abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136634558
Dat is lang, Mereltje.

Bij mij was het zondag op zn hoogtepunt, maandag nog best wat maar savonds al minder, dinsdag nog een beetje en nu niks meer.

Nog wel aardig misselijk en moe, vraag me af hoe lang dat nog gaat duren.
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:11:55 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_136634715
Merel, waren er bij jou nog resten achtergebleven? Wat vervelend dat het bij jou ook zo lang duurt :{

Cygne, fijn dat het voorbij is :*
disclaimer
pi_136639352
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Merel, waren er bij jou nog resten achtergebleven? Wat vervelend dat het bij jou ook zo lang duurt :{

Cygne, fijn dat het voorbij is :*
Vorige week woensdag echo gehad en dat zag er gewoon goed uit. Nog beetje dik baarmoederslijmvlies,maar verder schoon. Geen reden om in te grijpen.
pi_136643965
Ik kruip onder mijn steen vandaan. Dag 22 en ik bloed nog steeds. Net als mereltje dus eigenlijk. We blijven gelijk lopen.
Ik moet over twee weken weer naar de gyn, maar ik ben aan het nadenken of ik niet eerder moet bellen.
Incantrix jij had toch later in de zwangerschap de miskraam of zit ik helemaal fout? Wat je zegt klinkt herkenbaar, maar ik hoop echt dat ik zonder ingrepen verder kan.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:37:33 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_136644030
He toch ;( het is allemaal al rot genoeg, en dan nog zo'n lange nasleep... ;( :*
disclaimer
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:56:33 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136644835
Gewoon bellen als je het te lang vindt duren, het is al rot genoeg... :*.
KuikenGuppy
pi_136645902
Jeetje meiden, wat kut dat het allemaal zo lang moet duren. Word je er ook steeds weer aan herinnerd enzo. Gewoon de gyn of vk bellen hoor als je vindt dat het te lang duurt. Had ik ook gedaan als het zo lang had geduurd. Er zijn genoeg oplossingen te vinden. :*

Wat dat aangaat prijs ik mezelf gelukkig dat het allemaal zo vanzelf is gegaan bij mij. Als ik dan zie dat het ook anders kan gaan. Hebben jullie trouwens ook welleens, dat als je met iemand over de miskraam praat, dat het net is of het een ander is overkomen? Ik had vandaag een gesprek met schoonmoeder.. Het was net alsof ik het over iemand anders had.. Ik ben toch helemaal niet zwanger geweest :{w en een miskraam? Ik? Welnee. Als ik het hardop zeg klinkt het ook zo raar, en toch is het waar. Ik heb een miskraam gehad. Ik was zwanger, en nu niet meer. Goh.

Ik wou wel dat ik jullie bij de hand kon nemen en dan meenemen naar waar ik nu ben. Een beetje zonneschijn na de regen, zeg maar.
pi_136648067
Risu, dat gevoel heb ik ook heel erg. Alsof het allemaal niet echt was.
pi_136653153
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Cholula het volgende:
Ik moet over twee weken weer naar de gyn, maar ik ben aan het nadenken of ik niet eerder moet bellen.
Bij twijfel altijd bellen!
censuur :O
pi_136713120
Inderdaad, eerder bellen.

Ik weet van wie het dagboek is, mijn zus had het gestuurd. Ze vond het zo erg. Ik heb haar gezegd dat ik het lief van haar vond en dat ie gewoon in de kast staat voor de volgende keer.

Man had vandaag een vrije middag en we hebben films gekeken en popcorn gegeten. Soms komt het verdriet weer even naar boven. Maar verder gaat het goed.

Hopelijk kunnen we later dit jaar snel weer verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')