wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Crack_ het volgende:
EN DAN BE NIK WEER BIJNA JARIG WHOEOEOEOE
En mijn 'planning' (voor zover je die kunt maken als niet verloofd zijnde vrouw) is dan wel dat het dan receptie is voor iedereen, met aansluitend voor een select groepje dineren. En de rest van de aanwezigen die ook voor het feest is uitgenodigd die moeten toch ook eten. Dus dan gewoon van te voren ergens reserveren in de buurt ofzo..quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal gelijk in![]()
.
[..]
Ahhh zonde.
[..]
Succes. Pastinaakchips is lekker
Trueee.. lekker restaurantje.. even ontspannenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mijn 'planning' (voor zover je die kunt maken als niet verloofd zijnde vrouw) is dan wel dat het dan receptie is voor iedereen, met aansluitend voor een select groepje dineren. En de rest van de aanwezigen die ook voor het feest is uitgenodigd die moeten toch ook eten. Dus dan gewoon van te voren ergens reserveren in de buurt ofzo..dan hoef je niet echt weg
Daaromquote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Trueee.. lekker restaurantje.. even ontspannen.
Is het je gelukt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden.
hah coolquote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van LR gekregen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|