SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n slechte ploeg zien voetballen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
I hate to say I told you so.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zoveel middelmatigheid heb ik de laatste drie jaar niet meer gezien.
Ik wil Ajax bedanken; beter hadden ze mijn argumenten niet kunnen onderbouwen.
Kwalitatief geen steek beter dan de rest van de top-4 (eerlijk is eerlijk: iets beter qua team dan Feyenoord, maar minder individuele klasse zoals Boetius / Pelle dit hebben). Ik heb gesproken.
Het niveau van Ajax was dieptriest. Totaal geen kwaliteit en wederom absoluut niet de bovenliggende partij. Waar hebben we dat eerder gezien... O ja, de wedstrijden die ik naar voren haalde.
De strijd is nog lang niet gestreden en ik verwacht uiteindelijk wel een kampioenschap voor jullie, maar het laat zien, zoals ik al zei: het dubbeltje kan zomaar eens, de andere kant op gaan vallen.![]()
Schuld van de scheids ditdatIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Siem onze voetballende topspits
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Heb je nu gezien wat ik bedoelde met 'kwalitatief geen steek verder dan de rest van de top-4'?quote:.
Vroeger nog individuele klasse (Eriksen, Verthongen), nu is het gewoon een 'team', maar zonder die kenmerken.
Het dubbeltje viel nu de andere kant op.![]()
We zijn zo heerlijk matig. Nu verbloemt de uitslag dat iig niet.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gestolen punt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks op af te dwingen dit. Volledig terechte uitslag![]()
Ik ben daar ook nooit tegenin gegaan dus waarom je daarmee bij mij komt is mij een compleet raadsel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je nu gezien wat ik bedoelde met 'kwalitatief geen steek verder dan de rest van de top-4'?.
Vroeger nog individuele klasse (Eriksen, Verthongen), nu is het gewoon een 'team', maar zonder die kenmerken.
Het dubbeltje viel nu de andere kant op.![]()
Siem kan je het niet kwalijk nemen. Je kan moeilijk verwachten dat hij net terug van 2 blessures het hele team op sleeptouw neemt. Maar hem 90min laten spelen is ook iets teveel van het goede.
De rest liet ook niks zien."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Vind je het erg dat ik schoorvoetend mijn gelijk haal?quote:
Kan je wel schattig lopen trollen, maar mijn argumentatie was gewoon goed. Ik had alleen niet mogen spreken over 'FC Neuzenvreugd'. Excuses daarvoor; Devv (en ook jij) triggerden het met nietszeggende posts over de weekendwinnaar Feyenoord.![]()
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Uiteindelijk toch een punt gestolen in Zwolle.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Het was echt helemaal niks. Dat is het al weken niet. Maar goed, volgende week spelen we weer precies hetzelfde.![]()
Zit wat in. Ajax heeft geen individuele toppers of aankomende toppers. Boetius is één van de weinigen in de eredivisie die wel potentie heeft om de top te halen. Pelle kun je goed gebruiken in Nederland, internationaal stelt ie ook weinig voor. Verder loopt er bij jullie ook weinig tot niets rond.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I hate to say I told you so.
Ik wil Ajax bedanken; beter hadden ze mijn argumenten niet kunnen onderbouwen.
Kwalitatief geen steek beter dan de rest van de top-4 (eerlijk is eerlijk: iets beter qua team dan Feyenoord, maar minder individuele klasse zoals Boetius / Pelle dit hebben). Ik heb gesproken.
Het niveau van Ajax was dieptriest. Totaal geen kwaliteit en wederom absoluut niet de bovenliggende partij. Waar hebben we dat eerder gezien... O ja, de wedstrijden die ik naar voren haalde.
De strijd is nog lang niet gestreden en ik verwacht uiteindelijk wel een kampioenschap voor jullie, maar het laat zien, zoals ik al zei: het dubbeltje kan zomaar eens, de andere kant op gaan vallen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De rest lijkt echter steeds beter te worden (Twente, Feyenoord (op de uitglijder bij ADO na)).quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Tyron het volgende:
dit ajax is ook gewoon niet zo goed
we hebben geluk dat de rest nog slechter is
Vitesse zit wel in een vormdip.
Het wordt hoe dan ook spannend. Ik verwacht persoonlijk Ajax, anders wordt het Twente.![]()
Wat een kutploeg, konden niet eens een cornertje versieren in de tweede helft![]()
Lekker de bal op je eigen helft rondtikken terwijl PEC met 10 man op hun helft staatKlasse hoor
![]()
![]()
Ook niet goed genoeg voor waar Ajax naar toe wil maar nog steeds vond ik dat de beste optie. Is het meest veelzijdig van onze spitsen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Siem, Bojan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik ben het hier helemaal mee eens. Dit was ook wat ik vanmiddag zei, om vervolgens Utley en co. helemaal te zien trippen (eerlijk is eerlijk: FC Neuzenvreugd posten was een beetje kinderachtig). Kwamen zelfs verwijzingen naar het bombardement op Rotterdam voorbij et cetera.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit wat in. Ajax heeft geen individuele toppers of aankomende toppers. Boetius is één van de weinigen in de eredivisie die wel potentie heeft om de top te halen. Pelle kun je goed gebruiken in Nederland, internationaal stelt ie ook weinig voor. Verder loopt er bij jullie ook weinig tot niets rond..
![]()
Dat hoop je maar als de druk erop komt is het toch weer anders, zag je aan Twente gisteren en Vitesse ook eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De rest lijkt echter steeds beter te worden (Twente, Feyenoord (op de uitglijder bij ADO na)).
Vitesse zit wel in een vormdip.
Het wordt hoe dan ook spannend. Ik verwacht persoonlijk Ajax, anders wordt het Twente.![]()
Slechter kan het niet en alsnog 1-1 spelen. Een schande voor het voetbal, normaal gesproken moet je er hier met 4-1 af.Charlie: How's it going in there?
Moet je nagaan wat een armoe.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Ook niet goed genoeg voor waar Ajax naar toe wilSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan heb je er meestal juist eentje meer.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
Vermeer, die mongool heeft een chromosoom minder of niet dan?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hee, daar ben je.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook niet goed genoeg voor waar Ajax naar toe wil maar nog steeds vond ik dat de beste optie. Is het meest veelzijdig van onze spitsen.
Heb je nu gezien wat ik bedoelde met 'Ajax is kwalitatief uitermate pover en niet (veel) beter dan de rest van de top-4'?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: