PSV is altijd kutquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week verliest PSV en is alles en iedereen weer kut bij PSV met Willems vooraan
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet met je vlag zwaaien?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
Al zal ik daar graag met mijn Groningen vlag wapperen HAHAHAHIHIHIHOHOHO
Dat is nu ook wel hoor. Kut willemsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week verliest PSV en is alles en iedereen weer kut bij PSV met Willems vooraan
Ja net als gisteren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Best wel, maar liever door PEC dan de overige clubs.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vernederd worden door PEC doet blijkbaar auw
Samen met ToeterJan dan hé.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga nu even toeterend door de straat!
Die snap ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best wel, maar liever door PEC dan de overige clubs.
Heerenveen - Groningen/ Groningen - Heerenveen komt alleen van de kant van Groningen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek. Dat jij nou geen passie voor een club kan voelen is jouw probleem. Mijn UI hangt wel af van het resultaat van mijn Heerenveen jongens.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nu ook wel hoor. Kut willems.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Groningen/ Groningen - Heerenveen komt alleen van de kant van Groningen.
Het is wat zeg. Jeetje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft PSV een weekje gewonnen en durven die boeren weer te roepen, volgende week is het weer klaar en dan gaan ze huilen dat mensen komen trollen in het psv topic
Zo is het.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef zo-is-het het volgende:
Een duidelijk dalende lijn, bij Ajax.
Als dit zo doorzet zijn ze hun voorsprong over een paar weken kwijt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
PSV heeft 5 van de laatste 7 wedstrijden gewonnen, het gaat al de goede kant opquote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft PSV een weekje gewonnen en durven die boeren weer te roepen, volgende week is het weer klaar en dan gaan ze huilen dat mensen komen trollen in het psv topic
Vrijdag winnen ze ook .quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft 5 van de laatste 7 wedstrijden gewonnen, het gaat al de goede kant opMaar dat terzijde...
Ik zie dat Gini ook weer terug is
Al die gewonnen potjes sloegen nergens op. Gister ook, eerste helft ging helemaal nergens over en die pot daarvoor leek wel een wedstrijd met 2 G-elftallenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft 5 van de laatste 7 wedstrijden gewonnen, het gaat al de goede kant opMaar dat terzijde...
Ik zie dat Gini ook weer terug is
Twente moet nog een wedstrijd inhalen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon nog 5 punten voor op de nummer (2) / 3 en 4. Ik dacht dat het maar drie puntjes waren.
Ah tuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al die gewonnen potjes sloegen nergens op. Gister ook, eerste helft ging helemaal nergens over en die pot daarvoor leek wel een wedstrijd met 2 G-elftallen
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al die gewonnen potjes sloegen nergens op. Gister ook, eerste helft ging helemaal nergens over en die pot daarvoor leek wel een wedstrijd met 2 G-elftallen
Eens. Gestolen puntje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, wel lucky ajax hoor, verdienden te verliezen.
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, wel lucky ajax hoor, verdienden te verliezen.
Je wilt beweren dat het goeie potjes waren? Je weet zelf ook wel dat die potjes compleet anders hadden kunnen uitpakken.quote:
Een waterval aan tranen voor je post.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |