SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 14:11:16 ]
Dat is wat die gast zei.quote:
Ontzettend, hartstikke en andere woorden met ongeveer dezelfde definitie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 minuten denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef Drxx het volgende:
Hoeveel extra tijd zal er komen? Spel staat constant stil
Bedankt he.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur gaat zijn eerste uitzege boeken dit seizoen.
Lekker hard jinxen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur gaat zijn eerste uitzege boeken dit seizoen.
Spoilers jonguh. Nu ziet men dit en denken ze: JA GODVERDMME GUUSquote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
GGMM, kun je de TT wijzigen naar: "Toch wel iets in Almelo"?
Zal het dan toch nog 1-2 worden voor die Friezen?quote:
Dat zag ik ook pas net, nadat ik al op invoeren had gedrukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Who gives a shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn is het hier mee eens.
Olumpische winterspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kutnoren staan trouwens nog steeds boven ons, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor de Wollukersquote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen.
HER 1-1 CAM
Tijd voor de godenzonen.
who gives a fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie kijkt er morgen om 20:00 uur nog meer naar Jong Ajax-VVV?
Lekker genieten van Evander Snowquote:
twitter:fcutrecht twitterde op zondag 09-02-2014 om 13:54:29[OPSTELLING] @RKCWaalwijk: Seda / Apau v.Hovelen Gouano Amieux / Snow Duits Anderson / Castelen Joachim Schet #rkcutr reageer retweet
Dat gaat VVV wel winnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik gok meer mensen dan dat er naar Utopia zullen kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Snoshow.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker genieten van Evander Snowtwitter:fcutrecht twitterde op zondag 09-02-2014 om 13:54:29[OPSTELLING] @RKCWaalwijk: Seda / Apau v.Hovelen Gouano Amieux / Snow Duits Anderson / Castelen Joachim Schet #rkcutr reageer retweet
En v.Hovelenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker genieten van Evander Snowtwitter:fcutrecht twitterde op zondag 09-02-2014 om 13:54:29[OPSTELLING] @RKCWaalwijk: Seda / Apau v.Hovelen Gouano Amieux / Snow Duits Anderson / Castelen Joachim Schet #rkcutr reageer retweet
Ik verwacht inderdaad een reguliere zege voor PEC.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:24 schreef Tassendief het volgende:
Niet weten dat Ajax punten gaat verspelen
Wat is daar fout aan dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
De zeperd van TwenteWat een glad lulletje is die JJ van Gangelen toch ook. Man, wat zou ik die graag neersteken.
Te veel de nadruk op de nederlaag van Twente, ipv de overwinning van PSV. PSV is de aanstaand kampioen nota bene.quote:
Juist. Leuke grap.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Te veel de nadruk op de nederlaag van Twente, ipv de overwinning van PSV. PSV is de aanstaand kampioen nota bene.
Ze zal in ieder geval niet veel slechter zijn.quote:
Wil je zeggen dat Utrecht ermee begon?quote:
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Utrecht ermee begon?
Dat je een kind van je mee op het veld neemt en een witte bivakmuts opzet? Nooit eerder gezien.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit iets dat je voor het eerst ziet? Doe niet zo wereldvreemd Rensie
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je een kind van je mee op het veld neemt en een witte bivakmuts opzet? Nooit eerder gezien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lekkere aftrap![]()
Ik zap lekker naar RKC - Utrecht
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik wil dat het kampioenschap spannend blijftquote:
Ik niet, ik ga biatlon kijkenquote:
Als jij nou daar heen gaat,blijven wij hierquote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef kurk_droog het volgende:
SLOTJE
hier verder:
OWS / [voetbal] Live Zwolle - Godenzonen aka de kampioen 2013/2014 Ajax
Ben je hommo ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga biatlon kijken
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als jij nou daar heen gaat,blijven wij hier
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef kurk_droog het volgende:
SLOTJE
hier verder:
OWS / [voetbal] Live Zwolle - Godenzonen aka de kampioen 2013/2014 Ajax
ja want jij hebt rechten om dat te zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als jij nou daar heen gaat,blijven wij hier
Blijkbaar wel, mijn post is niet verwijdert...quote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja want jij hebt rechten om dat te zeggen
Welke zender kijk je het?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga biatlon kijken
Militairen zijn hommo?quote:
Voor hetero's?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als biatlon voor homo's is, wat is voetbal dan
verwijderd*quote:Op zondag 9 februari 2014 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, mijn post is niet verwijdert...
Duurt nog een half uur, dus ik pik een half uur PEC - Ajax meequote:
Jij wel.quote:
Goeie comeback. xdquote:
Hopelijk is dat na het laatste fluitsignaal...quote:Op zondag 9 februari 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax slaat toe op het moment dat PEC leeg is.
Het is een gave.quote:
Nee, terwijl ze minder spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ja want ajax scoort zo vaak uit standaardsituaties..
boeiendquote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Weer een fantastische goal van Castelen, RKC 1-0 Utrecht
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zou echt helemaal niemand uitmaken.
Ik zal even het gifje posten waar teletekst 818 verspringtquote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jalalalaaaaa!
Ik heb de 0-1 gemist. Gifje?
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal even het gifje posten waar teletekst 818 verspringt![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jalalalaaaaa!
Fijn, dankje!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja iddquote:
Okéquote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef Ooku het volgende:
Nu zie je toch waarom De Jong belangrijk is in de spits. Nu al een paar situaties dat er een aanval opgezet kan worden doordat hij ballen plaatst bij de wingers.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jalalalaaaaa!
Ajax Ajax Ajax is oké hoorde ik ook al langs komenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Het uitvak klinkt een beetje melig qua liedjes
herdertjes had ik al even niet gehoord
Nou nou nouquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk moet dood.
Dit heb ik nog nooit eerder gesteld op FOK!
Ben je één van de weinigenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk moet dood.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk moet dood.
Heb je al een prognose voor je cluppie om 16:30quote:Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef RensAjacied het volgende:
A-J-A-X, de rest die doet ons niks!
Moet je een klap?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al een prognose voor je cluppie om 16:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |