Wat voor part time werk doe je nu danquote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier heb ik nog geen antwoord op dus.
Beetje opruimen e.d. op m'n pa's werk, werk samen met een FOK!kerquote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat voor part time werk doe je nu dan
Monzaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is meer voor cafeetjes, Monza is weg dus, beetje Snollywood 2.0
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
hahaha
er is een foto van mij en heloef dat ik hem loop te daggeren
Tja.. sommigen snappen écht de hint nietquote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan nog blijven proberen te versieren.
Ik kom nog wel een keer met een mic aan zettenquote:
Ben er nog nooit geweest.quote:
Ja DIE hang je dan weer niet aan de muur.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
hahaha
er is een foto van mij en heloef dat ik hem loop te daggeren
Weet ik niet. Ik vroeg om een fanta, omdat ik aanvoelde dat ik niet meer moest drinken, maar ik kreeg bier. Toen ging ik out.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.
Veel minderjarige sletjes daar zeker?
Die hangt gewoon aan de muur hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja DIE hang je dan weer niet aan de muur.
Out van drank? Hoeveel had je wel niet gedronkenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vroeg om een fanta, omdat ik aanvoelde dat ik niet meer moest drinken, maar ik kreeg bier. Toen ging ik out.
En later ging ik ze even opzoeken op FB en hun profiel was openbaar, stond er iets van: "wat een heerlijk avondje! twee heerlijke lesbische vrouwen gespot en een heerlijk katertje aan overgehouden!"quote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja.. sommigen snappen écht de hint niet
Really? Godverdomme. Moet ik dat weer missenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die hangt gewoon aan de muur hoor
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En later ging ik ze even opzoeken op FB en hun profiel was openbaar, stond er iets van: "wat een heerlijk avondje! twee heerlijke lesbische vrouwen gespot en een heerlijk katertje aan overgehouden!"
Nu niet meerquote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really? Godverdomme. Moet ik dat weer missen
Wat is dat voor clown in je UIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |