lieve dame gevonden die dat zaad wel wil hebben.
Dan neem je een officiele, ben je alsnog goedkoper uit dan wanneer je een nieuwe telefoon kooptquote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef wyccie het volgende:
C4!![]()
Tim, ik vraag me af of die accu's van een tientje het 90 uur vol gaan houden ...
Waarom moet een accu het 90 uur (da's bijna 4 volle dagen) volhouden?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef wyccie het volgende:
C4!![]()
Tim, ik vraag me af of die accu's van een tientje het 90 uur vol gaan houden ...
ja hoor, het enige waar je op moet letten is het aantal mAh (het opgeslagen vermogen in de accu). Je kan prima een merkloze accu kopen voor je telefoon.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef wyccie het volgende:
C4!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |