Op zich was het uiteindelijk niet eens zo slecht toch? Top acht is netjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
Niet echt gunstig voor de pursuit dat De Jong niet in vorm is. Op dit moment zou ik dan zeggen Wust, Ter Mors en Van Beek, al hebben we die laatste twee ook nog niet gezien.
Lage 28er als slotrondequote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ter Mors deed het met de openingsceremonie heel goed. Ging ver voor de anderen uit.
Van Beek is toch niet geselecteerd voor de TP?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
Niet echt gunstig voor de pursuit dat De Jong niet in vorm is. Op dit moment zou ik dan zeggen Wust, Ter Mors en Van Beek, al hebben we die laatste twee ook nog niet gezien.
Moet je nagaan wat een luxeprobleem wij hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
twitter:AP twitterde op zondag 09-02-2014 om 14:18:38BREAKING: Ireen Wust of the Netherlands wins Olympic gold in women's 3,000-meter speedskating. reageer retweet
haha sorry, vindt ze ook irritantquote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef mrstylo het volgende:
Vanaf nu max 1 gif per post.
Anders TR ik jullie allemaal.
Dat wisten we al toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:AP twitterde op zondag 09-02-2014 om 14:18:38BREAKING: Ireen Wust of the Netherlands wins Olympic gold in women's 3,000-meter speedskating. reageer retweet
Omdat aandacht, denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef hexje het volgende:
Waarom steeds zoveel gifjes onder elkaar? 1 is genoeg.
ah, nu snap ik dat gifje ook eindelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk is Humberto er zo om de bloemen te vangen.
Het lieve kind is 18, laten we inderdaad even van onze roze wolk afkomen waar we haar meteen top 3 zien rijden...quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich was het uiteindelijk niet eens zo slecht toch? Top acht is netjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |