quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef DeLuna het volgende:
Wel leuk die voorspellingen maar dit is zo'n lastige afstand.
Het kan vriezen of dooien..quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef DeLuna het volgende:
Wel leuk die voorspellingen maar dit is zo'n lastige afstand.
Nouja inderdaad. Toffe gozers verder en fantastisch als ze goud winnen maar dat gebeurt echt nietquote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet Putala mee? Zelfde laken een pak
Nee, Tonny de Jongquote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Annemarie Thomas?
Zou niet geven.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na welke rit is Jorien aan de beurt?
Met zijn kin op het ijs.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat Shimizu er niet meer bij is. Dat is me toch een heldWellicht een van de populairste sprinters
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, met die wenkbrauwen kun je schoorsteenvegen
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
Zijn broer lijkt me iets meer gefocusedquote:
Dan stop ik per direct met FOK!quote:
Mag ik dan mee?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als die wint krijg je van mij een dagje sauna.
Even quotenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan stop ik per direct met FOK!
Valt wel mee, en tevens niks mis met zijn wenkbrauwen en zijn hoofd in het algemeen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
Ik bedoelde het eigenlijk andersom. Ronald wil gewoon hard rijden (want dat is het enige waar hij invloed op heeft) en Michel wil alleen maar winnen (heb je zelf geen directe invloed op)quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn broer lijkt me iets meer gefocused
Puntige knieën ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
Die moedervlek van Gerritsen
[ afbeelding ]
Ik heb Kim even gebeld en die zal lokaal bij jou gemanipuleerde beelden zien waarin Groothuis wint..quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan stop ik per direct met FOK!
Dat zou ik haar vergevenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
Die moedervlek van Gerritsen
[ afbeelding ]
Alleen als ie deze 500 meter wint he.quote:
Paulien maakt geluid, maar zegt niets. Annette heeft nu al meer gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
qua looks, ja
qua analyse, allebei even slecht
Dank voor jouw voorbeschouwing.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Dat voorbeschouwen voegt echt totaal niks toe he... ongeacht wie daar zit of wie wat zegt, het is gewoon zo'n beeldbuisvervuiling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |