Utrecht is meer voor cafeetjes, Monza is weg dus, beetje Snollywood 2.0quote:Op zondag 9 februari 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Utrecht vind ik geen fuck aan.
A'dam is leuker
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja tochEn ondertussen in jongenskonten knijpen en dan die helemaal om zich heen kijken en dan flippen omdat bijna alleen maar jongens om hem heen staan
de wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog wel de falsetto (toch?) oefenen
monza? wasdaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is meer voor cafeetjes, Monza is weg dus, beetje Snollywood 2.0
Wordt je ook wel eens als 'vriendje' aangewezen door meisjes met wie je uit bent die worden lastig gevallen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
met mij kan je wel goed en leuk uit hoor
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt je ook wel eens als 'vriendje' aangewezen door meisjes met wie je uit bent die worden lastig gevallen?
Stadsrechtenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, is Woerden meer een dorpje eigenlijk?
standaard meet-cafequote:
quote:
Hm, okéquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stadsrechten![]()
Nee dorpje is het zeker niet, al vind ik het wel dorps. Maar dat komt omdat ik Utrecht gewend ben.
hehehequote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik doe dat ook regelmatig met gewone mannelijke vrienden![]()
En een enkele keer als we allen met meiden op stap zijn dan doen we alsof we lesbisch zijn
Ohja! Ook zo'n leuk verhaal. Vorig jaar ergens kwamen paar Amsterdammers (meisjes) naar Groningen om te stappen en we kwamen twee vet leuke jongens tegen en ze probeerden die meisjes te versieren, die meisjes helemaal zo van: "we zijn lesbisch", gingen die jongens helemaal: woooow wtffff dat is onmogelijk je bent fucking knap en dan val je op vrouwen godverdomme maar vertel hoe werkt lesbische seks?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En een enkele keer als we allen met meiden op stap zijn dan doen we alsof we lesbisch zijn
Werkt ook goed hoorquote:
Was grote discotheek in Utrechtquote:
Hier heb ik nog geen antwoord op dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En van plan om weer naar school te gaan, of laat je dat links liggen
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja! Ook zo'n leuk verhaal. Vorig jaar ergens kwamen paar Amsterdammers (meisjes) naar Groningen om te stappen en we kwamen twee vet leuke jongens tegen en ze probeerden die meisjes te versieren, die meisjes helemaal zo van: "we zijn lesbisch", gingen die jongens helemaal: woooow wtffff dat is onmogelijk je bent fucking knap en dan val je op vrouwen godverdomme maar vertel hoe werkt lesbische seks?
hahahaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |