Niet die twee in ieder geval inderdaad. Zeker Maher zou ik niet meenemen, ook een sfeerverzieker.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar serieus die Maher en de Jongh zijn nu de eerste opties na Van Der Vaart en Sneijder die niet goed ligt bij van Gaal. De Jongh was fucking slecht gister en Maher bakt er heel dit seizoen al geen kloot van. Wie zou jij nemen dan?
Van der Vaart, Sneijder, Strootman, Nigel de Jong, De Guzman en dan gaat het tussen verschillende met o.a Clasie en Fer.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar serieus die Maher en de Jongh zijn nu de eerste opties na Van Der Vaart en Sneijder die niet goed ligt bij van Gaal. De Jongh was fucking slecht gister en Maher bakt er heel dit seizoen al geen kloot van. Wie zou jij nemen dan?
Volgens mij zijn het ook nieuwbouw varianten waarbij de huidige Kuip in stukjes wordt afgebroken en op die stukken wordt er gebouwd. Maarja, ADquote:Op maandag 10 februari 2014 14:27 schreef Luni het volgende:
[..]
De voorkeur was toch nieuwbouw Tomatenboer?
Die gaat als een Fuher door de organisatie, er komen conflictjes met mensen die ook op Varkenoord al jaren goed werk doen. Uiteindelijk krijg je een machtsstrijd en vertrekt hij met een puinhoop die achterblijft.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Heel leuk allemaal als van Gaal komt, maar die gaat zich met alles bemoeien. Die gaat alles op Varkenoord naar zijn hand proberen te zetten, die gaat de baas spelen in het Maasgebouw enzovoorts.
Moet je niet willen en het gaat op heel veel verzet stuiten binnen de club.
Die Klaasen is mini Bergkamp toch? Dat is wel een prima speler ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Klaassen. Buiten dat: Als Immers in Oranje komt betekent dat het faillisement van het Nederlandse voetbal.Faili
Of de eerste keer dat hij voor een speler van ons gaat JUICHEN!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Die gaat als een Fuher door de organisatie, er komen conflictjes met mensen die ook op Varkenoord al jaren goed werk doen. Uiteindelijk krijg je een machtsstrijd en vertrekt hij met een puinhoop die achterblijft.
Het enige waar je naar uit kan kijken is het gedicht dat hij de eerste dag voor gaat lezen.
Voor Schaken als hij een bal afpakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of de eerste keer dat hij voor een speler van ons gaat JUICHEN!
Bij Schaken al als hij een keer een bal naar een medespeler speelt.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Schaken als hij een bal afpakt.
Wat is dit dan weer voor kutgrap. Geeft hij hier nu gewoon aan dat hij zo graag gaat cashen in een zandbak dat hij zich boven de club stelt? Dan mag ik hopen dat hij beseft dat je van penaltys missen ook niet waardevoller wordtquote:Ronald Koeman wilde zaterdag een discussie starten over de eerste man voor de strafschoppen. De Feyenoord-trainer zag Graziano Pellè voor de derde keer missen en dat kan zo zijn gevolgen hebben. "Pellè is geen zekerheidje."
Koeman kon zich zo voorstellen dat Tonny Vilhena eens een kans vanaf elf meter krijgt. Pellè wil er echter niet aan denken om de strafschoppen voortaan maar aan de middenvelder over te laten.
"Nee joh, Tonny heeft geen doelpunten nodig", zegt Pellè hoofdschuddend in De Telegraaf. "Ik heb ze toch nodig? Ik schiet straks gewoon weer. Nou ja, misschien moet ik er straks eentje door Tonny laten nemen. Maar daarna is het mijn beurt weer."
De Italiaan staat na 23 wedstrijden op 18 doelpunten. Dat zijn drie goals minder dan Alfred Finnbogason tot op heden maakte. Waar Pellè twee keer uit een strafschop scoorde, maakte de spits van sc Heerenveen acht doelpunten vanaf elf meter.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef Freire het volgende:
Heerenveen 14:30 ipv 16:30, goede zaak
Beetje jammer inderdaad. Maar Pelle is na dit seizoen ook gewoon weg, dus die zit meer met z'n doelpunten dan onze eindpositie op de ranglijst.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor kutgrap. Geeft hij hier nu gewoon aan dat hij zo graag gaat cashen in een zandbak dat hij zich boven de club stelt? Dan mag ik hopen dat hij beseft dat je van penaltys missen ook niet waardevoller wordt
FR12, Feyenoord.nl en ongeveer elk Feyenoord gerelateerd twitteraccountquote:
Telegraaf. Zou het allemaal niet zo letterlijk nemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor kutgrap. Geeft hij hier nu gewoon aan dat hij zo graag gaat cashen in een zandbak dat hij zich boven de club stelt? Dan mag ik hopen dat hij beseft dat je van penaltys missen ook niet waardevoller wordt
Dank u!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Freire het volgende:
[..]
FR12, Feyenoord.nl en ongeveer elk Feyenoord gerelateerd twitteraccount![]()
http://www.feyenoord.nl/n(...)heerenveen-vervroegd
Of paaseieren zoeken met Adriaansequote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Die gaat als een Fuher door de organisatie, er komen conflictjes met mensen die ook op Varkenoord al jaren goed werk doen. Uiteindelijk krijg je een machtsstrijd en vertrekt hij met een puinhoop die achterblijft.
Het enige waar je naar uit kan kijken is het gedicht dat hij de eerste dag voor gaat lezen.
Je weet niet hoe Van Gastel zelf heeft gereageerd he. Kan zijn dat die het zelf liever nog een jaartje als assistent doet.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Of paaseieren zoeken met Adriaanse![]()
Martin vorig seizoen zelf uitgesproken dat V Gastel een prima opvolger zou zijn en puntje bij paaltje komt moet er toch weer een 'ervaren' trainer komen, beetje jammer weer.
Hij wilde zelf wel maar V Geel wil schijnbaar liever toch eerst nog een ervaren trainer. Is door Guido Albers naar buiten gebracht.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Van Gastel zelf heeft gereageerd he. Kan zijn dat die het zelf liever nog een jaartje als assistent doet.
Aah ok, inderdaad apart dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde zelf wel maar V Geel wil schijnbaar liever toch eerst nog een ervaren trainer. Is door Guido Albers naar buiten gebracht.
okquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Iwanius het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord, Jullie zijn de grote winnaar van afgelopen weekend geworden getuige het puntverlies van Vitesse,Ajax en Twente.
MAAR...reken je nog niet rijk voor de landstitel.
Goed dat je het zegt, ik was al aan het rekenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Iwanius het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord, Jullie zijn de grote winnaar van afgelopen weekend geworden getuige het puntverlies van Vitesse,Ajax en Twente.
MAAR...reken je nog niet rijk voor de landstitel.
Nog even wachten dus.quote:De verkenners voorzien eind maart 2014 een voorlopig advies klaar te hebben, met voldoende draagvlak om te bespreken met de lokale politiek. Uiteindelijk moet dat in april 2014 leiden tot een definitief advies, met een goede basis voor deze opdrachtgevers om een weloverwogen beslissing te nemen hoe om te gaan met de huisvesting van Feyenoord.
Tot nu toe zag het er volgens mij allemaal (muv dat tankstation) wel aardig uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog even wachten dus.
Woensdag komt RDK, dus dan kan je lekker visueel al een voorkeur maken uit de ingediende voorstellen, waarna dan tot maart de plannen getoetst worden (vooral financieel).
Ja, wel aardig allemaal. Maar het plan erachter is natuurlijk het belangrijkst, uiterlijk kan je nog veel aan doen zonder veel van kostenplaatje te veranderen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot nu toe zag het er volgens mij allemaal (muv dat tankstation) wel aardig uit.
Klopt, maar ik reageerde op het maken van een visuele voorkeur.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wel aardig allemaal. Maar het plan erachter is natuurlijk het belangrijkst, uiterlijk kan je nog veel aan doen zonder veel van kostenplaatje te veranderen.
Ik hou hem niet zo in de gaten, maar van wat ik hoor een aardig talent, dus als hij transfervrij is zeker een poging wagen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik lees net dat Ziyech transfervrij is in de zomer, dat wist ik niet, moet Van Geel die proberen vast te leggen? Wat mij betreft wel een gokje waard.
Als je hem kan halen zou je zóveel meer voetbal in de ploeg krijgen. Gelijk halen.. als het mogelijk is natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hou hem niet zo in de gaten, maar van wat ik hoor een aardig talent, dus als hij transfervrij is zeker een poging wagen.
Waar speelt hij eigenlijk, 10 en beide zijkanten toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je hem kan halen zou je zóveel meer voetbal in de ploeg krijgen. Gelijk halen.. als het mogelijk is natuurlijk.
Ja, op 10. Je moet hem niet verneuken aan de zijkant, gewoon in het centrum zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar speelt hij eigenlijk, 10 en beide zijkanten toch?
Dan kunnen dus Vilhena en Immers niet meer spelen. Of Immers een linie terug..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, op 10. Je moet hem niet verneuken aan de zijkant, gewoon in het centrum zetten.
Mocht Janmaat blijven zou Ziyech meer naar binnen kunnen spelen en dan Janmaat die er overheen komt, maar je hebt niks aan hem als hij niet in balbezit komt..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan kunnen dus Vilhena en Immers niet meer spelen. Of Immers een linie terug..
Maar Vilhena heeft teveel balverlies voor zo'n type op 10. Dan wordt je continu overlopen op het middenveld.
Lijkt me dan een betere optie. Heb je wel 2 buitenspelers die erg goed in balbezit zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mocht Janmaat blijven zou Ziyech meer naar binnen kunnen spelen en dan Janmaat die er overheen komt, maar je hebt niks aan hem als hij niet in balbezit komt..
Joh. Is dat niet bij elke voetballer?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
maar je hebt niks aan hem als hij niet in balbezit komt..
Maar de vraag is of hij daar zin in heeft...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me dan een betere optie. Heb je wel 2 buitenspelers die erg goed in balbezit zijn.
Dat moet je dus polsen. Zo niet, zou ik hem niet contracteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar de vraag is of hij daar zin in heeft...
immers is beter zonder balquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Joh. Is dat niet bij elke voetballer?
Dat dus. Armenteros gaat weg, Schaken wellicht ook (denk het wel). mag aannemen dat er alles aan gedaan wordt om Verhoek ook weg te krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me dan een betere optie. Heb je wel 2 buitenspelers die erg goed in balbezit zijn.
En Goossens.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dus. Armenteros gaat weg, Schaken wellicht ook (denk het wel). mag aannemen dat er alles aan gedaan wordt om Verhoek ook weg te krijgen.
Dan heb je alleen Boëtius en Manu als buitenspelers.
Als hij speelt, is het meestal op het middenveld. Maar goed, dan heb je dus drie linksbuitens.quote:
Qua buitenkant VW, qua binnenkant BAM. Dat is het beste van die 2 gecombineerd mijns inziensquote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reageerde op het maken van een visuele voorkeur.
Tegelijk is hij al bezig met de trainer van volgend seizoen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |