Njah, het was voor hem ook wachten op die gouden medaille. Fourcade staat al een paar jaar in de top, maar hij won nog niet eerder goud op de Spelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mee eens.
Zijn een beetje van die erecodes die je niet hoort te doorbreken, maar ja.....op zo'n moment....niet onbegrijpelijk.
Moravec sowieso. Schempp? En de derde zou ik echt niet weten, Beatrix toch niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Zonder te spieken....welke 3 mannen hebben vandaag foutloos geschoten?
Moravec is correct. Schempp miste z'n 20-ste schot (en daardoor een medaille) en Beatrix had ook 1 misser.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moravec sowieso. Schempp? En de derde zou ik echt niet weten, Beatrix toch niet?
Ja dat laatste dacht ik al, dat maakt het lastiger, dus heb ze maar even opgezochtquote:Op maandag 10 februari 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moravec is correct. Schempp miste z'n 20-ste schot (en daardoor een medaille) en Beatrix had ook 1 misser.
De andere 2 eindigden niet in de top-10.
De ene wist ik (werd genoemd in de uitzending)....de andere was voor mij ook een verrassing.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat laatste dacht ik al, dat maakt het lastiger, dus heb ze maar even opgezocht
Dankjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om 16.00 uur kun je weer live kijken!
Biatlon had wel een half uur eerder mogen beginnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Begonnen
Slechte timing met schaatsen zometeen![]()
Was beter geweest inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:01 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Biatlon had wel een half uur eerder mogen beginnen.
Bij het schaatsen weet je toch al dat die Zuid-Koreaanse gaat winnen....hier is het tenminste spannend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Begonnen
Slechte timing met schaatsen zometeen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |