Ik denk ook dat ze een aanwinst is. Utopia kon wel wat intelligentie gebruiken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef FortyThree het volgende:
Het zou mij niets verbazen als zij in Utopia zit om haar ervaringen en ideeën als afstudeeropdracht te gebruiken. Ik vind haar een aanwinst voor het programma.
Gert amice, iemand met een redelijke intelligentie iig een IQ boven de 15 gaat niet in een rls op sbs van jdm. Doen ze dit wel is er geen reet meer aan om naar te kijken. De reet van Nicoline mag er best wezen !quote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze een aanwinst is. Utopia kon wel wat intelligentie gebruiken.
Waarde Speedball, ijdelheid is veel sterker dan intelligentie! Zo'n Plasterk is ook geen domme lul van een geneticus, maar praat z'n mond meerdere malen voorbij omdat-ie zo graag bij P&W en Nieuwsuur zit.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
Gert amice, iemand met een redelijke intelligentie iig een IQ boven de 15 gaat niet in een rls op sbs van jdm. Doen ze dit wel is er geen reet meer aan om naar te kijken. De reet van Nicoline mag er best wezen !
Ik heb nog maar 1 plaatje gezien helaas loopt het tetten topique erg langzaam.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:18 schreef Gert het volgende:
p.s. Kan er wel mee door die kont, maar "lekker" is too much imo.
Ze hebben elkaar tijdens een selectiedag gezien.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Odaiba het volgende:
Isabella zegt dat ze haar kent omdat ze de casting heeft gedaan, waarop Nicoline ja knikt.
Vraag me af wat dat nu te betekenen heeft.
Voor tieten moet je bij haar zus Lisette zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:11 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 plaatje gezien helaas loopt het tetten topique erg langzaam.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor tieten moet je bij haar zus Lisette zijn.
Voor wat?quote:
Ik zag Nicolien in het begin voornamelijk ratelen over duurzaam e.d. Ik vond het nogal saai. De laatste tijd zie ik dat ze ook andere dingen in haar mars heeft waardoor ik haar leuker vind.quote:
Beste engel, als je maar een goed hart hebtquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:39 schreef chanti72 het volgende:
Nicoline lijkt me echt een heeeeel toffe meid in de omgang! Ben ook niet zo van wollig filosofisch geneuzel, maar ze is nauwelijks een moment in m'n irritatiezone geweest (kan 't me zo niet herinneren iig) wat dat betreft. Vind haar juist wel heel down to earth in veel opzichten. Blijvertje!!
Wat mij verbaast aan het lijstje van populaire inwoners, is dat Ruud niet verder gezakt is dan dat. Ik lees hier op 't forum gisteren nog: Ruud moet gaan, Ruud moet gaan!! Ik was al blij dat ik niet alleen sta in mijn negatieve gevoelens naar hem toe, die smoezelige viespeuk (heeft 'ie geen kleren behalve wat 'ie ALTIJD aan heeft???!!) met de herseninhoud van een pinda (type 'ik denk wel met m'n pino en als die effe geen tijd heeft, nemen m'n spierballen die taak wel over'...), maar klaarblijkelijk zijn er nog plenty mensen die 't een geschikte vent vinden. Jammer... Hij moet weg! Echt! Ik wil die andere viespeuk (Billy) uit haar stekker zien gaan, draaaaaaaaaaaaama, zeker voor een paar dagen, heeeuuurlijk gheghe...
Wie is de engel, wie heeft het goede hart?! Ruud, Bil... ik??quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:36 schreef Loesme het volgende:
[..]
Beste engel, als je maar een goed hart hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |